Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620018-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz pozostałego wyposażenia meblowego, których parametry szczegółowo określa: Część III SIWZ, Załącznik nr III A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Część II SIWZ – Projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6834deb7-ea5d-4af2-8093-3ce5437a0401
Biuletyn 620018-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Regon 28888600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rybacka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 48 00 700
Zamawiajacy fax 91 48 00 769
Zamawiajacy email dzppum@pum.edu.pl
Adres strony url bip.pum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0007/15-00. Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0007/15-03.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty składa się w siedzibie zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1, w Kancelarii Ogólnej PUM (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie
Numer referencyjny DZP-262-43/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz pozostałego wyposażenia meblowego, których parametry szczegółowo określa: Część III SIWZ, Załącznik nr III A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Część II SIWZ – Projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu; Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 24 ustęp 1 ustawy. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące, określone w ogłoszeniu o zamówieniu warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie Doświadczenia, By warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości brutto równej lub przekraczającej odpowiednio: dla zadania nr I 250 000,00 zł dla zadania nr II 70 000,00 zł dla zadania nr III 20 000,00 zł Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną: • Dla zadania nr I – dostawę z montażem mebli biurowych oraz foteli biurowych, • Dla zadania nr II – dostawę z montażem wyposażenia meblowego, w której przynajmniej 30% wartości stanowiły meble stalowe, • Dla zadania nr III – dostawę z montażem wyposażenia mebli tapicerowanych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o przedłożone dokumenty w formule: spełnia/nie spełnia. W przypadku dostarczenia przez wykonawców dokumentów dotyczących warunków udziału w postępowaniu, w których wartości zostały podane w walutach obcych, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokona przeliczenia podanych wartości po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski obowiązującym na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiajacy wymaga: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Oświadczenia w odniesieniu do przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiący – Załącznik nr 3 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w odniesieniu do przesłanek pozytywnych Zamawiający wymaga: 1) Wykazu wykonanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Dowodów określających czy dostawy – wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty stanowiące element oświadczenia woli wykonawcy i inne niezbędne dokumenty – które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 1) Formularz oferty – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium lub kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem – wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem; albo dokument wadialny, 3) Szczegółowa oferta cenowa – wypełniony Załącznik nr III A do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie Wysokość wadium Zadanie nr I 11 000,00 zł Zadanie nr II 3 000,00 zł Zadanie nr III 600,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie, okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny, 3) gdy z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć wystąpi konieczność modyfikacji terminu wykonania zamówienia, 4) w przypadku konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanego asortymentu, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane po cenie zawartej w ofercie, a określone w specyfikacji rozwiązania ulegają zmianie na lepsze lub przynajmniej równoważne w stosunku od oferowanych w ofercie.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oraz montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Symulacji Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu medycznego w Szczecinie
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)