GuidZP400 |
7ad12ec3-47b1-4400-ae19-9d971f83304c
|
Biuletyn |
620982-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Miechowie
|
Regon |
29994340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Racławicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Miechów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 821 110
|
Zamawiajacy fax |
413 821 118
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.miechow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół nr 2” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.miechow.pl/bipzamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i doposażenie pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy i oprogramowanie w ramach projektu Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół nr 2
|
Numer referencyjny |
Or.272.15.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu sprzętu komputerowego i oprogramowania tj.:
CZĘŚĆ I-Komputer stacjonarny - 30 szt
CZĘŚĆ II- Monitor komputerowy - 30 szt
CZĘŚĆ III: Komputer przenośny (notebook) - 18 szt
CZĘŚĆ IV: Pakiet biurowy - 48 stanowisk
CZĘŚĆ V: Oprogramowanie antywirusowe – 48 stanowisk
dostarczeniu sprzętu komputerowego i oprogramowania tj.:
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
oferta, parafowany wzór umowy, oświadczenia zał nr 3, zał 4 zał nr 6
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I-Komputer stacjonarny - 30 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obudowa Mini Tower (tego samego producenta co płyta główna)
Procesor Intel Core i5-7400 (3.0-3.5 GHz, 6 MB cache)
Dysk twardy 1TB HDD magnetyczny
Pamięć RAM minimum 4GB DIMM DDR4 2400 MHz
Maksymalna obsługiwana
wielkość pamięci minimum 16 GB (2 banki pamięci)
Chipset Intel H110
Karta graficzna Intel HD Graphics 630 (zintegrowana)
Karta dźwiękowa Zintegrowana
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbit/s (zintegrowana)
Napęd optyczny DVD±RW
Łączność bezprzewodowa WiFi - IEEE 802.11 b/g/n/ac
Bluetooth tak
Złącza zewnętrzne 1 x 15-stykowe D-Sub, 1 x HDMI , 2 x USB 3.0 (front), 4x USB 2.0 (tył) , 1 x RJ-45 (LAN) , 1 x wyjście słuchawkowe (front) , 1 x wejście liniowe (tył) , 1 x wyjście liniowe (tył) , 1 x wejście na mikrofon (tył)
System Operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PL.
Czytnik kart pamięci Czytnik kart pamięci 5-in-1
Zasilacz minimum 240 Wat
Masa netto 5.9 kg
Wymiary Wysokość: 352.9mm, Szerokość: 154mm, Długość: 294.4mm
Dodatkowe wyposażenie Klawiatura i mysz (tego samego producenta co płyta główna)
Gwarancja minimum 2 lata Basic w trybie Next Business Day
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II- Monitor komputerowy - 30 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Obraz/wyświetlacz:
Typ panelu LCD Technologia IPS
Typ wyświetlacza System W-LED
Rozmiar panelu 54,6 cm / 21,5 cala
Część widoczna ekranu 476,06 (w poziomie) x 267,79 (w pionie)
Format obrazu 16:9
Optymalna rozdzielczość 1920 x 1080 przy 60 Hz
Gęstość pikseli 102 PPI
Czas reakcji (standardowy) 5 ms (szarości)*
Jasność 250 cd/m²
SmartContrast 10 000 000:1
Współczynnik kontrastu (typowy) 1000:1
Rozmiar plamki 0,248 x 0,248 mm
Kąt widzenia 178º (poz.) / 178º (pion.)
przy C/R > 10
Bez efektu migotania Tak
Kolory wyświetlacza 16,7 M
Częstotliwość odświeżania 30–83 kHz (poz.) / 56–76 Hz (pion.)
