GuidZP400 |
adca7356-98f2-46cf-aeb2-f62653b20fda
|
Biuletyn |
617323-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Regon |
65013987800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanatoryjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Horyniec-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy fax |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@crr-horyniec.pl
|
Adres strony url |
www.crr-horyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.crr-horyniec.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Roników KRUS w Horyńcu-Zdroju, ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MIĘSA I DROBIU
|
Numer referencyjny |
ZP.262.6.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa mięsa i produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 i nr 2 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa Wykonawcy.
4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na Wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego). Wykonawca składający tzw. Ofertę równoważną ma obowiązek dopisać „produkt równoważny” obok nazwy producenta/ nazwy własnej oferowanego produktu w Specyfikacji cenowej).
4.4. Wymagania ogólne dla zamówienia:
Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymogi określone przepisami:
4.4.1. Ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.);
4.4.2. Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r. Nr 0 poz. 242 ze zm.);
4.4.3. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t. j Dz. U. z 2016 r., poz. 1077 ze zm.).
4.5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary były świeże, pełnowartościowe, muszą spełniać wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami systemu HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
4.6. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta, wymogami sanitarnymi i HACCP, własnym transportem i na swój koszt.
4.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy każdej dostawie złożenia dokumentu HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.9. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnie składanych zamówień według bieżącego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika pocztą elektroniczną lub faksem, w których określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wniesienia zamówionego przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
od obowiązywania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, referencje),wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie (konsorcjum) ubiegają się o zamówienie powyższe warunki powinien spełnić każdy podmiot występujący wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy( o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy( podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy.
b) Wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych.
c) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|