Dostawa i montaż wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego w ramach realizacji zadania pn. „Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia"

Data publikacji 2018-09-14
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Warszawska Opera Kameralna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616627-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zakup, dostawę, wykonanie i montaż urządzeń oraz elementów wyposażenia.
2) Szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji urządzeń oraz elementów wyposażenia.
Szczegółowy zakres zamówienia opisuje następująca dokumentacja:
- Projekt aranżacji wnętrz autorstwa Katarzyny Gabrat-Szymańskiej,
- Specyfikacja wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego,
- Opis Przedmiotu Zamówienia,
- Warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Załączony do SIWZ projekt budowlany stanowi część dokumentacji o charakterze pomocniczym, służący do określenia przedmiotu zamówienia oraz jego wyceny w szczególności określenia lokalizacji urządzeń i wyposażenia oraz orientacyjnych wymiarów pomieszczeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a6d28cd-9a49-4f89-9f04-4c50ac413175
Biuletyn 616627-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawska Opera Kameralna
Regon 2787410000
Zamawiajacy adres ulica Obrońców
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-933
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 628 30 96
Zamawiajacy fax 22 629 32 33
Zamawiajacy email kur@operakameralna.pl
Adres strony url www.operakameralna.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.operakameralna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.operakameralna.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.operakameralna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawska Opera Kameralna ul. Obrońców 31 03-933 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego w ramach realizacji zadania pn. „Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia"
Numer referencyjny WOK/05/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zakup, dostawę, wykonanie i montaż urządzeń oraz elementów wyposażenia. 2) Szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji urządzeń oraz elementów wyposażenia. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje następująca dokumentacja: - Projekt aranżacji wnętrz autorstwa Katarzyny Gabrat-Szymańskiej, - Specyfikacja wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego, - Opis Przedmiotu Zamówienia, - Warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączony do SIWZ projekt budowlany stanowi część dokumentacji o charakterze pomocniczym, służący do określenia przedmiotu zamówienia oraz jego wyceny w szczególności określenia lokalizacji urządzeń i wyposażenia oraz orientacyjnych wymiarów pomieszczeń.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 dostawy wyposażenia każda o wartości minimum 400 000 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy, 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 6 Rozdziału VII SIWZ zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o rejestru którym mowa w ust. 6 pkt. 1 Rozdziału VII SIWZ, składa informację z odpowiedniego albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 6 pkt 2 - 4 Rozdziału VII SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 i ust. 9 pkt. b) Rozdziału VII SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty o których mowa w ust. 9 pkt. a) Rozdziału VII SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8 lub 9 Rozdziału VII SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 10 Rozdziału VII SIWZ stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); 2) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnioną Specyfikację wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego, która będzie podstawą rozliczeń finansowych z Zamawiającym (Załącznik nr 4.1 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku Bank Pekao S.A. w Warszawie nr konta 21 1240 6292 1111 0010 5136 2657 przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr WOK/05/2018”. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie dołączony do oferty. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej w art. 45 ust. 6 Pzp , tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył całości z ofertą, tj. był nieponumerowany i niepołączony na stałe z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Pzp. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w przypadkach określonych w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej Umowy: 1) konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym Województwem Mazowieckim 2) zmiany Wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, przy czym kwota Wynagrodzenia netto nie może ulec zmianie; 3) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy - wydłużenia o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie Przedmiotu Umowy w związku z: a) zaistnieniem gwałtownych zdarzeń, uniemożliwiających wykonywanie Przedmiotu Umowy lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych pisemnie – o czas trwania tych zdarzeń; b) koniecznością uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie realizacji Przedmiotu Umowy - o czas niezbędny do uzyskania tych decyzji bądź uzgodnień; c) ujawnienia przeszkód związanych z ochroną konserwatorską lub archeologiczną obszarów i obiektów zabytkowych, mających wpływ na czas realizacji Umowy.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)