Dostawa symulatorów, trenażerów i sprzętu medycznego do Centrum Symulacji Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658985-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
Część 1 – model pielęgnacji stomii, pielęgnacji ran, pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zagłębnika;
Część 2 – zestaw do pielęgnacji przeciwodleżynowej,
Część 3 – zestaw do nauki przemieszczania pacjentów,
Część 4 - łóżko na stanowisko intensywnej terapii, kozetka lekarska, łóżko szpitalne ortopedyczne, łóżko pacjenta domowe, szafka przyłóżkowa, łóżko szpitalne specjalistyczne z przechyłami bocznymi, stanowisko do iniekcji, wózek transportowy,
Część 5 - wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem, wózek reanimacyjny z wyposażeniem,
Część 6 - wózek inwalidzki,
Część 7 - zestaw sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów,
Część 8 - inkubator otwarty,
Część 9 - lampy zabiegowe,
Część 10- defibrylatory manualne z funkcją aed,
Część 11 - pompy infuzyjne strzykawkowe,
Część 12 – respirator,
Część 13 - ssak elektryczny lub próżniowy, ssak próżniowy
Część 14 - aparat ekg
Część 15 - zestawy drobnego sprzętu medycznego, plecak ratowniczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.
3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone.
3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
3.4 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8) budynek Collegium sub Horologio.
3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3.6 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3.7 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ae05a03-c8ed-47e2-bfaa-9262dfacfd7e
Biuletyn 658985-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
Regon 12007355200000
Zamawiajacy adres ulica Kolbego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 842 98 01
Zamawiajacy fax 033 8435601, 8430530
Zamawiajacy email biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl
Adres strony url https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „MEDSIM - opracowanie i wdrożenie Programu Rozwojowego Pielęgniarstwa”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Państwowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/oferty-aktualne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy zożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu im. Rotmistrza Witolda Pileckiego ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05 budynek Collegium Primum (Kancelaria Ogólna).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa symulatorów, trenażerów i sprzętu medycznego do Centrum Symulacji Medycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Numer referencyjny 7/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: Część 1 – model pielęgnacji stomii, pielęgnacji ran, pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zagłębnika; Część 2 – zestaw do pielęgnacji przeciwodleżynowej, Część 3 – zestaw do nauki przemieszczania pacjentów, Część 4 - łóżko na stanowisko intensywnej terapii, kozetka lekarska, łóżko szpitalne ortopedyczne, łóżko pacjenta domowe, szafka przyłóżkowa, łóżko szpitalne specjalistyczne z przechyłami bocznymi, stanowisko do iniekcji, wózek transportowy, Część 5 - wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem, wózek reanimacyjny z wyposażeniem, Część 6 - wózek inwalidzki, Część 7 - zestaw sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów, Część 8 - inkubator otwarty, Część 9 - lampy zabiegowe, Część 10- defibrylatory manualne z funkcją aed, Część 11 - pompy infuzyjne strzykawkowe, Część 12 – respirator, Część 13 - ssak elektryczny lub próżniowy, ssak próżniowy Część 14 - aparat ekg Część 15 - zestawy drobnego sprzętu medycznego, plecak ratowniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8) budynek Collegium sub Horologio. 3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3.6 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3.7 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: Część 1 – model pielęgnacji stomii, pielęgnacji ran, pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zagłębnika; Część 2 – zestaw do pielęgnacji przeciwodleżynowej, Część 3 – zestaw do nauki przemieszczania pacjentów, Część 4 - łóżko na stanowisko intensywnej terapii, kozetka lekarska, łóżko szpitalne ortopedyczne, łóżko pacjenta domowe, szafka przyłóżkowa, łóżko szpitalne specjalistyczne z przechyłami bocznymi, stanowisko do iniekcji, wózek transportowy, Część 5 - wózek reanimacyjny dla dzieci z wyposażeniem, wózek reanimacyjny z wyposażeniem, Część 6 - wózek inwalidzki, Część 7 - zestaw sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów, Część 8 - inkubator otwarty, Część 9 - lampy zabiegowe, Część 10- defibrylatory manualne z funkcją aed, Część 11 - pompy infuzyjne strzykawkowe, Część 12 – respirator, Część 13 - ssak elektryczny lub próżniowy, ssak próżniowy Część 14 - aparat ekg Część 15 - zestawy drobnego sprzętu medycznego, plecak ratowniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8) budynek Collegium sub Horologio. 3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3.6 W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3.7 W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) dotyczący terminu stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu przedłoży dokumenty zawierające inną walutę niż polska, Zamawiający dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w trakcie procedury badania i oceny ofert przeliczy podaną wartość wg. średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia przetargu.
Inne dokumenty niewymienione 7.10 INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami ((tj. oświadczenie zał. nr 2 (i zał. 2a i/lub 2b w zależności od woli Wykonawcy) do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Wypełnioną w całości, lub w części w której Wykonawca składa ofertę - tabelę z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) w przypadku nie ukończenia w terminie prac budowlanych związanych z budową Centrum Symulacji Medycznych przez PWZSZ Oświęcim, jeżeli ma to wpływ na termin realizacji dostaw. c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. d) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy. e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa modelu pielęgnacji stomii, pielęgnacji ran, pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zagłębnika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa modelu pielęgnacji stomii, pielęgnacji ran, pielęgnacji ran odleżynowych, model do zakładania zagłębnika
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do pielęgnacji przeciwodleżynowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu do pielęgnacji przeciwodleżynowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do nauki przemieszczania pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu do nauki przemieszczania pacjentów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa łóżka na stanowisko intensywnej terapii, kozetki lekarskiej, łóżka szpitalnego ortopedycznego, łóżka pacjenta domowego, szafki przyłóżkowej, łóżka szpitalnego specjalistycznego z przechyłami bocznymi, stanowiska do iniekcji, wózek transportowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa łóżka na stanowisko intensywnej terapii, kozetki lekarskiej, łóżka szpitalnego ortopedycznego, łóżka pacjenta domowego, szafki przyłóżkowej, łóżka szpitalnego specjalistycznego z przechyłami bocznymi, stanowiska do iniekcji, wózek transportowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wózka reanimacyjnego dla dzieci z wyposażeniem, wózek reanimacyjny z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa wózka reanimacyjnego dla dzieci z wyposażeniem, wózek reanimacyjny z wyposażeniem
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wózka inwalidzkiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa wózka inwalidzkiego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu sprzętu do pielęgnacji i higieny pacjentów
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa inkubatora otwartego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa inkubatora otwartego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa lamp zabiegowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa lamp zabiegowych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa defibrylatorów manualnych z funkcją aed
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa defibrylatorów manualnych z funkcją aed
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa pomp infuzyjnych strzykawkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa pomp infuzyjnych strzykawkowych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa respiratora
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa ssaków elektrycznych , próżniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa ssaków elektrycznych , próżniowych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu ekg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu ekg
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów drobnego sprzętu medycznego, plecak ratowniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów drobnego sprzętu medycznego, plecak ratowniczy
  

Criterion

Kryteria czas naprawy w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)