GuidZP400 |
57bbc12d-ed1d-4d3c-ab84-4861045cef94
|
Biuletyn |
533506-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Legnicy
|
Regon |
39064725100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Słowiański
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 212 100
|
Zamawiajacy fax |
767 212 115
|
Zamawiajacy email |
im@legnica.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.um.bip.legnica.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór Wykonawcy dostaw wyposażenia obiektu w sprzęt dla Etapu I w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części
|
Numer referencyjny |
IM.RZP.271.6.1.334.10.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części - 5 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia obiektu Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3 w sprzęt RTV, AGD, nagłośnieniowy, meble , zabawki, pomoce edukacyjne, akcesoria higieniczne i sprzęt porządkowy w ramach realizacji I Etapu zadania „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego
przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy” – 5 części:
- część nr 1 - dostawa wyposażenia meblowego
- część nr 2 - dostawa zabawek, pomocy edukacyjnych, drobnego wyposażenia
- część nr 3 – dostawa wyposażenia sprzętowego RTV – AGD - NAGŁOŚNIENIA
- część nr 4 - dostawa wyposażenia – akcesoria higieniczne
- część nr 5 – dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 „Opis przedmiotu zamówienia”, do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy (skrócenie terminu realizacji w okresie od 30.05.2019r. do 28.06.2019r.): punktowane kryterium wyboru ofert: 20%
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/li dostawy związane z przedmiotem zamówienia tj.:
a) dla części nr 1 - min. 2 dostawy sprzętu meblowego o wartości min. 50.000,- PLN – każda dostawa;
b) dla części nr 2 - min. 2 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości min. 10.000,- PLN – każda dostawa;
- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz– wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawę wyposażenia ruchomego jak wyżej o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych części.
Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. 1. A „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty
6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz;
7) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.
a) dla części nr 1 - min. 2 dostawy sprzętu meblowego o wartości min. 50.000,- PLN – każda dostawa;
b) dla części nr 2 - min. 2 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości min. 10.000,- PLN – każda dostawa;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca załączy do oferty referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane potwierdzające, że wykonał lub wykonuje dostawy wyposażenia ruchomego o wartości odpowiadającej wartości dla kilku części to Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego przez Wykonawcę dla wskazanych przez Wykonawcę tych kilku części;
8) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę - załączniki nr 01, 02, 03, 04 i 05;
9) „Formularz cenowy” – załącznik nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz zawierający formularze cenowe dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę - załącznik nr 00, 01, 02, 03, 04 i 05,
10) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznik nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,
11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - załącznik nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
13) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,
14) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;
15) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi,
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców;
16) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę.
W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do grupy kapitałowej – wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wadium w wysokości:
- dla części nr 1 - 1.000,- PLN - tysiąc złotych
- dla części nr 2 - 600,- PLN - sześćset złotych
- dla części nr 3 - 500,- PLN - pięćset złotych
- dla części nr 4 - 200,- PLN - dwieście złotych
- dla części nr 5 - 400,- PLN - czterysta złotych
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część-zadanie, na którą składa ofertę.
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.700,- PLN.
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz numery części, na które wnoszone jest wadium.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami załącznika nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców"- Rozdział 2 siwz - 'WARUNKI ZMIAN UMOWY"
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia meblowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w meble i sprzęt pomieszczeń:
SALA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ; SALA USPRAWNIANIA RUCHOWEGO; POKÓJ NAUCZYCIELSKI; SALE DLA DZIECI; POKÓJ DO LOGOTERAPII; GABINET WICEDYREKTORA; SZATNIA; PORTIERNIA
SALE PRZEDSZKOLNE; AULA; SYPIALNIE INTERNATU; ŚWIETLICE; KUCHNIA
Wymagania ogólne
Meble i elementy wyposażenia wnętrz, pomoce edukacyjne, zabawki i sprzęt sportowy powinny być bezpieczne, funkcjonalne, higieniczne, łatwe w utrzymaniu w czystości i wyróżniać się wysoką jakością i spełniać wymagania zawarte w obowiązujących normach (potwierdzone certyfikatami zgodności), w szczególności:
PN-EN 1729-1:2016-02 Meble -- Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych -- Część 1: Wymiary funkcjonalne
PN-EN 1729-2+A1:2016-02 Meble -- Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych -- Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań
PN-EN 16121+A1:2017-11 - Meble do przechowywania użytkowane poza mieszkaniem -- Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości, trwałości i stateczności
PN-EN 1021-1:2014-12 - Meble -- Ocena zapalności mebli tapicerowanych -- Część 1: Źródło zapłonu: tlący papieros
PN-EN 1021-2:2014-12 Meble -- Ocena zapalności mebli tapicerowanych -- Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki
Stoły i krzesła wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dostosowane do wysokości dzieci w danej grupie stosownie do wieku.
