Przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r.

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Centralna Komisja Egzaminacyjna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619362-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przygotowanie do druku, w tym przekład na system Braille’a, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewniania wykonywania czynności związanych z przygotowaniem do druku i drukowaniem wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie określonym we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ab4fdf8-dee2-4523-b719-4edca53378ca
Biuletyn 619362-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralna Komisja Egzaminacyjna
Regon 014925224
Zamawiajacy adres ulica Marka Edelmana
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 536 65 31,
Zamawiajacy fax 22 536 65 46
Zamawiajacy email przetargi@cke-efs.pl,
Adres strony url www.cke.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cke.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cke.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w siedzibie Zamawiającego Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres adres pocztowy 00-190 Warszawa, ul. Marka Edelmana 6 pok. 405 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r.
Numer referencyjny CKE/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie do druku, w tym przekład na system Braille’a, druk i konfekcjonowanie materiałów egzaminacyjnych dla osób niewidomych do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2019 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewniania wykonywania czynności związanych z przygotowaniem do druku i drukowaniem wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie określonym we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30199700-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 131457,11
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-09-12T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: 1) posiadają zdolności techniczne i zawodowe w zakresie wytworzenia dokumentów (druk w alfabecie Braille’a) tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę/dostawę wytworzenia dokumentów w alfabecie Braille’a (przygotowanie do druku, drukowanie w alfabecie Braille’a, pakowanie), o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej – równowartości odpowiednio 50 000 polskich złotych brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia); 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą dysponowanie co najmniej 2 osobami, które zostaną oddelegowane do realizacji zamówienia, z których każda: a) posiada doświadczenie polegające na dostosowaniu co najmniej jednego materiału dydaktycznego (czarnodruku) do materiału zapisanego w alfabecie Braille’a zgodnie z zasadami adaptacji i notacji brajlowskich rekomendowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej; przez materiały dydaktyczne Zamawiający rozumie podręczniki, zestawy zadań, arkusze egzaminacyjne, etc., b) posiada doświadczenie polegające na korekcie co najmniej jednego materiału dydaktycznego zapisanego w alfabecie Braille’a; przez materiały dydaktyczne Zamawiający rozumie podręczniki, zestawy zadań, arkusze egzaminacyjne, etc. c) może być zaangażowana do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia z racji niezaistnienia okoliczności, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia w pkt I.2.2) a), b), c). 2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, muszą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem że: - w zakresie ust. 1 pkt 1) warunek musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp musi spełnić każdy z Wykonawców. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki o których mowa powyżej musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem że: - warunek w zakresie ust. 1 pkt 1) musi spełnić samodzielnie co najmniej podmiot albo Wykonawca; oraz wykazać, że podmioty, na których zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, usług (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. 1) SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. 2) SIWZ) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg treści określonej w Załączniku nr 8 do SIWZ; 3)Jeżeli Wykonawca, w oświadczeniu, o których mowa w ust. 1, wykazał, że polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to podpisane przez podmiot udostępniający zasoby Wykonawca załącza w oryginale wraz z składaną ofertą. Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty– wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców- wg treści Formularza oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 6 lub 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a, 1b i 1c do Formularza oferty . Jeżeli ofertę i wszystkie załączone dokumenty podpisuje/ą osoba/y nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby /tych osób, udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium wynosi 3500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienia w trakcie realizacji umowy wydarzeń noszących znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizacje umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zmawiającego wynikające z treści umowy; 2) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji przedmiotu umowy lub obowiązki stron związane z odprowadzeniem danin publicznych, postanowienia umowy zostaną dostosowane do ww. wymagań określonych w ww. przepisach prawa w zakresie w jakim ww. wymagania są niezgodne z treścią umowy. Zmiany zostaną dokonane niezwłocznie po zmianie stanu prawnego w drodze aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy; 3) konieczności zmiany terminów realizacji umowy spowodowanej przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego lub spowodowanej przyczynami niezależnymi od stron umowy; 4) konieczności zmiany układu wydruków materiałów egzaminacyjnych, ich parametrów technicznych oraz sposobu zabezpieczenia materiałów egzaminacyjnych przed ich nieuprawnionym ujawnieniem spowodowana czynnikami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego w tym związanych z prawidłowym przebiegiem egzaminów, niezależnymi od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. 5) konieczności zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1 umowy, w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania Zamawiającego na materiały egzaminacyjne, o liczbę materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia egzaminów z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe za materiały egzaminacyjne wynikające z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy o udzielenie zamówienia. Zmiana wymaga podpisania aneksu przez strony po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy; 6) konieczność zmiany osób, które zostały oddelegowane do realizacji przedmiotu zamówienia (wykazanych w ofercie), z zastrzeżeniem, że nowe osoby będą posiadały doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie jak określone w warunkach udziału w postępowaniu
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Kryterium „cena” - waga 60% Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ww. kryterium oceny ofert: 60 pkt. W ramach ww. kryterium zamawiający przyzna punkty w następujących podkryteriach: 1) Podkryterium „prognozowana cena umowy” – waga 45% Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ww. podkryterium oceny ofert: 45 pkt. 2) Podkryterium „cena ofertowa” – waga 15% Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ww. podkryterium oceny ofert: 15 pkt. 2. Pozacenowe kryteria oceny ofert: 1) kryterium „skrócenie terminów realizacji” – waga 30 %. Maksymalna liczba punktów do uzyskania - 30 pkt. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: a) za zaoferowanie skrócenia maksymalnego 7-dniowego terminu na przedstawienie do akceptacji przetłumaczonych próbnych arkuszy, o którym mowa w pkt 3.2. opisu przedmiotu zamówienia - do 5 dni roboczych, Zamawiający przyzna 15 pkt; b) za zaoferowanie skrócenia o jeden dzień roboczy każdego z terminów odbioru materiałów egzaminacyjnych, o których mowa w pkt. 3.3. opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyzna 15 pkt; 2) kryterium „wykonanie całości zamówienia metodą tradycyjną tzn. przy użyciu matryc” – waga 10 %. Maksymalna liczba punktów do uzyskania - 10 pkt. Zamawiający przyzna 10 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę wykonania całości zamówienia metodą tradycyjną tzn. przy użyciu matryc.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminów realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria wykonanie całości zamówienia metodą tradycyjną tzn. przy użyciu matryc
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)