Dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660234-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302360002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, których asortyment i ilości zostały przedstawione w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ.
2. Opis techniczny oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach od nr 1 A do 11 B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58d73473-7a9e-43de-9da7-a3a6ce815e3c
Biuletyn 660234-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.elblag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Ellągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer referencyjny 49/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych, urządzeń typu miniPC, monitorów, drukarek, osprzętu sieci komputerowej, podzespołów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, licencji systemu operacyjnego, licencje zdalnego pulpitu, licencji dostępowych CAL, rejestratora monitoringu wizyjnego oraz sprzętu komputerowego ( jednostki centralne, monitory, wagi precyzyjne, drukarki, etykiety, czytniki kodów kreskowych) i oprogramowania wspierającego produkcję leków w Pracowni Cytostatyków Apteki Szpitalnej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, których asortyment i ilości zostały przedstawione w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ. 2. Opis techniczny oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach od nr 1 A do 11 B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 866509,80
Waluta calosc
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia w Pakiecie od Nr 1 do Nr 10 odbywać się będzie sukcesywnie w terminie 12 m-cy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia w Pakiecie Nr 11 wynosi max. 4 m-ce od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poniższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a uPzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. I.II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 1. pkt I ppkt. 1 i 2 SIWZ - składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. pkt. I ppkt. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt.I ppkt. 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. I ppkt. 1 i 2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 1-3 SIWZ zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt.II ppkt.3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dla potwierdzenia spełnienia wymagań zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 A do SIWZ „Komputer stacjonarny przeznaczony do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)” – wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 2. Dla potwierdzenia spełnienia wymagań, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 A do SIWZ „Zasilacz w oferowanym komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 3. Dla potwierdzenia wymagań dla urządzenia typu MiniPC zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 A Do SIWZ „Urządzenie przeznaczone do pracy w biurach, osiągające wynik w teście PassMark CPU min 1280 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 4. Dla Pakietu Nr 4 poz. 1 i poz. 3, zgodnie z opisem załącznika Nr 4 A do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz dokument potwierdzający, że realizacja serwisu będzie się odbywać zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. 5. Dla Pakietu Nr 6 poz. 1 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 6 A do SIWZ „Zestaw podzespołów przeznaczony do zastosowania w komputerze do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 6. Dla Pakietu Nr 11 poz. 2 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ część II poz. 3, „Wydajność: Urządzenie przeznaczone do pracy w biurach, osiągające wynik w teście PassMark CPU min 1280 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 7. Dla Pakietu Nr 11 poz. 5 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ, Część V poz. 2 „Wydajność: Komputer stacjonarny przeznaczony do pracy w biurach, osiągający wynik w teście PassMark CPU min 5900 pkt. (dostępnym pod adresem http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) - wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem. 8. Dla Pakietu Nr 11 poz. 5 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 11 B do SIWZ, Część V poz. 7 „Zasilacz w oferowanym komputerze musi się znajdować na stronie http://www.plugloadsolutions.com/80pluspowersupplies.aspx). Wydruk z ww. witryny z zaoferowanym podzespołem.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik od Nr 1 do Nr 11 do SIWZ, odpowiednio do zakresu składanej oferty. 2. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Podpisane przez Wykonawcę Załączniki od Nr 1A do Nr 11 B zawierające opis i wymagania dla przedmiotu zamówienia - odpowiednio do zakresu składanej oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży, której wzór stanowi załącznik Nr 18 do SIWZ. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / niepowierzy podwykonawcom. 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 17 do SIWZ. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje Wyżej Zamawiający podał kryteria oceny ofert dla Pakietów Nr 1,2,3,5,6,10. Kryteria oceny ofert dla Pakietu Nr 4 to cena 60%, termin dostawy 20%, termin usunięcia awarii 20% ; dla Pakietu Nr 7,8,9 to cena 60%, termin dostawy 40%; w Pakiecie Nr 11 to cena 60%, termin usunięcia awarii sprzętu komputerowego 20%, termin usunięcia awarii oprogramowania 20%.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas, gdy: a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, c) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie chyba, że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego, d) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia. 2. Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy- Prawo zamówień publicznych 3. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 1i 2 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 4. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony, z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Jednostki Centralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 108000,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1 A a ilości zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2- MiniPC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12000,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3- Monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88250,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4- Drukarki i materiały eksploatacyjne do drukarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 70600,00
Waluta zal zl
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 6 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5- Osprzęt sieci komputerowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13000,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - popdzespoły komputerowe i urządzenia peryferyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 106037,50
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 10 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Licencje Windows
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 104000,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Licencje CAL RDP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 65250,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Licencje CAL Device
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 65250,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Rejestrator monitoringu wizyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19500,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 227122,00
Waluta zal
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet zawiera 6 pozycji, których szczegółowy opis i ilości zawarto w załączniku nr 11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)