Usługa instalacji, dostosowania i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662864-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: usługa instalacji, wdrożenia i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN), a w szczególności:
- Instalacja Systemu,
- Dostosowanie systemu do wymogów projektu ISC
- Integracja Systemu z systemami funkcjonującymi w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi
- Przeprowadzenie szkoleń,
- Migracja danych
- Usługa wsparcia w czasie realizacji projektu ISC nie dłużej niż do 30.10.2020r.
- Opracowanie dokumentacji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym obejmującej opisy serwisów komunikacyjnych, metod importu i eksportu danych, instrukcje obsługi dla administratora aplikacji, redaktora i użytkownika.
Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji: Centrum Informacyjno-Biblioteczne, ul. Muszyńskiego 2 , Łódź.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a3f769d-eb6f-4e85-806f-80c42c83add9
Biuletyn 662864-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url http://umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „InterScienceCloud” - Zintegrowana platforma informacji o działalności naukowej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi” (POPC.02.03.01-00-0020/17) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.umed.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Nazwa nadana zamowieniu Usługa instalacji, dostosowania i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny ZP/111/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: usługa instalacji, wdrożenia i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN), a w szczególności: - Instalacja Systemu, - Dostosowanie systemu do wymogów projektu ISC - Integracja Systemu z systemami funkcjonującymi w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi - Przeprowadzenie szkoleń, - Migracja danych - Usługa wsparcia w czasie realizacji projektu ISC nie dłużej niż do 30.10.2020r. - Opracowanie dokumentacji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym obejmującej opisy serwisów komunikacyjnych, metod importu i eksportu danych, instrukcje obsługi dla administratora aplikacji, redaktora i użytkownika. Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce realizacji: Centrum Informacyjno-Biblioteczne, ul. Muszyńskiego 2 , Łódź.
Cpv glowny przedmiot 72230000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 22
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt. 1 lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. W okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: należycie wykonał minimum 3 wdrożeń systemów zarządzania dorobkiem naukowym o wartości min 20.000 zł brutto każdy. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie. 2. W trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować na potrzeby jego prawidłowej realizacji Zespołem wdrożeniowym, w skład którego będą wchodzić min. 4 osoby w tym: a. Kierownik projektu – jedna osoba, kierownik projektu po stronie Wykonawcy, odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynację pracy członków zespołu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną opracowywanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym analizę ryzyka, prowadzenie dokumentacji oraz przygotowanie raportów. Wymagania: i. posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji projektów IT (w tym min. 1 w instytucjach naukowych); ii. prowadził dokumentację zarządczą; iii. pełnił funkcję kierownika projektu lub koordynatora projektu w co najmniej 3 zrealizowanych należycie projektach, w tym 1 obejmujących swoim zakresem budowę systemów informatycznych b. Architekt – min. 1 osoba, odpowiedzialny za opracowanie szczegółowej dokumentacji implementacyjnej dla architektury rozwiązania wdrażanego w ramach projektu, a następnie za utrzymanie zgodności prac Wykonawcy z architekturą systemu, zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wymagania: i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub automatyki. ii. posiada doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych, iii. posiada doświadczenie w zakresie projektowania architektury - Enterprise Architecture (EA) lub równoważnej, w tym systemów w architekturze wielowarstwowej, o wysokiej dostępności (HA), niezawodności i wykorzystujących bazy danych, Uwaga: W zakresie projektowania architektury - Enterprise Architecture (EA) za równoważny Zamawiający uzna doświadczenie w tworzeniu architektury korporacyjnej polegającej na projektowaniu rozwiązań informatycznych mających na celu m.in.: zestrojenie realizacji strategii organizacji; procesów biznesowych i ich wsparcia przez systemy informatyczne; optymalizację alokacji