DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia) - 3 zadania

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557970-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA
SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia)
- 3 zadania
w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach:
Zadanie nr 1 ZESTAW: SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z ODCZEPIARKĄ Załącznik Nr 1
Zadanie nr 2 CEWNIK PROWADZĄCY UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DYSTALNY DO ZABIEGÓW NEURORADIOLOGICZNYCH Załącznik Nr 2
Zadanie nr 3 ZESTAW: URZĄDZENIE DO PRZEKIEROWANIA PRZEPŁYWU W NACZYNIU Z TĘTNIAKIEM WRAZ Z SYSTEMEM DOSTAWCZYM Załącznik Nr 3
Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32b575d0-b800-4a0e-a962-15b6aae0eefe
Biuletyn 557970-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Regon 28875100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-954
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 72-44-360
Zamawiajacy fax 081 746-71-55
Zamawiajacy email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk4.lublin.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej , osobiście , za pomocą operatora pocztowego i kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSK 4 Lublin ul. Jaczewskiego 8 20-954 Lublin Kancelaria Ogólna SPSK 4 pokój 106
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia) - 3 zadania
Numer referencyjny EDZ.242-73/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia) - 3 zadania w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach: Zadanie nr 1 ZESTAW: SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z ODCZEPIARKĄ Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 CEWNIK PROWADZĄCY UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DYSTALNY DO ZABIEGÓW NEURORADIOLOGICZNYCH Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 ZESTAW: URZĄDZENIE DO PRZEKIEROWANIA PRZEPŁYWU W NACZYNIU Z TĘTNIAKIEM WRAZ Z SYSTEMEM DOSTAWCZYM Załącznik Nr 3 Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 144.000 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań - adekwatnie do zakresu składanej oferty: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 27 000 2. 18 000 3. 99 000
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 1 dostawę obejmującą swoim zakresem przedmiot postępowania i / lub innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż 289.000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych – adekwatnie do zakresu składanej oferty: Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 54 000 2. 37 000 3. 198 000 W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, 2) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia - w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia - następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp oraz Rozdziale 4 siwz: 1) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 1.1. dowodami, o których mowa w pkt. 1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-3 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w tym Załączniku do SIWZ. 2. Potencjał podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt.1) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno: - precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa). 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 1) którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2, 2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 23 ustawy Pzp 3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych łącznie w Rozdziale 4, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy – stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta, a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b) poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe lub mniejszych elementów; d. wartość netto pozycji asortymentowej e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji asortymentowej g. łączną wartość netto i brutto w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 4) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej podanych w załączniku nr 1-3 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Opis dokonany przez Wykonawcę”)*) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) w sytuacji zmiany podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie odpowiednia zmiana ceny netto; c) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie; d) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu; e) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie; f) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 1 miesiąca. 2.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZESTAW: SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z ODCZEPIARKĄ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe a) Wymagany termin płatności – w ciągu 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. b) Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis ZESTAW: SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z ODCZEPIARKĄ - poz. 1 - Spirale platynowe - 35 sztuk poz. 2 - Urządzenie do odczepiania spiral - 10 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CEWNIK PROWADZĄCY UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DYSTALNY DO ZABIEGÓW NEURORADIOLOGICZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe a) Wymagany termin płatności – w ciągu 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. b) Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis CEWNIK PROWADZĄCY UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DYSTALNY DO ZABIEGÓW NEURORADIOLOGICZNYCH - 30 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZESTAW: URZĄDZENIE DO PRZEKIEROWANIA PRZEPŁYWU W NACZYNIU Z TĘTNIAKIEM WRAZ Z SYSTEMEM DOSTAWCZYM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe a) Wymagany termin płatności – w ciągu 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. b) Zamawiający wymaga utworzenia depozytu w Zakładzie Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii – na zasadach opisanych w rozdziale 3 oraz w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zalacznik krotki opis ZESTAW: URZĄDZENIE DO PRZEKIEROWANIA PRZEPŁYWU W NACZYNIU Z TĘTNIAKIEM WRAZ Z SYSTEMEM DOSTAWCZYM - poz. 1 - Implant Ilość – 12 sztuk poz. 2 - Mikrocewnik zbrojony Ilość – 12 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)