GuidZP400 |
c9b5b704-cf79-4624-a51a-9f58dbd1f477
|
Biuletyn |
582681-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Domaniewska 36/38 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM
|
Numer referencyjny |
176/Ckt/18/JSz
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2, 2a oraz 2b oraz 2c do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Specyfikacja Techniczna nr ST-22/Ckt/2018; wersja 2018-04-25; Specyfikacja Techniczna nr ST-13/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-15/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-14/Ckt/2018; wersja 2018-04-17).
Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później jednak niż do dnia 31.10.2018 r., w maksymalnie dwóch partiach.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1 zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: wykonania (wyprodukowania i dostarczenia) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie łącznie minimum 300 kpl. umundurowania ćwiczebnego lub służbowego (składającego się co najmniej z bluzy i spodni) w ramach maksymalnie 2 zamówień,
z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia umowy,
1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: dysponowania zakładem(ami) produkcyjnym(i), w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającym(i) wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający, żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów:
5.1.1 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ.
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia odpowiadające postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
1.referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy
lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane,
2.oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1).
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane
w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Proponowaną formę wykazu głównych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
5.1.2 opisu urządzeń technicznych i środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości (ze wskazaniem zakładu/ów produkcyjnego/ych) potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie w ramach opisu certyfikatu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:
3.1 wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (proponowany wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100). Forma wnoszenia wadium została opisana w rozdziale IX SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy:
1)powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy i nie powodujących podwyższenia ceny;
2)procedura przetargowa przedłuża się na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy o czas trwania procedury odwoławczej;
3)nastąpi zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie miała wpływu na wartość brutto przedmiotu umowy.
2.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.
2.Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności:
1) określenia warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego;
4) opisu przedmiotu zamówienia;
5) wyboru najkorzystniejszej oferty;
3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
4.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się
w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej.
5.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość
o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
7.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
|