Tryb LowBlue Tak
sRGB Tak
Podstawa Pochylenie -5/20 stopnie
Moc Tryb włączenia 13,09 W (test EnergyStar 7.0)
Tryb gotowości 0,5 W
Tryb wyłączenia 0,5 W
Wskaźnik zasilania LED Obsługa – biały
Tryb gotowości – biały (miga)
Źródło zasilania Wbudowane
100–240 V AC, 50–60 Hz
Waga
Produkt z podstawą (kg) 2,92 kg
Produkt bez podstawy (kg) 2,56 kg
Produkt z opakowaniem (kg) 4,23 kg
Zrównoważony rozwój
Środowisko naturalne i energia minimum: EnergyStar 7.0, Wyświetlacz EPEAT Gold, RoHS, Nie zawiera ołowiu, Nie zawiera rtęci
Zgodność i standardy, Certyfikaty CU, SEMKO, cETLus, TUV/ISO9241-307, WEEE, Certyfikat TCO, Oznaczenie CE, FCC klasa B, ICES-003, RCM, UKRAIŃSKI, KCC, BSMI, Certyfikat TUV - ograniczenie emisji niebieskiego światła
Możliwości połączeń
Wejście sygnału VGA (analogowe), HDMI (cyfrowe HDCP)
Wejście/wyjście audio Wejście PC audio, Wyjście na słuchawki
panel użytkownika Zasilanie Wł./Wył., Menu/OK, Góra, Dół, SmartImage/Wstecz
Języki menu ekranowego minimum: angielski, polski
Pozostałe Blokada Kensington, Montaż VESA (100x100mm)
Obsługa funkcji Plug & Play DDC/CI, Mac OS X, sRGB, Windows 10/8.1/8/7
Wymiary z podstawą (mm) 490 x 368 x 195 mm
Zakres temperatur (eksploatacja) od 0°C do 40°C °C
Zakres temperatur (przechowywanie) od -20°C do 60°C °C
Wilgotność względna 20%–80 %
Średni okres międzyawaryjny (MTBF) min.50 000 (z wyjątkiem podświetlenia) godzin
Obudowa Kolor Czarny
Wykończenie Teksturowe
Zawartość opakowania Monitor z podstawą, Przewody D-Sub, zasilający, dokumentacja użytkownika
Gwarancja minimum 24 miesięcy (gwarancja producenta)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III: Komputer przenośny (notebook) - 18 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Procesor Intel Core i7 Mobile, i7-8550U, 1.8 GHz - 4 GHz
Częstotliwość szyny QPI/DMI 4 GT/s
Pojemność pamięci podręcznej 8 MB
Technologia Hyperthreading Tak
Rodzaj dysku SSD 256 GB
Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD+/-RW Tray load
Pamięć RAM minimum 4 GB SODIMM DDR4 2400MHz
Maksymalna obsługiwana
wielkość pamięci minimum 32 GB
Ilość banków pamięci 2 szt.
Ekran LCD 15.6 cali, TFT Full-HD [LED] anti-glare
Maksymalna rozdzielczość LCD minimum 1920 x 1080
Typ karty graficznej Intel UHD Graphics 620, AMD Radeon 530
Zainstalowana pamięć wideo 4096 MB (przydzielana dynamicznie)
Karta dźwiękowa Realtek ALC3246
Urządzenia wskazujące TouchPad
Klawiatura numeryczna Tak
Złącza zewn. minimum 1x USB 3.1 Typ-C, 2x USB 3.1 Gen 1, 1x USB 2.0, 1 x HDMI, 1x połączone wejście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania)
Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/b/g/n/ac
Rodzaj baterii Li-Ion (3 Cells) 42 Wh
wyposażenie: zasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SD, Mysz przewodowa USB
Zainstalowany system operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PL.
Wymiary 380 x 258 x 22.7 mm
Masa netto 2.33 kg
Gwarancja minimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet biurowy - 48 stanowisk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet biurowy o minimalnej funkcjonalności:
● Wersja dla placowek oświatowych.
●Interfejs użytkownika:
-pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika,
-prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nie posiadającym
umiejętności technicznych,
-możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkownikow z usługą katalogową (Active
Directory lub funkcjonalnie rownoważną) – użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu
operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich
modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne
uwierzytelnienie się.
