Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r.

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662334-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z podziałem na części zamówienia: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg - zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo- zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce - zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg - zawiera 29 pozycji asortymentowych. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone oddzielnie dla każdej z czterech części zamówienia. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zakres zgodny z Załącznikiem I.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3649d117-07c4-4563-8fd8-31b3940878e2
Biuletyn 662334-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r.
Numer referencyjny 49/SZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z podziałem na części zamówienia: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg - zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo- zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce - zawiera 29 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg - zawiera 29 pozycji asortymentowych. Miejsca odbioru dostaw oraz ilości środków spożywczych zostały określone oddzielnie dla każdej z czterech części zamówienia. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zakres zgodny z Załącznikiem I.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub składa każdy z tych Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące: 1)zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 2) zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. 3)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. 4)zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 49/SZP/2018 na zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r. w trybie przetargu nieograniczonego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9.posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10.nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Garnizon Elbląg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: Część zamówienia nr 1. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Mleko w proszku pełne, kg, 60, 114; 2.Mleko spożywcze pasteryz.2% tł., l, 300, 570; 3.Mleko spożywcze UHT 2% tł., l, 3180, 6042; 4. Śmietana 18% tł., kg, 900, 1710; 5.Śmietana kremowa 30% tł., kg, 240, 456; 6. Jogurt naturalny , kg, 330, 627;7. Jogurt owocowy, kg, 420, 798; 8.Serek homogenizowany naturalny, kg, 90, 171; 9.Serek homogenizowany waniliowy, kg, 300, 570; 10.Serek homogenizowany owocowy, kg, 300, 570; 11.Serek twarogowy, kg, 102, 193,80; 12.Serek naturalny do smarowania, kg, 150, 285; 13. Kefir, kg, 78, 148,20; 14.Ser twarogowy półtłusty, kg, 102, 193; 15. Ser twarogowy ziarnisty,kg, 282, 535,80; 16.Ser typu fromage, kg, 90, 171; 17.Ser edamski pełnotłusty, kg, 300, 570; 18.Ser gouda pełnotłusty, kg, 300,570; 19.Ser salami pełnotłusty,kg, 300, 570; 20.Ser camembert , kg, 78,148,20; 21.Ser topiony z szynką, kg, 240, 456; 22.Ser topiony z papryką, kg,240, 456; 23.Ser topiony pełnotłusty, kg, 240, 456; 24.Ser topiony tłusty plasterkowany, kg, 102, 193,80; 25.Ser topiony kremowy wielosmakowy, kg, 198,376,20; 26.Ser wędzony, kg, 102, 193,80; 27.Ser typu mozzarella, kg, 42, 79,80; 28.Ser feta, kg, 42, 79,80; 29.Masło ekstra jednoporcjowe, kg, 840, 1596. Miejsca dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg, ul. Królewiecka 169/130. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Garnizon Braniewo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne:1.Mleko w proszku pełne, kg, 40, 76; 2.Mleko spożywcze pasteryz.2% tł., l, 200, 380; 3. Mleko spożywcze UHT 2% tł., l, 2120, 4028; 4.Śmietana 18% tł., kg, 600, 1140; 5.