Dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-27 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Obrony Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617591-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części:
1) część I - meble konferencyjne,
2) część II – fotele biurowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 317185b9-1817-4049-8982-868f523dad18
Biuletyn 617591-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Obrony Narodowej
Regon 014872806
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 218
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261840007
Zamawiajacy fax +48261840642
Zamawiajacy email zamowienia@mon.gov.pl
Adres strony url www.mon.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-mon/aktualnie-prowadzone-postepowania-1025479/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-mon/aktualnie-prowadzone-postepowania-1025479/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Obrony Narodowej, Departament Administracyjny, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części
Numer referencyjny 32/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części: 1) część I - meble konferencyjne, 2) część II – fotele biurowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć opisy w postaci: 1) folderów oferowanych mebli, zawierających co najmniej zdjęcie/grafikę oraz nazwę handlową, 2) opisu oferowanych mebli potwierdzającego, że zaoferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, zawierające m.in. nazwy handlowe mebli, wymiary.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, 5) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia zaoferowanego przedmiotu umowy (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). W powyższej sytuacji umowę można zmienić w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiana zostanie dokonana na przedmiot, który będzie spełniał wymogi Zamawiającego określone w SIWZ oraz w cenie nie wyższej niż w ofercie. 3. Zmiany umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1.
IV 4 4 data 2018-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z opisem zawartym w pkt. III Opis przedmiotu zamówienia. 2. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części: część I - meble konferencyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa fotele biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji: do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych i foteli biurowych – II części: część II – fotele biurowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kryterium społeczne
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)