Wykonanie wraz z oznakowaniem oraz dostarczenie parasoli na bieżące potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego jako narzędzi promujących Województwo Kujawsko-Pomorskie.

Data publikacji 2018-03-12
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527176-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie wraz z oznakowaniem oraz dostarczenie parasoli na bieżące potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego jako narzędzi promujących Województwo Kujawsko-Pomorskie. Parasole zostaną wykonane zgodnie ze Specyfikacją warunków przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 3 do ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e1fad82-8706-46ee-94f4-ab0cb1d5bbcb
Biuletyn 527176-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Regon 871121290
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566218281
Zamawiajacy fax +48566218455
Zamawiajacy email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Adres strony url http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie wraz z oznakowaniem oraz dostarczenie parasoli na bieżące potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego jako narzędzi promujących Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Numer referencyjny WZP.272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy jest wykonanie wraz z oznakowaniem oraz dostarczenie parasoli na bieżące potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego jako narzędzi promujących Województwo Kujawsko-Pomorskie. Parasole zostaną wykonane zgodnie ze Specyfikacją warunków przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 3 do ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni od momentu zatwierdzenia projektów. Szczegółowe terminy określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego wyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji. Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń. Oznakowanie koperty: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - PARASOLE Nr sprawy: WZP.272.14.2018 2. W przypadku podpisywania wniosku lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, ewidencyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie w ciągu 3 dni od opublikowania na stronie internetowej zamawiającego http://umwkp.rbip.mojregion.info/ informacji o wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowaniu. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. 6. Wzory oświadczeń zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na stronie http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 http://umwkp.rbip.mojregion.info
IV 4 8 Licytacja prowadzona będzie na stworzonej przez Urząd Zamówień Publicznych platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych. 1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 2. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji (zaleca się zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl). 3. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowana jedną z ww przeglądarek lub przeglądarka równoważną, podłączony do sieci Internet.
IV 4 9 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia (system nie dokonuje odświeżania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest samodzielne odświeżanie ekranu). Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach: grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cena brutto musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmująca wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków, w szczególności: koszty ubezpieczenia, transportu, rozładunku, przeniesienia do wskazanych pomieszczeń, montażu oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki i opłaty związane z realizacją przedmiotu umowy. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Wysokość minimalnego postąpienia wynosi: 100,00 PLN (słownie: sto złotych). Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 60 minut
IV 4 11 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T09:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.
IV 4 13 Termin zamknięcia licytacji upływa w dniu otwarcia, o godzinie 11:00
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia. UMOWA (wzór umowy) zawarta w Toruniu w dniu …………. 2018 roku pomiędzy: Województwem Kujawsko–Pomorskim z siedzibą w Toruniu 87-100, Pl. Teatralny 2, NIP: 956-19-69-536, zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez: 1.……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2. …………………………………………………………………………………………………...…… ……………………………………………………………………………………………..……………, a …………………………………………………………………………………………………………... z siedzibą przy …………………………………………………………………………………………..; NIP…..…………………..……; REGON……….…….………..; KRS……………………………...…; reprezentowanym przez:………............................................................................................................. zwanym dalej Wykonawcą, zawarto umowę następującej treści: § 1 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie wraz z oznakowaniem oraz dostarczenie parasoli na bieżące potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego jako narzędzi promujących Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Parasole zostaną wykonane zgodnie ze Specyfikacją warunków przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz ofertą Wykonawcy złożoną w licytacji elektronicznej. 