Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu POPC.02.03.01-00-0004/17.

Data publikacji 2018-12-27
Data zakończenia 2019-01-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664314-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722620009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu "Leopoldina online - platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy" (nr POPC.02.03.01-00-0004/17).
1) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie usługi polegającej na:
a) zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Platformy Leopoldina online oraz integracji posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski zasobów informatycznych z utworzoną w ramach niniejszego zamówienia Platformą;
b) rozbudowa infrastruktury o nowe funkcjonalności (strumieniowanie w standardzie IIIF, DOI) i nowe usługi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia, tj. Załącznik nr 8 do SIWZ;
b) Wzór umowy, tj. Załącznik nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3408ad6-dcd4-47b0-9659-a0bff1e66903
Biuletyn 664314-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie związane jest z realizacją projektu: „Leopoldina online – platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy” w ramach programu nr POPC.02.03.01-00-0004/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, zgodnie z zasadami okreslonymi w SIWZ, Rozdział X.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, Ip/ pok. nr 100, 50-138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu POPC.02.03.01-00-0004/17.
Numer referencyjny BZP.242.17.2018.KP
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu "Leopoldina online - platforma integracji i udostępniania elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego dla nauki, edukacji i popularyzacji wiedzy" (nr POPC.02.03.01-00-0004/17). 1) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie usługi polegającej na: a) zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Platformy Leopoldina online oraz integracji posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski zasobów informatycznych z utworzoną w ramach niniejszego zamówienia Platformą; b) rozbudowa infrastruktury o nowe funkcjonalności (strumieniowanie w standardzie IIIF, DOI) i nowe usługi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia, tj. Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Wzór umowy, tj. Załącznik nr 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72262000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2020 r., w tym: 1. Przygotowanie szczegółowego harmonogramu prac: do 30.04.2019 2. Wdrożenie ICA AtoM w Archiwum UWr: do 01.08.2019 3. Rozszerzenie funkcjonalności Midas Browser: do 30.09.2019 4. Dostawa, uruchomienie i testowanie Portalu: do 01.02.2020 5. Modyfikacja oprogramowania dLibra: do 30.04.2020 Wdrożenie oprogramowania WLT: do 30.04.2020 Dostarczenie dokumentacji, szklenia użytkowników: do 31.05.2020 Odbiór końcowy po audycie bezpieczeństwa: do 30.06.2020
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: 1) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu informatycznego do prezentowania zdigitalizowanych treści, działającego w Internecie, w którym zostało udostępnionych online minimum 30 000 obiektów, o wartości tej usługi co najmniej 400 000,00 zł brutto; 2) co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu i prezentacji cyfrowych danych, dotyczących nauki lub dziedzictwa kulturowego, o wartości tej usługi co najmniej 400 000,00 zł brutto. Dopuszcza się możliwość wykazania się przez Wykonawcę tą samą usługą w przypadku, gdy spełnia ona warunki określone w pkt 1 ppkt 1) i ppkt 2). Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. 2.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, posiadającymi wskazane doświadczenie i kwalifikacje: 1) Kierownik Projektu (1 osoba), posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi; c) kwalifikacje z obszaru zarządzania usługami potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważnym*; d) udział w co najmniej 2 projektach polegających na zarządzaniu i prezentacji cyfrowych danych, dotyczących nauki lub dziedzictwa kulturowego, o wartości tych projektów co najmniej 400 000,00 zł brutto każdy. 2) Specjalista ds. wdrożeń (co najmniej 1 osoba), posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych, c) kwalifikacje w zakresie wytwarzania oprogramowania potwierdzone ważnym certyfikatem Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważnym*; d) udział w co najmniej 2 projektach polegających na zarządzaniu i prezentacji cyfrowych danych, dotyczących nauki lub dziedzictwa kulturowego, o wartości tych projektów co najmniej 400 000,00 zł brutto każdy. 3) Programiści (co najmniej 4 osoby), posiadający: a) wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy oprogramowania webowego w połączeniu z systemami bazodanowymi; b) udział w co najmniej 2 projektach w polegających na zarządzaniu i prezentacji cyfrowych danych, dotyczących nauki lub dziedzictwa kulturowego, o wartości tych projektów co najmniej 400 000,00 zł brutto każdy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji określonych w ppkt 1), 2), 3). Wykonawca musi dysponować łącznie co najmniej 6 osobami. * za równoważne Zamawiający uzna certyfikaty (lub dokumenty równoważne dla certyfikatów), które potwierdzają co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdzają certyfikaty wymienione w wymaganiach dla danej osoby, wystawione przez podmiot, który prowadzi działalność polegająca na weryfikacji i potwierdzaniu umiejętności. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli jeden z Wykonawców spełnia wymagany warunek lub Wykonawcy spełniają go łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp, wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. 2.W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp - potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, tj. Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Wykaz osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SIWZ; 3)Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału ; 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2.Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1. i 5.2. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium do postępowania nr BZP.242.17.2018.KP, Realizacja zadania nr 4: „Stworzenie platformy cyfrowej WWW służącej integracji narzędzi wyszukiwawczych dla udostępnianych elektronicznych zasobów Uniwersytetu Wrocławskiego” oraz zadania nr 5: „ Rozwój zaplecza bazodanowego wraz ze stworzeniem dodatkowych funkcjonalności, spełniających kryteria interoperacyjności z innymi platformami cyfrowymi” w ramach projektu POPC.02.03.01-00-0004/17; 5.Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 35 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 31D (KASA), II piętro, w godz. od 9:00 do 13:00) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, tj. Załącznik nr 9 do SIWZ. Zmiany umowy określone są w § 11 (Zmiany w umowie) Wzoru umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy w sprawie zamówienia publicznego, w następujących przypadkach: 1) w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w umowie w sytuacji wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej lub w sytuacji przesunięcia terminu z winy Zamawiającego; 2) zmian wynikających ze zmian właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 3) zmian związanych z wystąpieniem zdarzeń o charakterze siły wyższej jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 4) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń/ oprogramowania/ materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; 5) W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, Zamawiający wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania, przy czym, jeżeli zmiana nastąpiła po dacie wystawienia faktury, Zamawiający wprowadzi nową stawkę w kolejnym okresie rozliczeniowym;
IV 4 4 data 2019-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i wsparcia technicznego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)