Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii (DFP.271.24.2018.AJ)

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528268-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii
Zamówienie zostało podzielone na 6 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1597d8ff-2b49-4523-ab38-4bb750226f32
Biuletyn 528268-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii (DFP.271.24.2018.AJ)
Numer referencyjny DFP.271.24.2018.AJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 331671,26
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia .
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1: 1 200,00 zł część 2: 100,00 zł część 3: 1 100,00 zł część 4: 3 500,00 zł część 5: 270,00 zł część 6: 3 600,00 zł
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.soldea.pl
Elementy aukcji elektronicznej Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informaje udostepnione wykonawcom Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informaje przebiegu aukcji Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Warunki do licytacji Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert - Wartość postąpienia do 100,00 zł - 1,00 zł od 100,01 zł do 500,00 zł - 10,00 zł; od 500,01 zł do 1.000,00 zł - 50,00 zł; od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł - 100,00 zł; od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł - 200,00 zł; od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł - 500,00 zł; od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł - 1.000,00 zł; od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł - 2.000,00 zł; od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł - 3.000,00 zł; od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł - 5.000,00 zł; od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł - 7.000,00 zł; od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł - 10.000,00 zł; od 10.000.000,01 zł - 20.000,00 zł. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego a) system operacyjny Windows 7/8/10, b) przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek, c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek) ,d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle,wersja 32-bitowa) ,e) włączona obsługa kodu JavaScript . Stabilne połączenie z internetem ,f) wyłączona obsługa przez serwer proxy g) kwalifikowany podpis elektroniczny,h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 min
Warunki zamkniecia aukcji Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41045,72
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Kasetki histopatologiczne - 9 000 szt. 2.Jednprazowe bibułki filtracyjne -10 000 szt 3.Koszyki- 5 zestawów 4.Taśma termotransferowa -18 szt. 5.Płyn do utrwalania i przechowywania niewybarwionych szkiełek -10 szt.a'4 l 6.Płyn utrwalający na bazie alkoholu- 3 op.a'4 l 7.Zestaw do wykonywania "cell-bloków"- 40 op 8.Marker hydrofobowy-25 szt 9.Żel do przymrażania materiału tkankowego w kriostacie -15 szt.a'120ml 10.Zgłębnik stomatologiczny - 30 szt 11.Koszyczek na 24 szkiełka mikroskopowe do barwiacza - 5 szt 12.Pudełka kartonowe lub tekturowe-1 000 szt 13..Pudełka kartonowe lub tekturowe-1 000 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3545,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Środek do usuwania parafiny-60 op.a '100ml 2.Końcówki polipropylenowe -3 000 szt 3.Mikroprobówki polipropylenowe-10 000 szt 4.Probówki polipropylenowe - 500 szt 5.Probówki polpropylenowe -500 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37862,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Kasetki histopoatologiczne- 100 000 szt 2.Metalowe przykrywki -800 szt 3.Kasetki histopoatologiczne -20 000 szt 4. Kasetki histopatologiczne -20 000 szt 5. Kasetki histopatologiczne biopsyjne -20 000 szt 6.Torebki do przeprowadzania wyjątkowo drobnych materiałów-200 szt 7.Gąbki do kasetek histopatologicznych - 25 000 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 118105,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Żyletki zwykłe -500 szt. 2.Patyczki higieniczne - 90 000 szt. a 100
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9270,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Fartuch zabiegowy.-1 500 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 120648,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1.Taśma nakrywkowa -300 szt 2.Koszyki na szkiełka podstawowe -50 szt 3.Filtr do posiadanej barwiarki-5 szt 4.Nożyk do odcinania taśmy-50 szt
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)