GuidZP400 |
5df0b15c-665f-4ec8-85a2-a7183f265db8
|
Biuletyn |
635550-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
,,Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy" w latach 2017-2019.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców: 9.2.1 Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, w oryginale mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców: 11.2 Wniosek należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dot. projektu "Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy" w latach 2017-2019.
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-VIII.271.124.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów
informacyjno-promocyjnych dot. projektu "Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez
dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy" w latach 2017-2019 w związku z realizacją przez
Miasto Łódź projektu pn. „Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania
promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-19T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie Żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 7.1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na
dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z powodu nie
spełnienia warunków, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt 6 instrukcji poprzez złożenie n/w
dokumentu: 7.1.1 aktualnego na dzień składania wniosków oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania
zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia). 7.2 W przypadku składania
oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie 7.1
Instrukcji musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia o którym mowa w pkt. 7 Instrukcji, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie. 7.3 Wykonawca, który podlegawykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte
przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody
wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub
naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie
konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym
przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania
pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem
sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu. 7.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego
wykonawcy lub moŜe je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.5 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń
lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.6 W przypadku wskazania przez Wykonawcę
wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń
lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu
potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub
dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców]
22.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN) na dzień złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
22.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
22.2.1 pieniądzu,
22.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
22.2.3 gwarancjach bankowych,
22.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
22.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 42, 1804 jt.).
22.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego
przed upływem terminu składania wniosków.
Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:
Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK
IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017
w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania:
DOA-ZP-VIII.271.124.2017
22.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał
lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty.
22.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
22.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia
lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:
22.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
22.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją,
22.6.3 kwotę wadium,
22.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą,
22.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
22.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
22.6.5.2 którego oferta została wybrana:
22.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie;
22.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
22.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
22.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań,
o których mowa w pkt. 22.6 Instrukcji.
|
IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl/
|
IV 4 7 |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi
|
IV 4 8 |
1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w
systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 1.2. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej - Platformą) udostępnionej
przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału
w licytacji winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same
znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy rejestracji). 1.3. W przypadku podania przez wykonawcę
niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego
przekazania najpóźniej jedną godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie
skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji. 1.4. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy
znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce - SAMOUCZEK. 2. Wymagania techniczne: 2.1. komputer
PC z systemem operacyjnym Windows/Linux, oraz 2.2. przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub
Firefox 2.0 lub wyższa, 2.3. nie jest wymagany podpis elektroniczny
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do
udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe
w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału, składają kolejne
korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta
złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji
Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty brutto wyraŜoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze
należy oddzielić od złotych kropką. 6. Na cenę oferty brutto składa się łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący
wszystkie koszty poniesione na wykonanie całego zakresu rzeczowego roboty budowlanej, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia i załączonym wzorem umowy. 7. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć
cenę oferty tak, aby wynikała ona z ceny jednostkowej brutto i ilości pozycji tabeli Formularza ofertowego stanowiącego
załącznik nr 5 do Ogłoszenia (dla ułatwienia Zamawiający przygotował arkusz kalkulacyjny zawierający odpowiednie
formuły). 8. Oferta złożona przez Wykonawcę (w ramach postąpienia) winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co
najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 4000,00 PLN.
System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 10. W toku
licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informację o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 11. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 12. Zamawiający przyjął cenę wywoławczą, kwotę brutto w wysokości 400 000,00 PLN za całość zamówienia.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 11 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T09:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 09:00
|
IV 4 13 |
Upływa 15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - uregulowane są w Załączniku nr 6 do Ogłoszenia
|
IV 4 5 okres |
30
|