| GuidZP400 |
b90897fa-2469-456c-bee7-897495f3f4a0
|
| Biuletyn |
635715-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Regon |
53141815100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kośnego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-372
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 4433121
|
| Zamawiajacy fax |
77 4433021
|
| Zamawiajacy email |
przetargidlg@szpital.opole.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.opole.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.opole.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Miejsce i termin składania ofert: 1) miejsce składania ofert: Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05), 2) termin składania ofert: do dnia 03.01.2018 r. godz. 10.00. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Sala konferencyjna w budynku Administracji – pok. 4, 2) termin publicznego otwarcia ofert: w dniu 03.01.2018 r. o godz. 10.30.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o., ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
PN.D.SD.41.17_Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego użytku zużywalnego do dializy przez okres 12 m-cy
|
| Numer referencyjny |
Sygnatura sprawy: PN.D.SD.41.17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego użytku zużywalnego do dializy przez okres 12 m-cy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań częściowych określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – FORMULARZ CENOWY, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. Zadania częściowe to:
1) ZADANIE NR 1 – Igły dializacyjne – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY,
2) ZADANIE NR 2 – Cewnik do dializy dwuświatłowy – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY,
3) ZADANIE NR 3 – Linie krwi – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY,
4) ZADANIE NR 4 – Linie krwi jeziorko wyrównawcze – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY,
5) ZADANIE NR 5 – Dializatory – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY,
6) ZADANIE NR 6 – Przedłużacz do dializy „Y” – Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.), 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikami nr 5 i nr 6 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Istnieje możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę stawkę.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy – o okres nie dłuższy niż 3 m-ce - w przypadkach:
1) niewykorzystania – w okresie obowiązywania umowy – przewidzianych ilości dostaw przedmiotu umowy wymienionych w załączniku nr 1 do umowy i/lub
2) niewykorzystania – w okresie obowiązywania umowy – kwoty przeznaczonej na dostawy przedmiotu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 1 – Igły dializacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 1 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 2 – Cewnik do dializy dwuświatłowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 2 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 3 – Linie krwi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 3 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 4 – Linie krwi jeziorko wyrównawcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 4 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 5 – Dializatory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 5 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 6 – Przedłużacz do dializy „Y”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 6 określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a warunki realizacji dostaw określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |