Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich, w podziale na cztery części

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528598-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich, w podziale na cztery części, na warunkach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd9d91db-f6cc-4afb-8c78-22e10209bb1f
Biuletyn 528598-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Regon 14168145600000
Zamawiajacy adres ulica Domaniewska
Zamawiajacy adres numer domu 39 a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-672
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3783100, 22 3783111
Zamawiajacy fax 22 2019725
Zamawiajacy email przetargi@cpe.gov.pl, katarzyna.mazurkiewicz@cpe.gov.pl
Adres strony url www.cpe.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa, Europejski Fundusz Społecznego, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cpe.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cpe.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Domaniewska 39 a, Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich, w podziale na cztery części
Numer referencyjny WA.263.9.2018.MW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich, w podziale na cztery części, na warunkach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze Umowy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości każdej z nich minimum 60.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) zdjęcia i/lub rysunki techniczne oferowanych mebli biurowych (nie dotyczy foteli obrotowych i konferencyjnych) 4) próbki tkanin (dotyczy foteli) i oklein 5) certyfikaty / dokumenty potwierdzające: - dla oferowanych foteli obrotowych i konferencyjnych – spełnienie normy dotyczącej ergonomii, wytrzymałości i bezpiecznych rozwiązań technicznych: PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2: 2009, PN-EN 1335-3: 2009, - dla oferowanych szaf / drzwi do szaf – wytrzymałość zawiasów, gęstość płyty meblowej oraz Atest Higieniczności na wyrób oparty na normie DIN EN 717-1, wydany przez jednostkę certyfikującą (Zamawiający dopuszcza również oświadczenie producenta mebli) - dla oferowanych kontenerów – wytrzymałość cykli otwierania szuflad oraz gęstość płyty meblowej, - dla oferowanych biurek / stołów - gęstość płyty meblowe.
Czy wadium 1
Wadium Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdziale 10 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Okoliczności skutkujące możliwością zmiany zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy. 2. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w art. 144 ustawy i postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy. Strony zobowiązują się do wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, bez ponoszenia przez Wykonawcę kar określonych w §8 Umowy, jeżeli dotrzymanie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu jest niemożliwe z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie braku dotrzymania zaoferowanego terminu realizacji zamówienia, na podstawie którego Zamawiający podejmie decyzję o zaakceptowaniu lub braku akceptacji terminu dostawy przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia wymaga sporządzenia Aneksu do Umowy.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28715,45
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich w Krakowie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12682,93
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich w Gdańsku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2276,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich we Wrocławiu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 96626,02
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakup mebli biurowych i foteli obrotowych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich w Warszawie.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)