Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1- Zad. 2 poz. 24 – Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata

Data publikacji 2018-09-25
Data zakończenia 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Gmina Góra
Miejscowość Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621841-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu ,,Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1 o nr RPDS.10.01.01-02-0018/17, do placówki oświatowej Zamawiającego – Przedszkola Publicznego nr 1 w Górze im. Marii Konopnickiej, ul. Żeromskiego 15, 56-200 Góra, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami).
3.2. Zakres zamówienia:
1. Zad. 24 Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata:
1 stół przedszkolny wymiary: 120 cm do 125 cm x od 70 cm do 80 cm; blat kolorowy, rogi zaokrąglone, nogi okrągłe drewniane i regulowane
sztuka 3
2 krzesełka dziecięce
ramy metalowe, oparcie i siedzisko wykonane ze sklejki pokrytej akrylowym lakierem na bazie wody; nóżki zakończone plastikowymi końcówkami *12 sztuk nr 1: wysokość: 26 cm *6 sztuk nr 2:
Wysokość: 31 cm
sztuka 18
3 Szafa zamykana Szafa zamykana o wymiarach: 180-190 cm/75-90 cm/35-40 cm. Wykonana z płyty laminowanej 18 mm, posiada półki, zamykana z dwoma kluczami.
sztuka 1
4 Regał otwarty na zabawki
regał z min. 4 półkami, górne wykończenie w kształcie łuku, wym.: wys. od 120 do 150 cm x szer. od 80 do 120 cm, gł. 40 - 50 cm
sztuka 3
5 Biurko dla nauczyciela Biurko z szafką zamykaną na klucz i szufladą. Wykonane z płyty meblowej, blat zabezpieczony doklejką. Wym. minimalne.: wys. 75 cm x szer. 120 cm gł. 60 cm sztuka 1
6 krzesło dla nauczyciela
krzesło obrotowe sztuka 1
7. Tablica magnetyczna suchościeralna 100 cm x 150 cm Tablica przeznaczona do pisania markerami oraz zawieszania kartek za pomocą magnesów. W zestawie półka aluminiowa, marker oraz komplet wkrętów i kołków rozporowych. Wymiary 150 cm x 100 cm
sztuka 1
8 Leżaki dla dzieci Wykonane z atestowanych tworzyw sztucznych. Higieniczny przepuszczający powietrze materiał łatwy w utrzymaniu w czystości. Połączenia rogowe, pełniące funkcję nóżek, zaokrąglone brzegi i zamaskowane śruby niedostępne dla dzieci. Lekkie, łatwe do przeniesienia, wyposażone w narożne otwory, dzięki którym spiętrzone mebelki można umieścić na stelażu. Wymiary: dł. od 120 cm do 140 cm, szer. od 55 cm do 65 cm sztuka 18
9. Pufy zestaw Puf z granulatem, kolorowy w kształcie gruszki. Miękkie i wygodne dopasowują się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV , którą łatwo utrzymać w czystości. Wymiary: wys. od 60 - 80 cm x szer. od 40 - 60 cm sztuka 2
10. zestaw pościeli
W skład zestawu wchodzi: poduszka, kocyk/kołderka, prześcieradło na gumkę, poszewka na kocyk/kołderkę, poszewka na poduszkę, pościel kolorowa. Wymiary poduszki od 25 do 40 cm x od 40 do 55 cm, wymiary kocyka/kołderki: od 110 cm do 130 cm x od 70 cm do 95 cm, wymiary prześcieradła: od 120 cm do 150 cm x od 60 cm do 70 cm, wymiary poszewki na poduszkę: od 25 do 40 cm x od 40 do 55 cm, wymiary poszewki na kocyk/kołderka: od 110 cm do 130 cm x od 70 cm do 95 cm
zestaw 18
11. szafki do szatni dla dzieci Szafka na 3 osoby. Każda przegroda z wieszakiem na okrycie wierzchnie, półeczką na drobną odzież oraz miejsce na buty. sztuka 4
12. szafa ubraniowa dla nauczyciela Szafa o wymiarach: wys. od 180 cm do 190 cm, szer. od 85 cm do 100 cm i gł. od 40 cm do 60 cm zamykana na klucz, z półkami oraz z drążkami/drążkiem na wieszaki sztuka 1

2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
- jest fabrycznie nowy, nieuszkodzony i wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich;
- posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
- meble winny posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 36 miesięcy (okres gwarancji na meble stanowi kryterium oceny ofert).
