| GuidZP400 |
2833704b-47f5-4081-9e2e-90ec831f64e3
|
| Biuletyn |
662027-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
29411900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Zborów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
112
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Solec-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28131
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-41 377 70 45
|
| Zamawiajacy fax |
0-41 377 70 45 wew. 26
|
| Zamawiajacy email |
dpszborow@op.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.busko.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie w siedzibie Zamawiającego: Zborów, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój, piętreo I, pokój Nr 9, lub drogą pocztową - kurieremna adres Dom Pomocy Społecznej w Zborowie, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój,
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 02.01.2019r. do 31.12.2019r.
|
| Numer referencyjny |
DPS PN 2/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 02.01.2019r. do 31.12.2019r." Wykaz produktów żywnościowych i ich ilość przewidziana do dostawy został podzielony na 9 części i określony w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki 3A-3I. Dostawy należy realizować dla części 1 - w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-7.30, dla części 2 - w dni robocze min. 2 razy w tygodniu - wtorek, piątekw godz. 7.00-10.00, dla części 3 - w dni robocze min. 3 razy w tygodniu - wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00, dla części 4-9 w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-10.00.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
176036,15
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych - rolników indywidualnych aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
Wykonawcy, którzy złożyli w/w dokumenty w I postępowaniu DPS PN 1/2018, a nie utraciły one ważności (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dokumentów tych nie składają.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem składania ofert. 4. Opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. %. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Wykonawcy, którzy złożyli w/w dokumenty w I postępowaniu DPS PN 1/2018, a nie utraciły one ważności (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) dokumentów tych nie składają.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Decyzję dla środków transportu( samochodów dostawczych) spełniających wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących transportu żywności. (Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 z późn. zm.).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej oferty.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej oferty.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej oferty.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość korekty cen dostarczanych produktów
żywnościowych w okresie realizacji zamówienia, w przypadkach:
a) zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany.
b) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, niezależnie od wszelkich czynników. Zmiana umowy w tym zakresie nie jest wymagana.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:45
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas realizacji 02.01.2019r. do 31.12.2019r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3a do SIWZ. Dostawa dni robocze poniedziałek - sobota w godz. 6.00-7.30
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3B do SIWZ. Dostawa min. 2 razy w tyg. dni robocze wtorek, piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3C do SIWZ. Dostawa min. 3 razy w tyg. w dni robocze - wtorek, czwartek, sobota w godz. 7.00-10.00dni robocze poniedziałek - sobota w godz. 6.00-7.30
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3D do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i jabłek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3E do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i jarzyn
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia dni robocze poniedziałek - piątek w godz. 7.00-10.00
|
| | |