Zakup 21 szt. pomp strzykawkowych dla Oddziału Kardiologicznego

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529230-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania:
Pomp strzykawkowych – 21 sztuk dla Oddziału Kardiologicznego w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych,
b) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd¬nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia,
c) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia
2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70a442c6-7f95-430c-b836-642b1923b2c5
Biuletyn 529230-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Regon 19014161200000
Zamawiajacy adres ulica Powstania Styczniowego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-519
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 72 60 124
Zamawiajacy fax 58 72 60 338
Zamawiajacy email zp@szpital-morski.pl
Adres strony url www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalepomorskie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup 21 szt. pomp strzykawkowych dla Oddziału Kardiologicznego
Numer referencyjny D25E/252/1-10rj/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: Pomp strzykawkowych – 21 sztuk dla Oddziału Kardiologicznego w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, b) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd¬nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia, c) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza, że oferowane wyroby spełniają warunki dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu medycznego oraz używania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), 2) opis oferowanego sprzętu w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogu, ulotki, folderu lub instrukcji obsługi w jednoznaczny sposób potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne opisane w SIWZ, w Zestawieniu parametrów wymaganych – Załącznik nr 6 do SIWZ, z adnotacją której pozycji zestawienia parametrów wymaganych dotyczy dany dokument, 3) deklaracja zgodności CE, 4) wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ zawierający numer strony w dokumencie, o którym mowa w ppkt 2), gdzie potwierdzony jest dany parametr techniczny.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1. (Załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 2. (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Po dokonanej i odebranej dostawie Wyposażenia, w trakcie trwania okresu gwarancji i w przypadku braku możliwości wyposażenia Zamawiającego w którykolwiek z elementów wyposażenia składającego się na przedmiot umowy w ramach dokonywanej naprawy gwarancyjnej Wykonawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość wyposażenia Zamawiającego w ramach gwarancji w inny element o parametrach co najmniej takich jak przedmiot umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia go w ramach umowy w element spełniający wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: 1) proponowany element spełniać będzie wymogi funkcjonalne, użytkowe, wymagania merytoryczno-formalne wynikające z uzgodnień z Zamawiającym; 2) element ten będzie dostarczony po cenie określonej w załączniku nr 1 – Formularz oferty 3. Termin dostawy ustalony w § 3 ust 1. może ulec zmianie w przypadku wystąpienia: 1) opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, pod warunkiem do¬chowania wymogów opisanych w § 10 ust. 4; 2) skrócenia terminu realizacji gdy: a) zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy. 4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony mogą ustalić nowy termin w drodze aneksu do umowy. 5. Zmiana wartości umowy nastąpi w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 6. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane na drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) oraz w przypadkach wskazanych powyżej w niniejszej umowie.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)