Dostawa taboretów laboratoryjnych ze stali kwasoodpornej oraz z metalu chromowanego do pomieszczeń Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy ul. Żeligowskiego 7/9

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664584-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
Dostawa taboretów laboratoryjnych z podstawą wykonaną ze stali kwasoodpornej oraz z podstawą wykonaną z metalu chromowanego, do pomieszczeń Uniwersytetu Medycznego w Łodzi znajdujących się przy ul. Żeligowskiego 7/9.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ nr 2.1 (Pakiet I), oraz nr 2.2 (Pakiet II).
3.3. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, zapoznanie się ze wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne w celu zaplanowania jego prawidłowego wykonania.
3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, zgodnie z podziałem Zamawiającego na Pakiety I – II.
Pakiet I – taborety bez oparcia ze stali kwasoodpornej – 80 szt.
Pakiet II – poz. 1 taborety bez oparcia z metalu chromowanego – 40 szt.
- poz. 2 taborety z oparciem z metalu chromowanego – 35 szt.
3.7. Ofertę można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich pakietów zamówienia.
3.8. Nie dopuszcza się jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczego Pakietu, co będzie traktowane jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty w ramach danego Pakietu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4dd88ce-94eb-498e-8312-49cf384bf681
Biuletyn 664584-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url www.bip.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 90-419 Łódź, al Kościuszki 4, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa taboretów laboratoryjnych ze stali kwasoodpornej oraz z metalu chromowanego do pomieszczeń Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy ul. Żeligowskiego 7/9
Numer referencyjny ZP/105/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa taboretów laboratoryjnych z podstawą wykonaną ze stali kwasoodpornej oraz z podstawą wykonaną z metalu chromowanego, do pomieszczeń Uniwersytetu Medycznego w Łodzi znajdujących się przy ul. Żeligowskiego 7/9. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ nr 2.1 (Pakiet I), oraz nr 2.2 (Pakiet II). 3.3. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, zapoznanie się ze wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne w celu zaplanowania jego prawidłowego wykonania. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, zgodnie z podziałem Zamawiającego na Pakiety I – II. Pakiet I – taborety bez oparcia ze stali kwasoodpornej – 80 szt. Pakiet II – poz. 1 taborety bez oparcia z metalu chromowanego – 40 szt. - poz. 2 taborety z oparciem z metalu chromowanego – 35 szt. 3.7. Ofertę można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich pakietów zamówienia. 3.8. Nie dopuszcza się jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczego Pakietu, co będzie traktowane jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty w ramach danego Pakietu.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia nastąpi w terminie nie dłuższym niż: Pakiet I – 10 tygodni od dnia podpisania umowy. Pakiet II – 8 tygodni od dnia podpisania umowy Skrócenie powyższych terminów jest jednym z kryteriów oceny ofert dla każdego Pakietu niezależnie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt 1) lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Pakiet I – co najmniej 2 dostawy taboretów laboratoryjnych o wartości nie niższej niż 25.000,00 PLN brutto każda. Pakiet II – co najmniej 2 dostawy taboretów laboratoryjnych o wartości nie niższej niż 15.000,00 PLN brutto każda. (Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/zlecenia). W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 5.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 5.3 pkt 3) lit. a) niniejszej SIWZ, dotyczący: Pakiet I - wykonania co najmniej 2 dostaw taboretów laboratoryjnych zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek samodzielnie. Pakiet II - wykonania co najmniej 2 dostaw taboretów laboratoryjnych zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek samodzielnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: Dla Pakietu I, II: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn.zm.) (załącznik nr 7 SIWZ);
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w ust. 5.3. pkt 3 lit. a) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: Dla Pakietu I, II: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku udziału przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy: Dla Pakietu I: 7.1.1. Podpisany - Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2.1. Dla Pakietu II: 7.1.2. Podpisany - Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2.2.
Inne dokumenty niewymienione 6.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 12.1.1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1.1. do SIWZ (Pakiet I). 12.1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1.2. do SIWZ (Pakiet II). 12.1.3. Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo-Cenowy wg załącznika nr 1.1.A. (Pakiet I) /, załącznika nr 1.2.A. (Pakiet II) do SIWZ. 12.1.4. Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.4. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 12.1.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.1.6. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii); 12.1.7. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12.1.8. Zobowiązania innych podmiotów (w oryginale) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów; 12.3.7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.2. pkt 1-4 SIWZ. 12.3.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.2 pkt 1-4 składa każdy z nich.
Czy wadium 1
Wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet I – 1.000,00 PLN Pakiet II – 500,00 PLN 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/105/2018 – Dostawa taboretów laboratoryjnych / Pakiet …………. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 10.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.14. 10.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 2, wynagrodzenia, zmianę zakresu prac objętych umową (przedmiotu umowy), zmianę sposobu odbioru Towaru, zmianę sposobu realizacji gwarancji, w szczególności w sytuacji gdy: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 2; c) w przypadku braku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czasie umożliwiającym realizację przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 2; d) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; e) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; f) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; g) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar tego samego producenta, spełniający warunki co najmniej takie jak określone w SIWZ stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy; Zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny model. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do umowy i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert oraz oświadczenia producenta lub własnego w przedmiocie zaistnienia zdarzeń obiektywnych, o których mowa powyżej; h) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru oraz nie będzie możliwe dostarczenie innego modelu tego samego producenta, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar spełniający warunki co najmniej takie jak określone w SIWZ stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy, który to towar jest odpowiednikiem wycofanego modelu ale oferowanym przez innego producenta; Zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny model. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ stanowiącej załącznik nr 1 do umowy i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert oraz oświadczenia producenta lub własnego w przedmiocie zaistnienia zdarzeń obiektywnych, o których mowa powyżej; i) w przypadku gdy środki konieczne na sfinansowanie realizacji niniejszej umowy pochodzące z dotacji nie zostaną przekazane w odpowiednim czasie. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń wykonawcy do ich dokonania. Ostateczna ocena w zakresie zaistnienia przesłanek z ust. 1, w szczególności lit. g i h należy do Zamawiającego. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Taborety laboratoryjne bez oparcia ze stali kwasoodpornej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Taborety laboratoryjne z metalu chromowanego
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)