- dostarczony towar nie może zawierać drażniących i szkodliwych dla dzieci substancji. Wykonawca przy odbiorze przedmiotu zamówienia winien przekazać dokumenty potwierdzające spełnianie norm, w tym PN-EN oraz certyfikaty.
-dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagane przepisami normy bezpieczeństwa, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać odpowiednie certyfikaty.
2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do w/w placówki oraz montaż dostarczonych mebli przez Wykonawcę ( jeżeli wymagają one złożenia) w w/w placówce światowej.
2.2.Wykonawca oświadcza, że dostarcza przedmiot zamówienia odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy.
3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik nr 4).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1faa5073-64b0-4252-b095-e82e393a8855
Biuletyn 621841-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Góra
Regon 41105066900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 56200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 655 443 644
Zamawiajacy fax 065/543-26-58
Zamawiajacy email poplawski@gora.com.pl
Adres strony url www.gora.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Marzenia do spełnienia- edukacyjna przygoda malucha” nr RPDS.10.01.01-02-0018/17 realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gora.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gora.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, gońca, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 - sekretariat, I piętro budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1- Zad. 2 poz. 24 – Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata
Numer referencyjny BZP.271.69.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu ,,Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1 o nr RPDS.10.01.01-02-0018/17, do placówki oświatowej Zamawiającego – Przedszkola Publicznego nr 1 w Górze im. Marii Konopnickiej, ul. Żeromskiego 15, 56-200 Góra, zgodnie z opisem zawartym w przedmiotowej SIWZ i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami). 3.2. Zakres zamówienia: 1. Zad. 24 Zakup mebli niezbędnych do zagospodarowania Sali przedszkola dla 18 dzieci w wieku 3, 4 lata: 1 stół przedszkolny wymiary: 120 cm do 125 cm x od 70 cm do 80 cm; blat kolorowy, rogi zaokrąglone, nogi okrągłe drewniane i regulowane sztuka 3 2 krzesełka dziecięce ramy metalowe, oparcie i siedzisko wykonane ze sklejki pokrytej akrylowym lakierem na bazie wody; nóżki zakończone plastikowymi końcówkami *12 sztuk nr 1: wysokość: 26 cm *6 sztuk nr 2: Wysokość: 31 cm sztuka 18 3 Szafa zamykana Szafa zamykana o wymiarach: 180-190 cm/75-90 cm/35-40 cm. Wykonana z płyty laminowanej 18 mm, posiada półki, zamykana z dwoma kluczami. sztuka 1 4 Regał otwarty na zabawki regał z min. 4 półkami, górne wykończenie w kształcie łuku, wym.: wys. od 120 do 150 cm x szer. od 80 do 120 cm, gł. 40 - 50 cm sztuka 3 5 Biurko dla nauczyciela Biurko z szafką zamykaną na klucz i szufladą. Wykonane z płyty meblowej, blat zabezpieczony doklejką. Wym. minimalne.: wys. 75 cm x szer. 120 cm gł. 60 cm sztuka 1 6 krzesło dla nauczyciela krzesło obrotowe sztuka 1 7. Tablica magnetyczna suchościeralna 100 cm x 150 cm Tablica przeznaczona do pisania markerami oraz zawieszania kartek za pomocą magnesów. W zestawie półka aluminiowa, marker oraz komplet wkrętów i kołków rozporowych. Wymiary 150 cm x 100 cm sztuka 1 8 Leżaki dla dzieci Wykonane z atestowanych tworzyw sztucznych. Higieniczny przepuszczający powietrze materiał łatwy w utrzymaniu w czystości. Połączenia rogowe, pełniące funkcję nóżek, zaokrąglone brzegi i zamaskowane śruby niedostępne dla dzieci. Lekkie, łatwe do przeniesienia, wyposażone w narożne otwory, dzięki którym spiętrzone mebelki można umieścić na stelażu. Wymiary: dł. od 120 cm do 140 cm, szer. od 55 cm do 65 cm sztuka 18 9. Pufy zestaw Puf z granulatem, kolorowy w kształcie gruszki. Miękkie i wygodne dopasowują się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV , którą łatwo utrzymać w czystości. Wymiary: wys. od 60 - 80 cm x szer. od 40 - 60 cm sztuka 2 10. zestaw pościeli W skład zestawu wchodzi: poduszka, kocyk/kołderka, prześcieradło na gumkę, poszewka na kocyk/kołderkę, poszewka