zasobów (w tym zasobów finansowych) przeznaczonych na rozwój systemów informatycznych; możliwość szybszego podejmowania spójnych decyzji w zakresie rozwoju systemów informatycznych; efektywniejsze koordynowanie z perspektywy działań długoterminowych modyfikacji i rozbudowy poszczególnych systemów informatycznych; wielokrotne wykorzystanie już raz wdrożonych komponentów informatycznych; zapewnienie efektywnego przepływu informacji między poszczególnymi systemami. c. Ekspert ds. wdrożenia – min. jedna osoba - odpowiedzialny za zaplanowanie i koordynację procesu wdrożenia systemu oraz przekazania systemu do użytkowania. Wymagania (dotyczą każdej osoby mającej pełnić niniejszą rolę): i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub automatyki. ii. posiada doświadczenie w co najmniej 2 projektach polegających na wdrażaniu lub nadzorze nad wdrożeniem systemów informatycznych, iii. posiada doświadczenie w projektowaniu utrzymania dla systemów informatycznych, a w szczególności w: projektowaniu procesów utrzymaniowych, ról i odpowiedzialności oraz definiowaniu katalogu usług, d. Specjalista ds. programowania - min. jedna osoba – odpowiedzialna za wykonanie elementów wdrożenia zgodnie z dokumentacją techniczną. i. posiada wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub automatyki. ii. Posiada doświadczenie w co najmniej jednym wdrożeniu systemu informatycznego. iii. Posiada min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku programisty lub w zakresie tworzenia oprogramowania dla systemów informatycznych e. Wśród członków zespołu muszą być osoby posiadające kompetencje w obszarze testowania aplikacji, zarządzania bezpieczeństwem informacji, projektowania baz danych oraz projektowania aplikacji wielowarstwowych. Zamawiający oczekuje, że kompetencjami w każdym z wymienionych obszarów wykaże się co najmniej jeden członek zespołu Wykonawcy f. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji w wymienionych przez jedną osobę. Funkcje można dowolnie łączyć
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie. b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego dostarczy: a) Wykonawcy dokonają prezentacji oferowanego systemu. Termin prezentacji zostanie ustalony z Wykonawcą najpóźniej w ciągu trzech dni od daty otwarcia ofert. Prezentacja będzie miała charakter publiczny, przez co Zamawiający rozumie, że w prezentacji będą mogli uczestniczyć przedstawiciele pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zamawiający zakłada, że prezentacje wszystkich systemów odbędą się w tym samym dniu, chyba że z przyczyn organizacyjnych nie będzie to możliwe. Zamawiający dopuszcza, aby prezentacja odbyła się w formie telekonferencji jak również bezpośredniej (osobistej). W przypadku telekonferencji warunki techniczne związane z organizacją prezentacji zostaną ustalone wraz z ustaleniem terminu prezentacji. W celu przeprowadzenia prezentacji Zamawiający udostępni salę wyposażoną w sprzęt multimedialny typu: projektor, ekran. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prezentacji na własnym komputerze z dostępem do Internetu. Prezentacja nie może być dłuższa niż 2 godziny a przedstawiciele Wykonawcy prezentujące system powinni znać system na tyle dobrze aby móc odpowiedzieć na pytania Zamawiającego na temat funkcjonowania systemu. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania odpowiedzi max w ciągu 24 godz. od zakończenia prezentacji. Prezentacja powinna zawierać co najmniej następujące elementy: - Formularze wprowadzania danych - Raporty dotyczące dorobku naukowego wraz ze wskaźnikami bibliometrycznymi - Proces eksport danych do systemu POL-on Prezentacja musi być prowadzona na działającym systemie, zamawiający nie dopuszcza prezentacji w postaci zrzutów ekranu lub projektów graficznych (mock-upów) Zamawiający w trakcie prezentacji zastrzega sobie możliwość zadawania pytań oraz możliwość zmiany parametrów na parametry wskazane przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 200,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/111/2018 – SIODN. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), w szczególności w wypadku spełnienia jednego z następujących warunków: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wykonawca w ramach wsparcia prowadzi forum użytkowników systemu służce zgłaszaniu uwag i wymianie doświadczeń oraz współpracy z użytkownikami nad rozwojem funkcjonalności systemu
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe godziny programistyczne służące usprawnianiu funkcjonalności systemu i integracji z systemami zamawiającego
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Dostęp do kodu źródłowego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)