Produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-17 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582681-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2, 2a oraz 2b oraz 2c do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Specyfikacja Techniczna nr ST-22/Ckt/2018; wersja 2018-04-25; Specyfikacja Techniczna nr ST-13/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-15/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-14/Ckt/2018; wersja 2018-04-17).
Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9b5b704-cf79-4624-a51a-9f58dbd1f477
Biuletyn 582681-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 1213749700000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Domaniewska 36/38 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM
Numer referencyjny 176/Ckt/18/JSz
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2, 2a oraz 2b oraz 2c do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Specyfikacja Techniczna nr ST-22/Ckt/2018; wersja 2018-04-25; Specyfikacja Techniczna nr ST-13/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-15/Ckt/2018; wersja 2018-04-17; Specyfikacja Techniczna nr ST-14/Ckt/2018; wersja 2018-04-17). Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później jednak niż do dnia 31.10.2018 r., w maksymalnie dwóch partiach.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1.1 zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: wykonania (wyprodukowania i dostarczenia) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie łącznie minimum 300 kpl. umundurowania ćwiczebnego lub służbowego (składającego się co najmniej z bluzy i spodni) w ramach maksymalnie 2 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia umowy, 1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: dysponowania zakładem(ami) produkcyjnym(i), w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającym(i) wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający, żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów: 5.1.1 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ. Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia odpowiadające postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu. Dowodami, o których mowa powyżej, są: 1.referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 2.oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Proponowaną formę wykazu głównych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5.1.2 opisu urządzeń technicznych i środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości (ze wskazaniem zakładu/ów produkcyjnego/ych) potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie w ramach opisu certyfikatu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie produkcji odzieży.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 3.1 wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (proponowany wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100). Forma wnoszenia wadium została opisana w rozdziale IX SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy: 1)powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy i nie powodujących podwyższenia ceny; 2)procedura przetargowa przedłuża się na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej, w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy o czas trwania procedury odwoławczej; 3)nastąpi zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie będzie miała wpływu na wartość brutto przedmiotu umowy. 2.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. 2.Odwołanie w przedmiotowym postępowaniu przysługuje wyłącznie wobec następujących czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenia oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty; 3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia. 4.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 5.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 2 i 4 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanych przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

Criterion

Kryteria K2 – Termin końcowy realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria K1 – Cena oferty brutto
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)