GuidZP400 |
317185b9-1817-4049-8982-868f523dad18
|
Biuletyn |
617591-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Obrony Narodowej
|
Regon |
014872806
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
218
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261840007
|
Zamawiajacy fax |
+48261840642
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mon.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mon.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-mon/aktualnie-prowadzone-postepowania-1025479/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-mon/aktualnie-prowadzone-postepowania-1025479/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Obrony Narodowej, Departament Administracyjny, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części
|
Numer referencyjny |
32/ZP/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części:
1) część I - meble konferencyjne,
2) część II – fotele biurowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa
w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ),
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć opisy w postaci:
1) folderów oferowanych mebli, zawierających co najmniej zdjęcie/grafikę oraz nazwę handlową,
2) opisu oferowanych mebli potwierdzającego, że zaoferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, zawierające m.in. nazwy handlowe mebli, wymiary.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1
do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2
do SIWZ,
3) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ,
4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ,
5) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia zaoferowanego przedmiotu umowy (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). W powyższej sytuacji umowę można zmienić w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiana zostanie dokonana na przedmiot, który będzie spełniał wymogi Zamawiającego określone w SIWZ oraz w cenie nie wyższej niż w ofercie.
3. Zmiany umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z opisem zawartym w pkt. III Opis przedmiotu zamówienia.
2. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble konferencyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1
do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części: część I - meble konferencyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
fotele biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1
do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części: część II – fotele biurowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ.
|
| |