Zakup i montaż systemu informatycznego wraz z urządzeniami do obsługi sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego.

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661779-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu informatycznego wraz z urządzeniami do obsługi sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie imiennego głosowania radnych na sesjach Rady Powiatu Inowrocławskiego (moduł dyskusji i głosowania),
2) wizualizację porządku obrad oraz wyników głosowania (moduł wizualizacji),
3) transmisję online z obrad Rady Powiatu Inowrocławskiego oraz ich nagrywanie na lokalny nośnik elektroniczny (moduł transmisji i archiwizacji), dalej zwanego „systemem”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projekt aranżacji wnętrz stanowią załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd6f55be-eaa2-4eed-a7df-22af006913e6
Biuletyn 661779-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Inowrocławski
Regon 9236539400000
Zamawiajacy adres ulica Prezydenta Franklina Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 36-38
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 592 100
Zamawiajacy fax 523 574 820
Zamawiajacy email starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Adres strony url www.inowroclaw.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.inowroclaw.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.inowroclaw.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław -pokój nr: 144 – Kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i montaż systemu informatycznego wraz z urządzeniami do obsługi sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego.
Numer referencyjny AG.272.1.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu informatycznego wraz z urządzeniami do obsługi sesji Rady Powiatu Inowrocławskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przeprowadzenie imiennego głosowania radnych na sesjach Rady Powiatu Inowrocławskiego (moduł dyskusji i głosowania), 2) wizualizację porządku obrad oraz wyników głosowania (moduł wizualizacji), 3) transmisję online z obrad Rady Powiatu Inowrocławskiego oraz ich nagrywanie na lokalny nośnik elektroniczny (moduł transmisji i archiwizacji), dalej zwanego „systemem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projekt aranżacji wnętrz stanowią załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-29T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału jest aby wykonawcy wykazali, doświadczenie w zakresie dostaw i wdrażania systemów do obsługi posiedzeń rady w jednostkach administracji samorządowej - minimum dwie dostawy za min. 150 tys. brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Specyfikacja oferowanego systemu i urządzeń.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących przedłużeniem terminu wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności wystąpienia utrudnień związanych z udostępnieniem pomieszczenia sali z powodu prowadzonych prac.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)