Dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529067-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 324000007, 302372506
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 602
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 2.1. do 2.4. SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 oraz 2.1 – 2.4 treści SIWZ
4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji.
5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 oraz 2.1. – 2.4. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
7. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia oznakowany był kodem kreskowym - zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.
8. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
9. WYKONAWCA zobowiązany jest do dostarczenia wraz z asortymentem:
a) faktur i protokołów przyjęcia - przekazania
/dotyczy części I/
- dwóch faktur (pozycje oraz nazewnictwo w fakturach musza być zgodna ze złożoną ofertą, faktura nr 1 dotyczy pozycji od 1 do 17 oraz od 31 do 37, faktura 2 dotyczy pozycji od 18 do 30);
- dwa protokoły przyjęcia – przekazania ( pozycje oraz nazewnictwo w protokołach muszą być zgodne ze złożoną ofertą, protokół nr 1 zgodny z fakturą nr 1 oraz protokół nr 2 zgodny z fakturą nr 2).
/dotyczy pozostałych części/
- faktury (pozycje oraz nazewnictwo musza być zgodne ze złożona ofertą);
- protokół przyjęcia przekazania (pozycje oraz nazewnictwo w protokołach musza być zgodne ze złożoną ofertą).
b) kart gwarancyjnych na każdy produkt – karta musi zawierać niżej wymienione dane:
- nazwa wykonawcy/ gwaranta,
- nazwa produktu,
- kod produktu (oznaczenie producenta),
- wyszczególnione numery fabryczne (jeśli są nadane przez producenta),
- ilość,
- okres gwarancji,
- dane kontaktowe w przypadku reklamacji (adres, nr telefonu, e-mail),
- pieczęć firmowa wykonawcy / gwaranta
10. Przy dostawie asortymentu musi być obecny przedstawiciel WYKONAWCY.
11. Podstawą przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu będzie protokół
przyjęcia - przekazania
12. Miejsce dostawy
/dla części I zamówienia od pozycji 18 do pozycji 30/
Magazyn nr 4 Jednostki Wojskowej Nr 6021 ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa
/dla części I od pozycji 1 do 17 oraz od pozycji 31 do 37 , II, III, IV zamówienia/
Magazyn łączności i informatyki Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa.
13. Okres gwarancyjny od 24 miesięcy do 60 miesięcy liczony od dnia przyjęcia asortymentu do magazynu. WYKONAWCA gwarantuje przez pełen okres gwarancji sprawne
i bezawaryjne działanie zamówionego asortymentu. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad oraz awarii załatwione będą z należytą starannością, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej niniejszego zamówienia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez użytkownika w formie telefoniczne lub e-mail. W przypadku awarii informatycznych nośników danych WYKONAWCA zobowiązany jest do wymiany
na nowy. Informatyczny nośnik danych, który uległ awarii pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO.
14. Termin dostawy musi być ustalony z osobami wyznaczonymi do kontaktów. WYKONAWCA planując termin dostawy musi uwzględnić termin od poniedziałku
do piątku (nie uwzględniając dni świątecznych) w godz. 07.30 - 14.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5ff0aee-3dac-490c-a9b7-17a389ea1f8e
Biuletyn 529067-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozgst.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostkia Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00 - 909 Warszawa, bud. nr 21 Kancelaria Jawna, od 8.00 do 15.00 pn - pt
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny 18/2018/PN/Ł
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 602 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 2.1. do 2.4. SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 oraz 2.1 – 2.4 treści SIWZ 4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 oraz 2.1. – 2.4. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 7. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia oznakowany był kodem kreskowym - zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. 8. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest do dostarczenia wraz z asortymentem: a) faktur i protokołów przyjęcia - przekazania /dotyczy części I/ - dwóch faktur (pozycje oraz nazewnictwo w fakturach musza być zgodna ze złożoną ofertą, faktura nr 1 dotyczy pozycji od 1 do 17 oraz od 31 do 37, faktura 2 dotyczy pozycji od 18 do 30); - dwa protokoły przyjęcia – przekazania ( pozycje oraz nazewnictwo w protokołach muszą być zgodne ze złożoną ofertą, protokół nr 1 zgodny z fakturą nr 1 oraz protokół nr 2 zgodny z fakturą nr 2). /dotyczy pozostałych części/ - faktury (pozycje oraz nazewnictwo musza być zgodne ze złożona ofertą); - protokół przyjęcia przekazania (pozycje oraz nazewnictwo w protokołach musza być zgodne ze złożoną ofertą). b) kart gwarancyjnych na każdy produkt – karta musi zawierać niżej wymienione dane: - nazwa wykonawcy/ gwaranta, - nazwa produktu, - kod produktu (oznaczenie producenta), - wyszczególnione numery fabryczne (jeśli są nadane przez producenta), - ilość, - okres gwarancji, - dane kontaktowe w przypadku reklamacji (adres, nr telefonu, e-mail), - pieczęć firmowa wykonawcy / gwaranta 10. Przy dostawie asortymentu musi być obecny przedstawiciel WYKONAWCY. 11. Podstawą przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu będzie protokół przyjęcia - przekazania 12. Miejsce dostawy /dla części I zamówienia od pozycji 18 do pozycji 30/ Magazyn nr 4 Jednostki Wojskowej Nr 6021 ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa /dla części I od pozycji 1 do 17 oraz od pozycji 31 do 37 , II, III, IV zamówienia/ Magazyn łączności i informatyki Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 13. Okres gwarancyjny od 24 miesięcy do 60 miesięcy liczony od dnia przyjęcia asortymentu do magazynu. WYKONAWCA gwarantuje przez pełen okres gwarancji sprawne i bezawaryjne działanie zamówionego asortymentu. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad oraz awarii załatwione będą z należytą starannością, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej niniejszego zamówienia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez użytkownika w formie telefoniczne lub e-mail. W przypadku awarii informatycznych nośników danych WYKONAWCA zobowiązany jest do wymiany na nowy. Informatyczny nośnik danych, który uległ awarii pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO. 14. Termin dostawy musi być ustalony z osobami wyznaczonymi do kontaktów. WYKONAWCA planując termin dostawy musi uwzględnić termin od poniedziałku do piątku (nie uwzględniając dni świątecznych) w godz. 07.30 - 14.00.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. WYKONAWCA, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. WYKONAWCA, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia PODWYKONAWCY(OM), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o PODWYKONAWCY(ACH) w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie składa każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. /dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia/. 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1.W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. WYKONAWCA, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. WYKONAWCA, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia PODWYKONAWCY(OM), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o PODWYKONAWCY(ACH) w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie składa każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. /dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia/.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa w ust. 13, została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w niżej wymienionej wysokości: - 6 600,00 zł /dotyczy części I zamówienia/, - 36,00 zł /dotyczy części II zamówienia/, - 900,00 zł /dotyczy części III zamówienia/, - 1 600,00 zł /dotyczy części IV zamówienia/, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowych, d) gwarancja ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt a) – e), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od p[poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – SPRAWA NUMER: 18/2018/PN/Ł” Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie tj.: 28.03.2018 r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Oferta WYKONAWCY, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Zmiana umowy tekst Na wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: 1) zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem Umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu. Zmiana poszczególnych postanowień zawartej Umowy wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO oraz formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt akcesoria i części informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt akcesoria i części łączności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sieć teleinformatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria do czyszczenia i konserwacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237250-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
  

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)