Śmietana kremowa 30% tł., kg, 160, 304; 7. Jogurt owocowy ,kg, 280, 532; 8. Serek homogenizowany naturalny, kg, 60, 114; 9.Serek homogenizowany waniliowy, kg, 200, 380; 10. Serek homogenizowany owocowy, kg, 200, 380; 11.Serek twarogowy, kg, 68, 129,20; 12. Serek naturalny do smarowania, kg, 100, 190; 13. Kefir , kg, 52, 98,80; 14.Ser twarogowy półtłusty, kg, 68, 129,20; 15.Ser twarogowy ziarnisty, kg, 188, 357,20; 16.Ser typu fromage, kg, 60, 114; 17.Ser edamski pełnotłusty, kg, 200, 380; 18.Ser gouda pełnotłusty, kg, 200, 380; 19. Ser salami pełnotłusty, kg, 200, 380; 20. Ser camembert, kg, 52, 98,80; 21.Ser topiony z szynką, kg, 160, 304; 22.Ser topiony z papryką, kg, 160, 304; 23.Ser topiony pełnotłusty, kg, 160 304; 24.Ser topiony tłusty plasterkowany, kg, 68, 129,20; 25.Ser topiony kremowy wielosmakowy, kg, 132, 250, 80; 26. Ser wędzony, kg, 68, 129,20; 27. Ser typu mozzarella, kg, 28, 53,20; 28.Ser feta, kg, 28, 53,20; 29. Masło ekstra jednoporcjowe, kg, 560, 1064. Miejsca dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Braniewo, ul. Sikorskiego 41. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Garnizon Bartoszyce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne:1.Mleko w proszku pełne, kg, 40, 76; 2.Mleko spożywcze pasteryz.2% tł., l, 200, 380; 3.Mleko spożywcze UHT 2% tł., l, 2120, 4028; 4.Śmietana 18% tł., kg, 600, 1140; 5. Śmietana kremowa 30% tł., kg, 160, 304; 6. Jogurt naturalny, kg, 220, 418; 7. Jogurt owocowy , kg, 280, 532; 8.Serek homogenizowany naturalny, kg, 60, 114; 9.Serek homogenizowany waniliowy, kg, 200, 380; 10.Serek homogenizowany owocowy, kg, 200, 380; 11. Serek twarogowy, kg, 68, 129,20; 12. Serek naturalny do smarowania, kg, 100, 190; 13. Kefir , kg, 52, 98,80; 14. Ser twarogowy półtłusty, kg, 68, 129,20; 15. Ser twarogowy ziarnisty, kg, 188, 357,20; 16. Ser typu fromage, kg, 60, 114; 17. Ser edamski pełnotłusty, kg, 200, 380; 18.Ser gouda pełnotłusty, kg, 200, 380; 19. Ser salami pełnotłusty, kg, 200, 380; 20.Ser camembert , kg, 52, 98,80; 21.Ser topiony z szynką, kg, 160, 304; 22. Ser topiony z papryką, kg, 160, 304; 23. Ser topiony pełnotłusty, kg, 160, 304; 24. Ser topiony tłusty plasterkowany, kg, 68, 129,20; 25. Ser topiony kremowy wielosmakowy, kg, 132, 250,80; 26. Ser wędzony, kg, 68, 129,20; 27.Ser typu mozzarella, kg, 28, 53,20; 28.Ser feta, kg, 28, 53,20; 29.Masło ekstra jednoporcjowe, kg, 560, 1064. Miejsca dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Garnizon Morąg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2019 r., z uwzględnieniem 29 pozycji asortymentowych: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Mleko w proszku pełne, kg, 60, 114; 2.Mleko spożywcze pasteryz.2% tł., l, 300, 570; 3.Mleko spożywcze UHT 2% tł., l, 3180, 6042; 4.Śmietana 18% tł., kg, 900,1710; 5.Śmietana kremowa 30% tł.,kg,240, 456; 6.Jogurt naturalny , kg, 330, 627; 7.Jogurt owocowy , kg, 420, 798; 8.Serek homogenizowany naturalny, kg, 90, 171; 9.Serek homogenizowany waniliowy, kg, 300, 570; 10.Serek homogenizowany owocowy, kg, 300, 570; 11.Serek twarogowy, kg, 102, 193,80; 12.Serek naturalny do smarowania, kg, 150, 285; 13.Kefir, kg, 78, 148,20; 14.Ser twarogowy półtłusty, kg, 102, 193,80; 15.Ser twarogowy ziarnisty, kg, 282, 535,80; 16.Ser typu fromage, kg, 90, 171; 17.Ser edamski pełnotłusty, kg, 300, 570; 18. Ser gouda pełnotłusty, kg, 300, 570; 19.Ser salami pełnotłusty, kg, 300, 570; 20.Ser camembert, kg, 78, 150; 21.Ser topiony z szynką, kg, 240, 456; 22.Ser topiony z papryką, kg, 240, 456; 23.Ser topiony pełnotłusty, kg, 240, 456; 24.Ser topiony tłusty plasterkowany, kg, 102, 193,80; 25.Ser topiony kremowy wielosmakowy,kg, 198, 377; 26.Ser wędzony, kg, 102, 193,80; 27.Ser typu mozzarella, kg, 42, 79,8; 28.Ser feta, kg, 42, 79,8; 29.Masło ekstra jednoporcjowe, kg, 840, 1596. Miejsca dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Morąg al. Wojska Polskiego 33. Zamówienie jest realizowane z prawem opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przyjęty do realizacji wariant dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)