Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537836-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części, w tym:
1.Część I:
1.1.Kubek- 325 szt,
1.2.Filiżanka biała w opakowaniu- 730 szt
2.Część II:
2.1.Skarpetki- 700 szt
3.Część III:
3.1.Długopis z logo miasta- 5120 szt
3.2.Ołówek z błyszczącą końcówką- 3250 szt
3.3.Kredki świecowe w pojemniku w kształcie ołówka- 3000 szt
3.4.Smycz- 2420 szt
4.Część IV:
4.1.Worek ze sznurkiem- plecak- 2990 szt
4.2.Pudełko na lunch dla dzieci- 1580 szt
5.Część V:
5.1.Notes samoprzylepny w twardej oprawie- 605 szt
6.Część VI:
6.1.Notes A5 na spirali- 1230 szt
6.2.Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1000 szt
7.Część VII:
7.1.Torba bawełniana czarna z napisem- 1070 szt
8.Część VIII:
8.1.Koszulka męska z napisem CHŁOPAK LUBELAK- 395 szt
8.2.Koszulka damska z napisem BABKA LUBELSKA- 355 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8702485b-33e7-4ac8-8a3d-ded21755b842
Biuletyn 537836-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url www.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lublin BiuroZamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 7, 20-080 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części
Numer referencyjny ZP-P-I.271.36.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części, w tym: 1.Część I: 1.1.Kubek- 325 szt, 1.2.Filiżanka biała w opakowaniu- 730 szt 2.Część II: 2.1.Skarpetki- 700 szt 3.Część III: 3.1.Długopis z logo miasta- 5120 szt 3.2.Ołówek z błyszczącą końcówką- 3250 szt 3.3.Kredki świecowe w pojemniku w kształcie ołówka- 3000 szt 3.4.Smycz- 2420 szt 4.Część IV: 4.1.Worek ze sznurkiem- plecak- 2990 szt 4.2.Pudełko na lunch dla dzieci- 1580 szt 5.Część V: 5.1.Notes samoprzylepny w twardej oprawie- 605 szt 6.Część VI: 6.1.Notes A5 na spirali- 1230 szt 6.2.Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1000 szt 7.Część VII: 7.1.Torba bawełniana czarna z napisem- 1070 szt 8.Część VIII: 8.1.Koszulka męska z napisem CHŁOPAK LUBELAK- 395 szt 8.2.Koszulka damska z napisem BABKA LUBELSKA- 355 szt
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.DOTYCZY CZĘŚCI I: próbki – wykonawca winien złożyć po jednej sztuce kubka oraz filiżanki (z wyłączeniem opakowania). Winna to być pełnowartościowa / ostateczna próbka z naniesionymi dowolnymi logotypami wykonanymi techniką kalki ceramicznej. 2.DOTYCZY CZĘŚCI II: próbki – wykonawca winien złożyć jedną parę skarpet (z wyłączeniem tekturki). Winna to być pełnowartościowa / ostateczna próbka z dowolnymi elementami graficznymi. 3.DOTYCZY CZĘŚCI VII: próbki – wykonawca winien złożyć jedną torbę bawełnianą czarną. Winna to być pełnowartościowa / ostateczna próbka z naniesionymi dowolnymi logotypami wykonanymi techniką sitodruku. 4.DOTYCZY CZĘŚCI VIII: próbki – wykonawca winien złożyć jedną koszulkę damską oraz jedną koszulkę męską. Winna to być pełnowartościowa / ostateczna próbka z naniesionymi dowolnymi logotypami wykonanymi techniką sitodruku.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycenę ofertową. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.dla części I - 620,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia złotych) 2.dla części II - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych) 3.dla części III - 540,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści złotych) 4.dla części VI - 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych) 5.dla części V - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych) 6.dla części VI - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych) 7.dla części VII - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych) 8.dla części VIII - 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną form pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 oraz art.144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 43
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 43 dni robocze, w tym: 1) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przekazanie Zamawiającemu rozrysowanego wykrojnika w formacie .eps lub .pdf na filiżankę/kubek oraz na przekazanie Zamawiającemu rozrysowanego wykrojnika w formacie .eps lub .pdf na kartonik 2) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na naniesienie projektu przez Zamawiającego i przekazanie Wykonawcy, 3) 7 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji oraz na przedstawienie Zamawiającemu wydruku próbnego (proofa) celem akceptacji, 4) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu oraz na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego wydruku próbnego, 5) 30 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu i wydruku próbnego na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część I: 1.Kubek- 325 szt, 2.Filiżanka biała w opakowaniu- 730 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 21 dni robocze, w tym: 1) 1 dzień roboczy od daty zawarcia umowy na przekazanie Zamawiającemu wymiarów tekturki wraz z niezbędnymi informacjami do zamieszczenia, tj. rozmiar, skład, oznaczenia dotyczące prania i prasowania 2) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na przekazanie Wykonawcy projektu skarpety i tekturki, 3) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji skarpety i tekturki celem akceptacji, 4) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonej wizualizacji. 5) 14 dni roboczych od dnia akceptacji wizualizacji na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część II: 1.Skarpetki- 700 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 21dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu. 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część III: 1. Długopis z logo miasta- 5120 szt, 2. Ołówek z błyszczącą końcówką- 3250 szt, 3. Kredki świecowe w pojemniku w kształcie ołówka- 3000 szt, 4. Smycz- 2420 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 21 dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu. 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część IV: 1) Worek ze sznurkiem- plecak- 2990 szt, 2) Pudełko na lunch dla dzieci- 1580 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 21 dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wydruku próbnego (proofa) celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego wydruku próbnego. 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji wydruku próbnego (proofa) na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część V: Notes samoprzylepny w twardej oprawie- 605 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 21 dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 3 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wydruku próbnego (proofa) celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego wydruku próbnego. 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji wydruku próbnego (proofa) na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część VI: 1) Notes A5 na spirali- 1230 szt, 2) Teczka konferencyjna A5 z gumką z bloczkiem w środku - 1000 szt
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 22
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 22 dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 4 dni robocze od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu, 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część VII: 1) Torba bawełniana czarna z napisem- 1070 szt,
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 23
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 23 dni robocze, w tym: 1) 2 dni robocze od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektu, 2) 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji, 3) 2 dni robocze od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu. 4) 14 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Część VIII: 1) Koszulka męska z napisem CHŁOPAK LUBELAK- 395 szt, 2) Koszulka damska z napisem BABKA LUBELSKA- 355 szt,
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji od dnia akceptacji prototypu i wydruku próbnego (część I) / wizualizacji (część II) / prototypu (część III, IV, VII oraz VIII) / wydruku próbnego (część V i VI)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)