GuidZP400 |
6dce1f35-8ad0-4391-9222-e78783f11b88
|
Biuletyn |
620328-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Tychy
|
Regon |
51592200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tychy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7763333
|
Zamawiajacy fax |
(032) 7763344
|
Zamawiajacy email |
poczta@umtychy.pl
|
Adres strony url |
www.umtychy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umtychy.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składac w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.
|
Numer referencyjny |
PZP.271.74.2018.JM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje wyprodukowanie i dostarczenia Zamawiającemu nie więcej niż 100 000 sztuk tablic rejestracyjnych:
a) zwyczajnych,
b) indywidualnych,
c) zabytkowych,
d) tymczasowych,
e) tymczasowych badawczych,
partiami według potrzeb i do siedziby Zamawiającego.
2. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U.2017.2355 z dnia 18.12.2018 r.), stosownie do potrzeb zgłaszanych na bieżąco i bezpośrednio do Wykonawcy. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie według wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.
3. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt: odbierać i dostarczać tablice rejestracyjne, dokonywać ich rozładunku i załadunku oraz utylizować przedmiotowe tablice zgodnie z protokołem przekazania przygotowanym przez Referat Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującą normą.
4. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie nie dłuższym niż do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowej kontroli tablic pod kątem ich zgodności z obowiązującą normą oraz wzorem.
6. Okres gwarancji na wykonane tablice wynosi nie mniej niż 3 lata.
Wspólny Słownik Zamówień
31.52.32.00 – 0 trwałe znaki informacyjne
34.92.84.72 – 7 oznakowanie
30.19.50.00 – 2 tablice
44.42.34.00 – 5 znaki i podobne elementy
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,97
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2017.1260 t. j. z dnia 27.06.2017 r.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Uwaga: wpis musi dotyczyć Wykonawcy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1 W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów winien być spełniony przez każdego z wykonawców.
3 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej winien być spełniony łącznie.
4 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub zawodowej winien być spełniony łącznie.
5 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno być spełnione przez każdego z wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1 W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów winien być spełniony przez każdego z wykonawców.
3 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej winien być spełniony łącznie.
4 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub zawodowej winien być spełniony łącznie.
5 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno być spełnione przez każdego z wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ);
1.3 dowód wpłaty wadium;
1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 500,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN).
2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:
Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
11.4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w następujących przypadkach:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2018-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|