GuidZP400 |
13f93918-70c1-4daf-a274-c3d656873b41
|
Biuletyn |
557927-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
Adres strony url |
www.coi.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.coi.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.coi.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych o Zaopatrzenia ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa, pokój nr 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi serwisowe i rozwojowe oraz dostosowanie systemu kontrolingowego opartego o narzędzia Prophix i Report Portal dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie, PN-81/19/DW
|
Numer referencyjny |
PN-81/19/DW
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest;
1.1 świadczenie usługi w zakresie dostosowania systemu kontrolingowego opartego o narzędzia Prophix i Report Portal do bieżących wymagań Zamawiającego, której zakres szczegółowo został określony w załączniku nr 3 do SIWZ.
1.2 świadczenie usług serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego opartego o narzędzia Prophix i Report Portal, których zakres szczegółowo został określony w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
1. W zakresie dostosowania systemu kontrolingowego opartego o narzędzia Prophix i Report Portal – maksymalnie przez okres 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. W zakresie świadczenia usług serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego opartego o narzędzia Prophix i Report Portal – przez okres 12 miesięcy.
Świadczenie usług serwisowych i rozwojowych rozpocznie się po zakończeniu czynności w zakresie dostosowania systemu kontrolingowego do potrzeb Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp.
- Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – w celu po-twierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 15) oraz oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 22) - z wykorzystaniem przygotowanego przez Zamawiającego Oświadczenia stanowiącego zał. nr 2.1 do SIWZ.
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające spełnienie niżej określonych warunków w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę podobną do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę, która polegała na wdrożeniu systemu kontrolingowego w szpitalu i / lub świadczeniu usług serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego w szpitalu w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 50 000,00 PLN brutto - wykaz usług według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.
b. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą wszystkie wymienione niżej kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: konsultantem posiadającym:
- minimum 5-letnie doświadczenie we projektowaniu wdrażaniu, rozwoju i serwisowaniu systemów kontrolingowych w szpitalach,
- minimum 5-letnie doświadczenie we projektowaniu, budowie i wdrażaniu aplikacji z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego PROPHIX Software, - minimum 5-letnie doświadczenie we projektowaniu, budowie i wdrażaniu portali BI z wykorzystaniem oprogramowania narzędziowego Report Portal,
- minimum 5-letnie doświadczenie we projektowaniu, budowie i wdrażaniu procesów ETL wykorzystujących dane z systemu SIMPLE.ERP,
- wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu usług rozwojowych i serwisowych poświadczone certyfikatem ITIL® V3 Intermediate Qualification: Operational Support and Analysis lub równoważnym wydany przez niezależny i uprawiony podmiot certyfikujący - wykaz osób według wzoru w załączniku nr 4.1 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza),
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne reguluje Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ z uwzględnieniem treści ofert.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Dokumenty zastrzeżone muszą posiadać w górnym prawym rogu czerwony napis „zastrzeżone” i muszą być włożone w osobną kopertę. Kopertę tą (z napisem „zastrzeżone”) należy włożyć do koperty tzw. zewnętrznej wraz z innymi dokumentami (jawnymi). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uzpz.
|
IV 4 4 data |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa;
2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie, adres email: iod@coi.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-81/19/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
|