GuidZP400 |
45bb6f0e-11a2-4771-9d8b-67a5bd2548c7
|
Biuletyn |
623035-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
|
Regon |
14273269300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Antoniego Kocjana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01473
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 328 60 01
|
Zamawiajacy fax |
22 328 60 50
|
Zamawiajacy email |
m.zakrzewska@igbmazovia.pl
|
Adres strony url |
www.igbmazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.igbmazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igbmazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej dla w Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia
|
Numer referencyjny |
1/09/2018/U
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej dla Kantyn (dalej jako: System lub ZSSiGM) w Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia (dalej jako: MIGB Mazovia).
2. Wdrożenie ZSSiGM obejmuje:
1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia (PRZ)
2. Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej
3. Instalację i konfigurację oprogramowania na infrastrukturze udostępnionej przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni infrastrukturę z centrum przetwarzania danych. Ze względu na bardzo rozproszone lokalizacje, zaproponowane rozwiązanie musi posiadać architekturę wielowarstwową, oprogramowanie musi umożliwiać pracę na zdalnych stanowiskach oraz w sieci typu WAN.
4. Wymagane jest by oprogramowanie ZSSiGM obsługiwało następujące obszary działania Kantyn IGB Mazovia:
4.1. Obsługa sprzedaży
4.2. Gospodarka Magazynowa
4.3. Obsługa działalności
4.4. Analizy i raporty
5. Migrację danych z użytkowanych obecnie aplikacji i baz danych do ZSSiGM
6. Wdrożenie udostępnionego oprogramowania
7. Przeprowadzenie szkoleń pracowników MIGB Mazovia
8. Wykonanie Dokumentacji Powykonawczej (DP).
9. Świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty dostawy, udzielenia licencji, instalacji i ich konfiguracji, potwierdzonej podpisanym Protokołu Odbioru Końcowego.
Zamówienia będzie realizowane w nie więcej niż 85 miejscach rozlokowanych na terenie całej Polski.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa OPZ stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
10. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień:
48110000-2 - Pakiety oprogramowania dla punktów sprzedaży
48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych
72262000-9 -Usługi rozbudowy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
12. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę:
15.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dysponowania lub zatrudnienia osób fizycznych (minimum 1 pracownika ) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę – wyznaczonych do wykonania niezbędnych czynności w trakcie realizacji zamówienia , tj. jeden pracownik np.: wdrożeniowiec, polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).
15.2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni zatrudnienie ww. osób na cały okres realizacji zamówienia.
15.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt 15.1. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny.
15.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 15.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §13 pkt 1.9 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15.1 czynności.
16. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia.
2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
3) Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne.
4) W przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ze wskazaniem firm tych podwykonawców .
|
Cpv glowny przedmiot |
48110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-01-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Etap I – w terminie do 20 grudnia 2018 roku
Etap II – w terminie do 30 stycznia 2019 roku- stabilizacja
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 500 000,00 zł
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy:
Wykazali wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie usługi wdrożenia Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej obejmującego minimum 20 lokalizacji oraz minimum 3 spośród 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu usługi, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ
4) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
a) Kierownik projektu – osoba posiadająca średnie/wyższe wykształcenie posiadająca doświadczenie w kierowaniu realizacją minimum dwóch zamówień polegających na instalacji, konfiguracji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej obejmującego minimum 20 lokalizacji oraz minimum 3 spośród 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ w punktach 4.1 do 4.4, o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto;
b) Wdrożeniowiec – minimum 6 osób, każda posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie oraz doświadczenie w realizacji minimum dwóch zamówień polegających na wdrożeniu minimum 3 spośród 4 obszarów funkcjonalnych wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4. Każdy z wdrożeniowców musi posiadać doświadczenie w odmiennym obszarze funkcjonalnym, tak by wspólnie były pokryte minimum 3 z 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4., zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie usługi wdrożenia Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej obejmującego minimum 20 lokalizacji oraz minimum 3 spośród 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu usługi, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ
2. Wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ,tj.:
a) osoba posiadająca średnie/wyższe wykształcenie posiadająca doświadczenie w kierowaniu realizacją minimum dwóch zamówień polegających na instalacji, konfiguracji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Sprzedaży i Gospodarki Magazynowej obejmującego minimum 20 lokalizacji oraz minimum 3 spośród 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ w punktach 4.1 do 4.4, o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto;
b) Wdrożeniowiec – minimum 6 osób, każda posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie oraz doświadczenie w realizacji minimum dwóch zamówień polegających na wdrożeniu minimum 3 spośród 4 obszarów funkcjonalnych wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4. Każdy z wdrożeniowców musi posiadać doświadczenie w odmiennym obszarze funkcjonalnym, tak by wspólnie były pokryte minimum 3 z 4 obszarów wymienionych w rozdz. III SIWZ, w punktach 4.1 do 4.4., zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4) 2. Wzór gwarancji (Załącznik Nr 8)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 600,00 zł
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego Nr rachunku: 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002.
3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu – numer sprawy 1/09/2018/U” Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty.
4. Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone
w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA; ul. Kocjana 3; 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 76. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty.
5. Zwrot wadium; zatrzymanie wadium
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp,
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego,
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|