„Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” (4 części)

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Powiat Zawierciański
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526980-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu (w skrócie PCKZ) w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) Priorytet XII, Działanie 12.2.; Poddziałanie 12.2.1.- Infrastruktura kształcenia zawodowego -.ZIT.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1. Część I – Zadanie nr 1.
Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 1 jest zakup wraz z dostarczeniem 29 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 14 zestawów do pracowni rysunku technicznego (stanowiska uczniowskie) i 15 zestawów do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie(14 stanowisk uczniowskich i 1 nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1a do SIWZ.
2. Część II – Zadanie nr 2.
Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 2 jest zakup wraz z dostarczeniem 3 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 3 zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty) (stanowiska nauczycielskie) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1b do SIWZ.


3. Część III – Zadanie nr 3.
Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 3 jest zakup wraz z dostarczeniem 2 komputerów przenośnych- laptopów do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę laptopów wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1szt. do pracowni obróbki mechanicznej i 1 szt.. do pracowni obróbki ręcznej(stanowiska nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1c do SIWZ.
4. Część IV – Zadanie nr 4.
Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 4 jest zakup wraz z dostarczeniem 4 urządzeń wielofunkcyjnych do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, monochromatycznych A4 (drukarka skaner kopiarka) w tym 1 szt. do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie, 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1d do SIWZ.
II. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia obowiązujące dla wszystkich części zamówienia, określonych jako Zadania nr od 1 do 4, odpowiednio.
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia – wymagane widoczne oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE.
2. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp).
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie:
1) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający produkcję sprzętu komputerowego z zastosowaniem równoważnych środków zapewnienia jakości.
2) ze standardem Energy Star - Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http:// www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star.
4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie komputerów:
1) pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
2) nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami).
3) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych. niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne.
7. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia, zwany ogólnie sprzętem, objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta:
1) wszystkie komputery na okres 36 m-cy,
2) wszystkie urządzenie wielofunkcyjne A4 mono na okres 36 m-cy.
10 Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio.
III. Rozwiązania równoważne:
1. Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym:
2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta.
3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8025b465-90f5-4df7-8e9c-40b99c57ae27
Biuletyn 526980-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zawierciański
Regon 27625525200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 450 71 00
Zamawiajacy fax 326 721 971
Zamawiajacy email sod@zawiercie.powiat.pl
Adres strony url www.zawiercie.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) Priorytet XII, Działanie 12.2.; Poddziałanie 12.2.1.- Infrastruktura kształcenia zawodowego -.ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl NIE DOTYCZY
Przeprowadza wspolnie podmiot list NIE DOTYCZY
Postepowanie wspolne tresc NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe zamawiajacy NIE DOTYCZY
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia NIE DOTYCZY
Dostep dokumentow zamowienia NIE DOTYCZY
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zawiercie.powiat.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE DOTYCZY
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie oświadczenia, wykazy, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017r.,poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Pisma do Zamawiającego należy składać w siedzibie Zamawiającego lub kierować na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zawierciu, Wydział Rozwoju Inwestycyjnego Powiatu, Referat Zamówień Publicznych pok. 309 III piętro ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE DOTYCZY
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” (4 części)
Numer referencyjny RI-II.272.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy NIE DOTYCZY
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych i sprzętu peryferyjnego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu (w skrócie PCKZ) w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) Priorytet XII, Działanie 12.2.; Poddziałanie 12.2.1.- Infrastruktura kształcenia zawodowego -.ZIT. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1. Część I – Zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 1 jest zakup wraz z dostarczeniem 29 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 14 zestawów do pracowni rysunku technicznego (stanowiska uczniowskie) i 15 zestawów do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie(14 stanowisk uczniowskich i 1 nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1a do SIWZ. 2. Część II – Zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 2 jest zakup wraz z dostarczeniem 3 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 3 zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty) (stanowiska nauczycielskie) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1b do SIWZ. 3. Część III – Zadanie nr 3. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 3 jest zakup wraz z dostarczeniem 2 komputerów przenośnych- laptopów do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę laptopów wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1szt. do pracowni obróbki mechanicznej i 1 szt.. do pracowni obróbki ręcznej(stanowiska nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1c do SIWZ. 4. Część IV – Zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 4 jest zakup wraz z dostarczeniem 4 urządzeń wielofunkcyjnych do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, monochromatycznych A4 (drukarka skaner kopiarka) w tym 1 szt. do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie, 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1d do SIWZ. II. