GuidZP400 |
6d90937c-dc44-4af3-b9ec-af47f6089c25
|
Biuletyn |
635714-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
2228736100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23
|
Zamawiajacy email |
przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji systemu kontroli treści Websense (GOV/EDU)
|
Numer referencyjny |
CUI/ZP/PN/43/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na:
a) Forcepoint Web Security Gateway dla 2300 użytkowników dla serwera UMW -na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia bieżącej licencji tj. od dnia 1-03-2018 obejmujących dostęp do najnowszych wersji tego oprogramowania, poprawek, aktualizacji bazy kategoryzowanych stron oraz bazy wiedzy producenta oprogramowania,
b) Forcepoint AP-WEB Light User dla 4200 użytkowników dla serwera Edukacyjnego - na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia bieżącej licencji tj. od dnia 1-02-2018 obejmujących dostęp do najnowszych wersji tego oprogramowania, poprawek, aktualizacji bazy kategoryzowanych stron oraz bazy wiedzy producenta oprogramowania.
Zapewnienie usługi wsparcia technicznego (kontrakt serwisowy) na okres 12 miesięcy liczonych od dnia:
a) 1-03-2018 dla użytkowników Forcepoint Web Security Gateway
b) 1-02-2018 dla użytkowników Forcepoint AP-WEB Light User
|
Cpv glowny przedmiot |
72591000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu umowy:
1) termin zakończenia prac określonych w § 2 ust. 1 pkt 1-2 umowy – maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (termin dostarczenia licencji). Ostateczny termin wynikał będzie z oferty Wykonawcy.
2) okres świadczenia usługi wsparcia technicznego (kontrakt serwisowy) na okres 12 miesięcy liczonych od dnia:
a) 1-03-2018 dla użytkowników Forcepoint Web Security Gateway
b) 1-02-2018 dla użytkowników Forcepoint AP-WEB Light User .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością usługę wsparcia technicznego oprogramowania lub dostawę licencji Forcepoint Websense o wartości nie niższej niż 300.000 PLN brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie .
2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca wraz z ofertą złoży (w szczególności) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach:
a) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT;
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|