3. Wykonawca oświadcza, że jest właścicielem przedmiotu umowy wskazanego w ust. 1, a także, że jest on pozbawiony wad fizycznych oraz wad prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonych materiałów na okres 12 miesięcy. § 2 1. Zamawiający w terminie 3 dni od daty podpisania umowy przekaże droga mailową Wykonawcy materiały graficzne (m.in. logotypy) potrzebne do wykonania przedmiotu umowy. 2. Z przekazanych materiałów Wykonawca będzie mógł korzystać tylko na potrzeby realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 3. Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje w szczególności następujące etapy prac: 1) zaprojektowanie przez Wykonawcę oznakowania graficznego materiałów ze wskazaniem miejsca oznakowania i przedstawienie projektu w wersji elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu, 2) oznakowanie materiałów informacyjno-promocyjnych po uzyskaniu ostatecznej akceptacji Zamawiającego przedstawionych projektów, 3) dostawę materiałów na adres wskazany w §3 ust. 2 nie później niż w terminie ustalonym w §3 ust. 1. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania projektu graficznego danego materiału dokona jego akceptacji lub wniesie poprawki, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić, a następnie przedstawić Zamawiającemu rezultat pracy do ponownej akceptacji. 5. Przedmiot umowy może być realizowany wyłącznie w oparciu o projekty zaakceptowane bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 6. Wszelkie poprawki, o których mowa w niniejszym paragrafie, Wykonawca wykona bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej informacji na temat stanu wykonania umowy na każdym etapie jej realizacji. 8. Wykonawca zapewni, że dostarczone przez niego materiały charakteryzują się funkcjonalnością, estetycznym wykonaniem, trwałością i dobrą jakością zarówno samych materiałów, jak i naniesionych oznakowań, w tym przede wszystkim: 1. materiały muszą zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich, 2. materiały nie mogą ulegać zniszczeniu przy korzystaniu zgodnie z ich przeznaczeniem, 3. ruchome elementy materiałów powinny zapewnić ich właściwe funkcjonowanie, 4. naniesione oznakowanie musi być odporne na ścieranie, rozmazywanie, wykruszanie, 5. oznakowania materiałów muszą być dokładnie naniesione (np. pola barwne nie mogą nachodzić na siebie), 6. naniesione oznakowania muszą być czytelne. 9. Wszystkie dostarczone materiały winny być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. 11. Za dni robocze Zamawiający rozumie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. §3 1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 21 dni od momentu zatwierdzenia projektów. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i odpowiedzialność do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu przy Placu Teatralnym 2 i rozładuje dostarczone materiały we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 3. Dostawa realizowana będzie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 4. Za termin dostawy, przyjmuje się datę dostawy całego i kompletnego przedmiotu umowy, potwierdzoną przez Zamawiającego i Wykonawcę w protokole odbioru, o którym mowa w ust. 7 niniejszego §. 5. Wszystkie materiały muszą być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie podczas dostawy. 6. Odbiór przedmiotu umowy zostanie poprzedzony sprawdzeniem przez Zamawiającego zgodności dostarczonych materiałów pod względem jakościowym i ilościowym z wymogami opisanymi w Załączniku nr 1 do umowy. 7. Z odbioru przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru, w terminie do 5 dni roboczych od dnia wykonania umowy w pełnym zakresie. 8. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ich w terminie jednorazowo wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 7 dni roboczych. W razie dotrzymania przez Wykonawcę wyznaczonego terminu nie będą miały zastosowania zapisy § 5 ust. 1pkt 4) lit. a). 9. Sytuacja przewidziana w ust. 8 nie ma zastosowania w razie, gdy ilość wadliwych przedmiotów przekroczy 50 % całego zamówienia, wówczas zastosowanie mają zapisy z § 5 ust. 1 pkt 4) lit. c). 10. Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wskazanych wad stanowić będzie podstawę do podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT za realizacje przedmiotu zamówienia. § 4 1. Z tytułu wykonania całości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie ………………………………...zł brutto (słownie:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………) zgodnie z ofertą cenową Wykonawcy. 2. Kwota wskazana w ust. 1 uwzględnia wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy i zaspokaja wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania umowy, z tytułu przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych zgodnie z § 6. 3. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, zostanie dokonana przelewem w terminie 14 dni od daty skutecznego dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, przy czym Wykonawca wystawi fakturę VAT po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru, o którym mowa § 3 ust 7-9. 