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia obowiązujące dla wszystkich części zamówienia, określonych jako Zadania nr od 1 do 4, odpowiednio. 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji, znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia – wymagane widoczne oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). Dokumentem potwierdzającym legalność oznaczenia jest Certyfikat lub Deklaracja zgodności CE. 2. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji (poza producentem) w dostarczony przedmiot zamówienia przed dostawą do Zamawiającego (np. w odniesieniu do komputerów dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie: 1) z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Dokumentem potwierdzającym powyższe jest aktualny Certyfikat ISO 9001 lub dokument równoważny potwierdzający produkcję sprzętu komputerowego z zastosowaniem równoważnych środków zapewnienia jakości. 2) ze standardem Energy Star - Dokumentem potwierdzającym może być wydruk ze strony internetowej http:// www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov to jest internetowej listy produktów certyfikowanych Energy Star. 4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie komputerów: 1) pochodziło z legalnego źródła i posiadało wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), 2) nie naruszało ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami). 3) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 5. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone. 6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz wszelkich innych. niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak serwis gwarancyjny oraz wsparcie techniczne. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia, zwany ogólnie sprzętem, objęty był gwarancją producenta realizowaną przez autoryzowany serwis producenta: 1) wszystkie komputery na okres 36 m-cy, 2) wszystkie urządzenie wielofunkcyjne A4 mono na okres 36 m-cy. 10 Zamawiającemu przysługuje uprawnienie z tytułu rękojmi na okres zgodny z udzieloną przez producenta danego sprzętu lub urządzenia gwarancją – odpowiednio. III. Rozwiązania równoważne: 1. Wskazane w SIWZ lub Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. W związku z tym: 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego nazwą producenta. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst NIE DOTYCZY
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji zamówienia – minimalnie 14 dni a maksymalnie 40 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w kryterium „termin realizacji” został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokument z krajowej internetowej bazy danych (odpowiedniego publicznego Rejestru) i nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia tego dokumentu. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdz. XI, ust. 6 pkt. 1) – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków szczegółowych udziału w postępowaniu i w związku z tym nie będzie wymagał składania dokumentów w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego i opisanych szczegółowo w Rozdziale III, Dział II, ust. 3 SIWZ i odpowiednich do danej części zamówienia Załącznikach o numerach od 1a do 1d, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1) Opisu technicznego zaoferowanego przedmiotu zamówienia (dokumenty wymagane będą odpowiednio do złożonej oferty), potwierdzonego przez producenta. Zamawiający dopuszcza złożenie odpowiedniej Karty katalogowej lub Specyfikacji technicznej pochodzącej od producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. 2) Aktualnego Certyfikatu potwierdzającego, że oferowany sprzęt komputerowy został wyprodukowany zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 lub systemem równoważnym. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kilku Zadań i dostawę komputerów wyprodukowanych przez różnych producentów – dokumenty wymagane będą w odniesieniu do każdego producenta. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii w/w certyfikatów bez tłumaczenia na język polski. 3) Certyfikatu Energy Star, potwierdzającego efektywność energetyczną zaoferowanego sprzętu komputerowego zgodną ze standardem Energy Star (dokumenty wymagane będą odpowiednio do złożonej oferty). Zamawiający dopuszcza złożenie wydruku ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, potwierdzającego, że zaoferowany sprzęt komputerowy (marka, typ, model) znajduje się na liście produktów posiadających certyfikat Energy Star. Zamawiający dopuszcza złożenie wydruku bez tłumaczenia na język polski. 4) Jeżeli Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w pkt. 2) i 3) z oficjalnych stron internetowych producentów sprzętu komputerowego lub strony http://www.energystar.gov, - nie będzie wzywał wykonawcy do ich złożenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto wraz z ofertą wykonawca składa: 1) Wypełniony zgodnie z zaleceniami Zamawiającego odpowiedni dla każdej zaoferowanej do realizacji części zamówienia (każdego Zadania) Załącznik nr 1a lub/i 1b lub/i 1c lub/i 1d do SIWZ, to jest odpowiedni dla danego Zadania Formularz specyfikacji techniczno-cenowej. Wykonawca winien wypełnić w/w Załącznik/załączniki w taki sposób, aby Zamawiający mógł wstępnie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ. Odpowiedni Formularz lub Formularze specyfikacji techniczno-cenowej stanowi/ą integralną część złożonej Oferty i nie podlega/ją uzupełnieniu. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); 3) Inne dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów - odpowiednio: 1) Dokumentu potwierdzającego, że firma serwisująca komputery posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych. UWAGA: w przypadku realizacji kilku Zadań, i możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego od różnych producentów wymagane jest dostarczenie oświadczenia dotyczącego każdego producenta komputerów oddzielnie. 2) W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowy, regulującej współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej), 2. Nie przedłożenie przez Wykonawcę przed terminem wyznaczonym do podpisania umowy odpowiednich dla danej/danych Części zamówienia w/w dokumentów, będzie uznane za uchylanie się od podpisania umowy.