●Tworzenie i edycja dokumentow elektronicznych w ustalonym formacie, ktory spełnia
następujące warunki:
-posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
-ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2
Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemow teleinformatycznych
(Dz.U.05.212.1766),
-umożliwia wykorzystanie schematow XML,
-wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A. 1.1 załącznika 2
Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemow teleinformatycznych
(Dz.U.05.212.1766),
●Oprogramowanie umożliwia dostosowanie dokumentow i szablonow do potrzeb
instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonow
do właściwych odbiorcow;
●W skład oprogramowania wchodzą narzędzia programistyczne umożliwiające
automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język
makropoleceń, język skryptowy);
●Do aplikacji dostępna jest pełna dokumentacja w języku polskim,
●Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych zawiera:
-Edytor tekstow,
-Arkusz kalkulacyjny,
-Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
-Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałow informacyjnych,
-Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem,
kontaktami i zadaniami),
-Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na
ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.
●Edytor tekstow umożliwia:
-Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w
zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika
wyrazow bliskoznacznych i autokorekty,
-Wstawianie oraz formatowanie tabel,
-Wstawianie oraz formatowanie obiektow graficznych,
-Wstawianie wykresow i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne),
-Automatyczne numerowanie rozdziałow, punktow, akapitow, tabel i rysunkow,
-Automatyczne tworzenie spisow treści,
-Formatowanie nagłowkow i stopek stron,
-Sprawdzanie pisowni w języku polskim,
-Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkownikow,
-Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności,
- Określenie układu strony (pionowa/pozioma),
-Wydruk dokumentow,
-Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z
arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną
- Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft
Word 2007, 2010, 2013 i 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich
elementow i atrybutow dokumentu,
-Zabezpieczenie dokumentow hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem
modyfikacji,
-Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi
umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze
bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorow Dokumentow
Elektronicznych, ktore po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z
obowiązującym prawem,
-Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi
(kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym
dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami
obowiązującego w Polsce
prawa,
-Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi
umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i
pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach
Normatywnych i Prawnych.
●Arkusz kalkulacyjny umożliwia:
-Tworzenie raportow tabelarycznych,
-Tworzenie wykresow liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
-Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe ora formuły
przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje
na danych finansowych i na miarach czasu.
-Tworzenie raportow z zewnętrznych źrodeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy
danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
-Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych.
Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową analizę wariantową i
rozwiązywanie problemow optymalizacyjnych
-Tworzenie raportow tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarow
oraz wykresow bazujących na danych z tabeli przestawnych
-Wyszukiwanie i zamianę danych
-Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
-Nazywanie komorek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
-Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynność
-Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem I. Zapis wielu
arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
-Zachowanie pełnej zgodności z formatami plikow utworzonych za pomocą
oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013 i 2016, z
uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
-Zabezpieczenie dokumentow hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem
modyfikacji.
●Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwia:
-Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego,
-Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek,
-Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu,
-Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji,
- Opatrywanie slajdow notatkami dla prezentera,
-Umieszczanie i formatowanie tekstow, obiektow graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych
i wideo,
-Umieszczanie tabel i wykresow pochodzących z arkusza kalkulacyjnego,
-Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źrodłowym
arkuszu kalkulacyjnym,
-Możliwość tworzenia animacji obiektow i całych slajdow,
-Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym,
monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera,
-Pełna zgodność z formatami plikow utworzonych za pomocą oprogramowania MS
PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013 i 2016.
●Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałow informacyjnych musi umożliwiać:
-Tworzenie i edycję drukowanych materiałow informacyjnych,
-Tworzenie materiałow przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonow: broszur,
biuletynow, katalogow,
-Edycję poszczegolnych stron materiałow,
-Podział treści na kolumny,
-Umieszczanie elementow graficznych, wykorzystanie mechanizmu korespondencji
seryjnej,
-Płynne przesuwanie elementow po całej stronie publikacji,
-Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF,
-Wydruk publikacji,
-Możliwość przygotowywania materiałow do wydruku w standardzie CMYK.
●Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem,
kontaktami i zadaniami) umożliwia:
-Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego,
-Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy
zablokowanych i bezpiecznych nadawcow,
-Tworzenie katalogow, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną,
-Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule,
-Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do
określonych katalogow bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i
odbiorcy,
-Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia,
-Zarządzanie kalendarzem,
-Udostępnianie Kalendarza innym użytkownikom,
-Przeglądanie kalendarza innych użytkownikow,
-Zapraszanie uczestnikow na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne
wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach,
-Zarządzanie listą zadań,
-Zlecanie zadań innym użytkownikom,
-Zarządzanie listą kontaktow,
-Udostępnianie listy kontaktow innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktow innych
użytkownikow,
-Możliwość przesyłania kontaktow innym użytkownikow.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V: Oprogramowanie antywirusowe – 48 stanowisk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Minimalne wymagania oprogramowania antywirusowego
Silnik antywirusowy
Minimalne wymagania sprzętowe: Microsoft Windows 7/8/8.1/10 (dowolna wersja z najnowszym Service Pack, 32-bitowa lub 64-bitowa), 256MB RAM lub więcej 500MB wolnego miejsca na dysku
Automatyczne aktualizacje
Zarówno baza sygnatur wirusowych jak i sam program są aktualizowane automatycznie.
Ochrona przed rootkit’ami w czasie rzeczywistym
Zapobiega działaniu złośliwego oprogramowania wspomagającego włamania (tzw. „rootkitów”), które po załadowaniu do systemu operacyjnego komputera jest niewykrywalne dla zwykłych skanerów.
System reputacji plików
Funkcja reputacja plików informuje użytkownika, czy plik jest bezpieczny przed jego otwarciem, co jest częściowo ustalane na podstawie liczby osób mających plik i daty utworzenia pliku. Ta technologia jest również używana wewnętrznie przez silnik skanujący, który może dzięki niej podejmować bardziej inteligentne decyzje.
Wirtualna przestrzeń odizolowana od reszty komputera
Umożliwia uruchamianie programów potencjalnie podatnych na zagrożenia (jak np. przeglądarki internetowe) i/lub podejrzanych plików wykonywalnych w bezpiecznym środowisku wirtualnym. Musi działać zarówno na platformach 32-, jak i 64-bitowych.
Program musi zapewniać ochronę przed witrynami wyłudzającymi informacje i przeprowadzać analizę heurystyczną wykrywającą nowe witryny wyłudzające. Powinien umożliwiać wykrywanie fałszywych i podstawionych certyfikatów SSL, zapobiegając atakom typu man-in-the-middle kierowanym przeciwko witrynom HTTPS
Program musi zawierać kompleksowy filtr spamu i oszukańczych wiadomości. Powinien działać jako wtyczka do programu pocztowego oraz ogólny serwer proxy POP3/IMAP4.
Zdalne zarządzanie
Oprogramowanie powinno zapewniać elastyczność zarządzania w tym dwa typy konsoli zarządzania
Zapora ogniowa działająca w tle (firewall) ma umożliwiać sterowanie ruchem przychodzącym i wychodzącym do/z komputera użytkownika. Ochrona ma być realizowana w oparciu o analizę heurystyczną i analizę zachowania oraz "białą listę" aplikacji sieciowych uznanych za bezpieczne
Skanowanie podczas uruchamiania systemu
Oprogramowanie antywirusowe musi umożliwiać wykonanie pełnego skanowania systemu podczas jego uruchomienia. Skanowanie to można zaplanować i wykonać przy następnym uruchomieniu. Opcja ta musi umożliwiać wykrycie wirusów które mogą zabezpieczać się przed wykryciem po załadowani\u programów startowych w systemie. Skanowanie podczas rozruchu systemu musi obejmować również pliki skompresowane oraz pliki archiwum.
|
| |