4. Za dzień zapłaty wynagrodzenia ustala się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Fakturę należy wystawić na Województwo Kujawsko-Pomorskie, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, NIP 956-19-69-536 z dopiskiem Płatnik: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń. § 5 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach: 1) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5% kwoty określonej w § 4 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego w § 3 ust. 1 umowy, 2) za opóźnienie w usunięciu wad w wysokości 0,5% kwoty określonej w § 4 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, licząc od następnego dnia po upływie terminu na usunięcie nieprawidłowości wyznaczonego przez Zamawiającego zgodnie z § 3 ust. 8 umowy z zastrzeżeniem pkt 4) lit.a). 3) w przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 40 % kwoty określonej w § 4 ust. 1 umowy, 4) za niewykonanie przedmiotu zamówienia - w wysokości 40% kwoty określonej w § 4 ust. 1, przy czym za niewykonanie zamówienia Zamawiający uzna: a) niedostarczenie materiałów do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu na ich dostarczenie, o którym mowa w § 3 ust. 1, b) nie usunięcie wad w ciągu 7 dni roboczych od upływu terminu o którym mowa w § 3 ust. 8, c) dostarczenie materiałów wadliwych przekraczających 50% całego zamówienia. 5) za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia - w wysokości 20% kwoty określonej w § 4 ust. 1, przy czym za nienależyte wykonanie zamówienia Zamawiający uzna uchybienia w realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku, gdy zastrzeżone kary umowne nie pokryją w całości szkody poniesionej przez Zamawiającego, Zamawiający uprawniony będzie do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu cywilnego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Wystąpienie okoliczności uzasadniających rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym winno być stwierdzone protokołami sporządzonymi z udziałem obu stron. Jeżeli Wykonawca odmówi udziału w czynnościach sporządzenia protokołu, okoliczności uzasadniające rozwiązanie umowy wskazuje Zamawiający w swoim oświadczeniu. § 6 1. Wykonawca oświadcza, iż wykonując umowę nie naruszy autorskich praw majątkowych osób trzecich i przekaże powstałe w wyniku wykonywania Umowy Dzieła Zamawiającemu w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia na siebie odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń z jakimi osoby trzecie wystąpią przeciwko Zamawiającemu w związku z korzystaniem przedniego z praw zależnych osób trzecich, a w szczególności z praw autorskich, patentów, umów przemysłowych lub znaków towarowych, jeżeli normalne użytkowanie dzieł powstałych w wyniku wykonania umowy, bądź nabytych przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy, wymaga korzystania z tych praw. 3. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy autorskie prawa majątkowe do wszystkich projektów (wizualizacji) zaakceptowanych przez Zamawiającego wraz z wyłącznym prawem do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do tych materiałów przechodzą na Zamawiającego, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszystkich znanych w dniu zawarcia umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności: 1) utrwalenia i zwielokrotnienia wszelkimi znanymi technikami w tym cyfrowymi, elektronicznymi, drukiem, na kliszy fotograficznej, technikami poligraficznymi; 2) sporządzenia cyfrowego zapisu serwisu; 3) wprowadzania do obrotu; 4) wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej i/ lub multimedialnej i wykonania w Internecie; 5) publicznego wykonania lub odtworzenia; 6) wystawienia i wyświetlenia; 7) wykorzystania w celu przygotowania innych opracowań; 8) najmu i/ lub użyczenia; 9) zbywania, w tym sprzedaży na rzecz osób trzecich; 10) publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy miał dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym (m.in. udostępniania w Internecie oraz z ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych). 4. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne, a w szczególności za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 5. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń z tytułu korzystania przez Zmawiającego z dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i na własne ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę Zamawiającemu oraz innym podmiotom, przed roszczeniami osób trzecich. § 7 1. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do współpracy na każdym etapie realizacji umowy. 2. Osobami upoważnionymi do reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy jest: …………………………………………………………… ……………………………………………………………………….…………………………, a do podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 4 ust. 3 jest: ………………………… ………………………………………………………………………………………………….. . 3. Osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy jest …………………………….………………………………………, e-mail:…………………………………………….., Tel…………………………….. § 8 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Ewentualne spory rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowę niniejszą sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Wykonawcy, dwa dla Zamawiającego. Załączniki: 1. Specyfikacja warunków przedmiotu zamówienia 2. Oferta Wykonawcy z dnia……………. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 3. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 4. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)