Przetarg nieograniczony na dostawę mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Data publikacji 2018-09-25
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617970-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 niżej wymienione części:
Oferta częściowa nr 1 - SZAFY METALOWE i NADSTAWKI; Oferta częściowa nr 2 - MEBLE BIUROWE: biurka, kontenerki i szafki; Oferta częściowa nr 3 - FOTELE i KRZESŁA BIUROWE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis cech, parametrów, funkcjonalności) w części dotyczącej poszczególnych rodzajów mebli dostarczanych w ramach ofert częściowych nr 1, nr 2, nr 3 zawarty jest w Załączniku Nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące parametrów wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych, w zakresie technologicznym i jakościowym.
4. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie urządzeń, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do umowy).
5. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych mebli wraz z wykazem ilościowym dostarczanych do nich mebli (przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego) stanowi Załącznik Nr 2 do umowy – adresy miejsc dostawy mebli wraz z wykazem ilościowym.
6. Zamawiający informuje, że przy dostawie mebli będących przedmiotem zamówienia objętych ofertą częściową nr 1, nr 2, nr 3 przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, oznacza to, że podane ilości zamówienia podstawowego + zamówienia opcjonalnego są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SIWZ. Natomiast gwarantowana ilość mebli danego rodzaju, które zostaną odebrane przez Zamawiającego to ilości określone dla zamówienia podstawowego - wg cen jednostkowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5b0b1af-1449-481c-bc3f-2f57002e14e9
Biuletyn 617970-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Regon 102287700000
Zamawiajacy adres ulica T. Szeligowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-883
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 452 23 00,
Zamawiajacy fax 81 452 23 06
Zamawiajacy email przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl,
Adres strony url www.lubelskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubelskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
Numer referencyjny 0601-ILZ.260.29.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 niżej wymienione części: Oferta częściowa nr 1 - SZAFY METALOWE i NADSTAWKI; Oferta częściowa nr 2 - MEBLE BIUROWE: biurka, kontenerki i szafki; Oferta częściowa nr 3 - FOTELE i KRZESŁA BIUROWE. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis cech, parametrów, funkcjonalności) w części dotyczącej poszczególnych rodzajów mebli dostarczanych w ramach ofert częściowych nr 1, nr 2, nr 3 zawarty jest w Załączniku Nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące parametrów wyposażenia meblowego. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych, w zakresie technologicznym i jakościowym. 4. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie urządzeń, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do umowy). 5. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych mebli wraz z wykazem ilościowym dostarczanych do nich mebli (przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego) stanowi Załącznik Nr 2 do umowy – adresy miejsc dostawy mebli wraz z wykazem ilościowym. 6. Zamawiający informuje, że przy dostawie mebli będących przedmiotem zamówienia objętych ofertą częściową nr 1, nr 2, nr 3 przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, oznacza to, że podane ilości zamówienia podstawowego + zamówienia opcjonalnego są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SIWZ. Natomiast gwarantowana ilość mebli danego rodzaju, które zostaną odebrane przez Zamawiającego to ilości określone dla zamówienia podstawowego - wg cen jednostkowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w oryginale. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1) w zakresie realizacji części nr 1 w wysokości 3.200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych), 2) w zakresie realizacji części nr 2 w wysokości 5.100 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych), 3) w zakresie realizacji części nr 3 w wysokości 3.800 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie: 1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty realizacji zamówienia albo spowoduje skrócenie terminu jego wykonania; 2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku opóźnienia w realizacji zobowiązań umownych spowodowanych działaniem siły wyższej (tj. siły o charakterze żywiołowym, katastrofy budowlanej, ataku terrorystycznego, itp.) – o czas działania i usuwania skutków siły wyższej; 3) zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w §2 ust. 2 niniejszej umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4) zmiany miejsca dostawy; 5) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy. 2. Pozostałe okoliczności mogące powodować ewentualne zmiany niniejszej umowy określone są w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 2 i 3 wymagają zgody obu Stron. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SZAFY METALOWE i NADSTAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w zakresie oferty częściowej nr 1 - SZAFY METALOWE i NADSTAWKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis cech, parametrów, funkcjonalności) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej oferty częściowej nr 1. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych mebli wraz z wykazem ilościowym dostarczanych do nich mebli (przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego) stanowi Załącznik Nr 2 do umowy – adresy miejsc dostawy mebli wraz z wykazem ilościowym, w części dotyczącej oferty częściowej nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MEBLE BIUROWE: biurka, kontenerki i szafki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w zakresie oferty częściowej nr 2 - MEBLE BIUROWE: biurka, kontenerki i szafki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis cech, parametrów, funkcjonalności) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej oferty częściowej nr 2. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych mebli wraz z wykazem ilościowym dostarczanych do nich mebli (przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego) stanowi Załącznik Nr 2 do umowy – adresy miejsc dostawy mebli wraz z wykazem ilościowym, w części dotyczącej oferty częściowej nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa FOTELE i KRZESŁA BIUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie w zakresie oferty częściowej nr 3 - FOTELE i KRZESŁA BIUROWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis cech, parametrów, funkcjonalności) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej oferty częściowej nr 3. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych mebli wraz z wykazem ilościowym dostarczanych do nich mebli (przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego) stanowi Załącznik Nr 2 do umowy – adresy miejsc dostawy mebli wraz z wykazem ilościowym, w części dotyczącej oferty częściowej nr 3.
  

Criterion

Kryteria deklarowany okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)