ZAKUP I MONTAŻ SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO DO SAL WYKŁADOWYCH AWL

Data publikacji 2018-09-20
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619401-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz montaż sprzętu audiowizualnego oraz komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem systemowym i ekranem dotykowym do sal wykładowych Akademii Wojsk Lądowych; zamówienie obejmuje montaż sprzętu audiowizualnego w salach nr 0.021; 0.022; 0.023 oraz modernizację sali 0.005 w budynku nr 113.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu sprzętu audiowizualnego i komputerów do siedziby Zamawiającego na koszt własny i w ilościach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej usługi montażu sprzętu audiowizualnego.
Zamówienie obejmuje m.in.: dostarczenie sprzętu, montaż, uruchomienie i testy poszczególnych urządzeń i oprogramowania, a także całego systemu multimedialnego oraz przeszkolenie personelu obsługującego system z ramienia AWL.
Zakres oraz wymagania Zamawiającego, odnośnie do sprzętu audiowizualnego oraz sprzętu komputerowego obsługującego objętego przedmiotem zamówienia, określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b3f3cc1-bff4-415d-8c5a-799ad47bd254
Biuletyn 619401-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
Adres strony url https://www.awl.edu.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.awl.edu.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 7. pok. 0.07 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I MONTAŻ SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO DO SAL WYKŁADOWYCH AWL
Numer referencyjny WNP/861/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz montaż sprzętu audiowizualnego oraz komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem systemowym i ekranem dotykowym do sal wykładowych Akademii Wojsk Lądowych; zamówienie obejmuje montaż sprzętu audiowizualnego w salach nr 0.021; 0.022; 0.023 oraz modernizację sali 0.005 w budynku nr 113. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu sprzętu audiowizualnego i komputerów do siedziby Zamawiającego na koszt własny i w ilościach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej usługi montażu sprzętu audiowizualnego. Zamówienie obejmuje m.in.: dostarczenie sprzętu, montaż, uruchomienie i testy poszczególnych urządzeń i oprogramowania, a także całego systemu multimedialnego oraz przeszkolenie personelu obsługującego system z ramienia AWL. Zakres oraz wymagania Zamawiającego, odnośnie do sprzętu audiowizualnego oraz sprzętu komputerowego obsługującego objętego przedmiotem zamówienia, określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część siwz.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 119275,28
Waluta calosc pln
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Dostarczony sprzęt audiowizualny musi posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję, licząc od dnia dostawy, sprzęt komputerowy minimum 36-miesięczną gwarancję producenta komputera, liczoną od daty dostawy sprzętu, na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku pracowników Wykonawcy cudzoziemców ich wstęp na teren AWL niezależnie od okresu możliwy będzie po otrzymaniu przez AWL pozytywnej odpowiedzi na stosowne zapytanie do uprawnionego organu, które rozpatrywane jest w terminie 21 dni od jego wysłania po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego od Wykonawcy wniosków z danymi ww. osób takich jak imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nr dokumentu tożsamości i jego kserokopię, obywatelstwo, a w przypadku obywateli spoza Unii Europejskiej dodatkowo nr ważnej karty pobytu lub wizy wraz z ich kserokopią. Podstawa: Decyzja Nr Z-4/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 listopada 2012r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego w resorcie obrony narodowej (dokument niejawny), Decyzja nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Szczegółowy opis techniczny asortymentu oferowanego w następujących pozycjach zestawienia asortymentowo-wartościowego: 1– Projektor multimedialny, 2 – Ekran elektryczny, 6 – Wizualizer stacjonarny, 10 – Tablica interaktywna, 11 – Projektor do tablicy interaktywnej, 12 – Mikrofon bezprzewodowy podwójny pojemnościowy, 13 – Głośnik sufitowy, 14 – Wzmacniacz miksujący z eliminatorem sprzężeń, 15 – Głośnik ścienny z uchwytem, 18 – Okablowanie stałe i ruchome, 21 – Komputer stacjonarny typu AiO (opis zawierający informacje wg wytycznych w załączniku do formularza oferty) W opisach Wykonawca zobowiązany jest zamieścić parametry oferowanego sprzętu/urządzeń, odpowiadające produktowi wskazanemu z nazwy w zestawieniu asortymentowo-wartościowym. Opis musi potwierdzać spełnienie wymagań minimalnych Zamawiającego, a w zakresie parametrów podlegających ocenie punktowej zawierać dane dotyczące tych parametrów w oferowanym sprzęcie/urządzeniach. Opisy techniczne dla pozycji, jak wyżej, Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umownych: 1) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego w ofercie produktu, zakończy jego produkcję, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, o parametrach niegorszych, bądź lepszych, niż produkt zaproponowany w ofercie. Warunkiem zmiany asortymentu będzie stosowna informacja ze strony Wykonawcy o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta produktu o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że produkt zamienny spełnia warunki określone w SIWZ - zmiana asortymentu wymaga spisania aneksu pod rygorem nieważności. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych, wymagająca jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 6. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w ust. 5.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)