GuidZP400 |
898cbb1a-c80c-4f35-96f7-a516126da025
|
Biuletyn |
617434-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto i Gmina Pleszew
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(062) 74 28 300
|
Zamawiajacy fax |
(062) 74 28 301
|
Zamawiajacy email |
umgpleszew@pleszew.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pleszew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pleszew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pleszew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica”
|
Numer referencyjny |
ZP.042.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną w następujących lokalizacjach:
- Zespół Szkół Publicznych w Taczanowie Drugim, Taczanów Drugi 32c 63-300 Pleszew.
- Zespołu Szkół Publicznych w Lenartowicach, Lenartowice 59, 63-300 Pleszew.
b) Zapewnienie technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych w terminie uzgodnionym
z dyrektorem szkoły
c) Ponadto, Zamawiający wymaga, żeby:
- Dostarczany sprzęt były fabrycznie nowy (nie starszy niż 9 miesięcy przed dostawą), pozbawiony wad fizycznych i prawnych.
- Przewody niezbędne do prawidłowego działania zainstalowanych urządzeń zostały umieszczone w plastikowych korytkach – osłonach, przytwierdzonych w sposób stały do ściany.
- Koszt elementów w skazanych w tiret drugie powyżej oraz innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia instalacji ponosi Wykonawca.
- Powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów,
- Wykonawca zapewnił bezpieczne warunki realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego sprzętu i przestrzegania przepisów bhp,
- Wykonawca zabezpieczył pomieszczenia (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) w taki sposób aby w trakcie dostawy, oraz montażu nie uszkodzić elementów pracowni lekcyjnych, w tym ścian, podłóg,
- Wykonawca uporządkował pracownie lekcyjne po przeprowadzonych w nich pracach montażowych,
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 1 dostawę obejmującą dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego (przez pojęcie sprzętu multimedialnego, Zamawiający rozumie zarówno projektory multimedialne, tablice interaktywne, komputery) o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ);
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
c) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
d) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 SIWZ);
e) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą);
f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|