Wadium NIE DOTYCZY
Przewiduje udzielenie zaliczek NIE DOTYCZY
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona NIE DOTYCZY
Elementy aukcji elektronicznej NIE DOTYCZY
Informaje udostepnione wykonawcom NIE DOTYCZY
Informaje przebiegu aukcji NIE DOTYCZY
Warunki do licytacji NIE DOTYCZY
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja NIE DOTYCZY
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 1 etapy negocjacji NIE DOTYCZY
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod NIE DOTYCZY
IV 3 2 wstepny harmonogram NIE DOTYCZY
IV 3 2 EtapyDialogu NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV 4 8 NIE DOTYCZY
IV 4 9 NIE DOTYCZY
IV 4 13 NIE DOTYCZY
IV IstotnePostanowienia Postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej Umowy zawarte są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ .
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następujących przypadkach: 1) wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, 3) zmiany dotyczącej terminu wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności za które nie odpowiada Wykonawca np. w przypadku wydłużenia cyklu produkcyjnego lub dystrybucyjnego, 4) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. 5) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w pkt.4) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w Ofercie. 6) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian. 2. Dopuszcza się dokonywanie zmian w treści Umowy, jeżeli zmiany te nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 3. Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze Stron umowy faktu zaistnienia okoliczności, warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 4. Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody NIE DOTYCZY
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji zamówienia – minimalnie 14 dni a maksymalnie 40 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w kryterium „termin realizacji” został opisany w Rozdziale XXII SIWZ
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 1 jest zakup wraz z dostarczeniem 29 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 14 zestawów do pracowni rysunku technicznego (stanowiska uczniowskie) i 15 zestawów do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie(14 stanowisk uczniowskich i 1 nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji zamówienia – minimalnie 14 dni a maksymalnie 40 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w kryterium „termin realizacji” został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 2 jest zakup wraz z dostarczeniem 3 zestawów komputerowych All In One (AiO) do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 3 zestawów komputerowych AiO wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty) (stanowiska nauczycielskie) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji zamówienia – minimalnie 14 dni a maksymalnie 40 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w kryterium „termin realizacji” został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 3 jest zakup wraz z dostarczeniem 2 komputerów przenośnych- laptopów do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę laptopów wraz z systemem operacyjnym i edukacyjnym pakietem aplikacji biurowych, w tym 1szt. do pracowni obróbki mechanicznej i 1 szt.. do pracowni obróbki ręcznej(stanowiska nauczycielskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Pożądany termin realizacji zamówienia – minimalnie 14 dni a maksymalnie 40 dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w kryterium „termin realizacji” został opisany w Rozdziale XXII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia określonego jako Zadanie nr 4 jest zakup wraz z dostarczeniem 4 urządzeń wielofunkcyjnych do PCKZ w Zawierciu. Zamówienie obejmuje dostawę 4 urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, monochromatycznych A4 (drukarka skaner kopiarka) w tym 1 szt. do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie, 1 szt. do pracowni geodezyjnej, 1 szt. do pracowni budowlanej i 1 szt. do pracowni gastronomicznej(warsztaty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Formularzu specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiącej Załączniki nr 1d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin ralizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)