GuidZP400 |
72238212-1831-4cc7-8b8d-98456aaee0bc
|
Biuletyn |
634889-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Kłodzko
|
Regon |
52605000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kłodzko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
074/8654600
|
Zamawiajacy fax |
748 674 062
|
Zamawiajacy email |
umklod@um.klodzko.pl
|
Adres strony url |
www.um.bip.klodzko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer naboru: RPDS.07.01.01-IZ.00-02-073/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.bip.klodzko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, posłańcem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
57-300 Kłodzko plac Bolesława Chrobrego 1, Biuro Obsługi Ludności
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych” – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
|
Numer referencyjny |
ZP II.271.33.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół
podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. „Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych” - zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w:
Załącznik nr 5 – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których Wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia, dotyczących:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie przewiduje wymagań w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. Certyfikat ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu
2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
3. Deklaracja zgodności CE
4. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
5. Certyfikat Energy Star min. 6.1
6. Wydruk ze strony, w przypadku procesora osiągającego wynik min. 3110 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniejszy niż 19/12/2017.
7. Wydruk ze strony, w przypadku procesora osiągającego wynik min. 4615 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na dzień nie wcześniejszy niż 10/10/2017.
Wykaz wymagań stanowi załącznik nr 5 do swiz, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki: załączniki nr 1a, załącznik nr 2a i 2b.
2. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4.
3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
4.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2017r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
zgodnie z zapisami siwz
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|