GuidZP400 |
8a1fa576-7f9d-4a05-aafa-e8310380a059
|
Biuletyn |
634198-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
128105300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMPny w Częstochowie - Część II. 2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej na podany poniżej adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Kancelaria, pok. 3.41 (II piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II. 2 w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1), Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1), Część Nr 3 - Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1), Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7), Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.), Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.), Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt. ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: DAZ.26.074.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie - Część II.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mającego na celu ,,Ułatwienie pozostania w zatrudnieniu dzięki działaniom profilaktycznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie – Część II. Numer umowy: UDA-RPSL.08.03.02.-24-086G/17-00.
3.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:
Część Nr 1 - Komputer przenośny/laptop wraz z oprogramowaniem - (szt. 1),
Część Nr 2 - Rzutnik do prowadzenia szkoleń (szt. 1),
Część Nr 3 -Tablica magnetyczna suchościeralna (szt. 1),
Część Nr 4 - Lupa stołowa z podświetleniem (szt. 7),
Część Nr 5 - Mata antystatyczna (6 szt.),
Część Nr 6 - Przycinarka do glazury (2 szt.),
Część Nr 7 - Drabina wielofunkcyjna (3 szt.).
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ (dot. Części od nr 1 do nr 7 w SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
5.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu.
2.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 niniejszej SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe /opisy/ foldery / prospekty / ulotki / fotografie/ oświadczenie Wykonawcy / informacje producenta oferowanego asortymentu/, potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia /Parametry techniczne (dot. Części od nr 1 do nr 7 do SIWZ) - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP - zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP).
Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są w Załączniku Nr 7 do SIWZ, tj. we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
IV 6 6 |
1. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców.
2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla Części, na które składana jest oferta (dot. Części od nr 1 do nr 7).
3) Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne oferowanego asortymentu, sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla Części na które składana jest oferta.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
--------------------------------------------------------------------------------
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny/Laptop wraz z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn.Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 d0o SIWZ (wzór umowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rzutnik do prowadzenia szkoleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy) .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tablica magnetyczna suchścieralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195800-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Lupa stołowa z z podświetleniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mata antystatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42661100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczbe.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Przycinarka do glazury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43830000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
2. Pozostałe warunki dotyczce realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Drabina wielofunkcyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne.
2. Pozostałe warunki dotyczce realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy)
|
| |