Okucia i części metalowe powinny być na tyle zaokrąglone lub osłonięte, by nie groziły urazami podczas użytkowania
Urządzenia i akcesoria przeznaczone do regulacji wysokości mebli lub elementów powinny zapewnić stabilne połączenia elementów i być bezpieczne w obsłudze.
Połączenia konstrukcyjne powinny być tak wykonane, aby wykluczyć możliwość łatwego demontowania mebli.
Końcówki elementów ruchomych powinny być zaślepione, elementy, z którymi styka się dziecko, powinny być pozbawione ostrych krawędzi.
Materiały pochodzenia chemicznego: barwniki materiały lakiernicze kleje tworzywa sztuczne okleiny i inne mogą być stosowane na podstawie pozytywnego atestu jednostki uprawnionej w tym zakresie.
Płyty drewnopochodne powinny odpowiadać klasie higieny E1 o obniżonej emisji formaldehydu.
Meble powinny być odporne na ścieranie, uderzenia, wodę i tłuszcz.
Stoły i krzesła powinny być wyraźnie oznakowane przez zamieszczenie rozmiaru.
Tkaniny użyte do wykonania kształtek rehabilitacyjnych wykonanych z pianek, siedzisk wypełnionych granulatem, materacy powinny być łatwozmywalne bez ftalanów łatwe w utrzymaniu w czystości
Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby.
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 „Opis przedmiotu zamówienia”, do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rzdział 2 siwz i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń. obiektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zabawek, pomocy edukacyjnych, drobnego wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w pomoce dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny, pomoce naukowe, gry edukacyjne, zabawki pomieszczeń:
SALA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, SALA USPRAWNIANIA RUCHOWEGO, SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA, SALA LOGOTERAPII, SALE DZIECI, SALE PRZEDSZKOLNE
SYPIALNIE INTERNATU, SALA KINEZYTERAPIA; ŚWIETLICE; KUCHNIA - naczynia
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 „Opis przedmiotu zamówienia”, do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia sprzętowego RTV – AGD - NAGŁOŚNIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w sprzęt AGD, RTV, NAGŁOŚNIENIA pomieszczeń:
PRALNIA, SALA LOGOTERAPII, SALE DZIECI, AULA, ŚWIETLICE, POKÓJ NAUCZYCIELSKI, KUCHNIA – okap, zlewozmywak
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Opis przedmiotu zamówienia” i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia – akcesoria higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia – akcesoria higieniczne; dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, wieszaki, mydelniczki.
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Opis przedmiotu zamówienia” i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39720000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe mebli, wyposażenia, urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe wyposażenia, urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność wyposażenia, urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia – sprzęt porządkowy:
- kompaktowy automat szorująco – zbierający zasilany bateryjnie, z siedziskiem oraz z trakcją;
- zestaw do sprzątania - cztery wiadra 6 l, wyciskarka do mopa, uchwyt na worek 120 l;
- mop nożycowy – kompletny mop akrylowy.
Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz „Opis przedmiotu zamówienia” i Dokumentacja – Rozdział 4 siwz zawierająca rzuty poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń obiektu.
|
| |