na poduszkę, pościel kolorowa. Wymiary poduszki od 25 do 40 cm x od 40 do 55 cm, wymiary kocyka/kołderki: od 110 cm do 130 cm x od 70 cm do 95 cm, wymiary prześcieradła: od 120 cm do 150 cm x od 60 cm do 70 cm, wymiary poszewki na poduszkę: od 25 do 40 cm x od 40 do 55 cm, wymiary poszewki na kocyk/kołderka: od 110 cm do 130 cm x od 70 cm do 95 cm zestaw 18 11. szafki do szatni dla dzieci Szafka na 3 osoby. Każda przegroda z wieszakiem na okrycie wierzchnie, półeczką na drobną odzież oraz miejsce na buty. sztuka 4 12. szafa ubraniowa dla nauczyciela Szafa o wymiarach: wys. od 180 cm do 190 cm, szer. od 85 cm do 100 cm i gł. od 40 cm do 60 cm zamykana na klucz, z półkami oraz z drążkami/drążkiem na wieszaki sztuka 1 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: - jest fabrycznie nowy, nieuszkodzony i wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich; - posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, - meble winny posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 36 miesięcy (okres gwarancji na meble stanowi kryterium oceny ofert). - dostarczony towar nie może zawierać drażniących i szkodliwych dla dzieci substancji. Wykonawca przy odbiorze przedmiotu zamówienia winien przekazać dokumenty potwierdzające spełnianie norm, w tym PN-EN oraz certyfikaty. -dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagane przepisami normy bezpieczeństwa, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać odpowiednie certyfikaty. 2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę do w/w placówki oraz montaż dostarczonych mebli przez Wykonawcę ( jeżeli wymagają one złożenia) w w/w placówce światowej. 2.2.Wykonawca oświadcza, że dostarcza przedmiot zamówienia odpowiadający wymogom określonym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz opisowi zawartemu w załączniku nr 5 SIWZ (Zbiorczy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z parametrami). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiąca integralną część niniejszej umowy. 3.Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa przedmiotu umowy będzie wykonywana zgodnie z warunkami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik nr 4).
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Gmina Góra (Partner Projektu - na podstawie Umowy partnerskiej zawartej na rzecz realizacji Projektu ,,Marzenia do spełnienia – edukacyjna przygoda malucha” w ramach RPO WD 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS Priorytet: 10 Działania: 10.1 Poddziałanie 10.1.1 o nr RPDS.10.01.01-02-0018/17, współrealizujący Projekt z Liderem –Fundacją Pomocy Szkole im. Edwarda Machniewicza w Górze z siedzibą w Górze, ul. Szkolna 1, 56-200 Góra).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby zagospodarowaniem terenu. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wszelkie okoliczności związane ze składaniem, oceną dokumentów, ich form i ważności, a także okoliczności składania dokumentów przez wykonawców, którzy mają siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zawarto w ustawie Pzp oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, a zatem Wykonawca składa jedynie oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wskazane w roz. XI pkt 17 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy 1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 4.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie płatności i terminu wykonania. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie płatności - zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) zmiany w zakresie terminu wykonania w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia) przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie; 3) zmiany zaoferowanego asortymentu – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że proponowany asortyment będzie posiadać takie same lub wyższe parametry od wymaganych w SIWZ i spełniać wymagania SIWZ oraz wytycznych RPO WD dla projektu. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego; 4) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych; 5) innych ważnych powodów.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na dostarczone meble -
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)