GuidZP400 |
7b99b480-4d42-4e0b-a842-1c51127d2f00
|
Biuletyn |
561484-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80,
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
https://bip.umww.pl
|
Adres strony internetowej |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, Sekretariat Gabinetu Marszałka, pok. 760
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Gabinetu Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2019 roku z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
GM.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Gabinetu Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z podziałem na dwie części.
a) Część nr I
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4A do SIWZ
b) Część nr II
Obejmuje zakup i dostawę roll’upów i ścianek tekstylnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4B do SIWZ
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części, bądź na jedną dowolnie wybraną część.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
zakup produktów (wszystkie oferowane do dostawy artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, spełniać wymagania jakościowe i ilościowe określone przez zamawiającego w SIWZ); umiejscowienie projektów graficznych oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych (wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji zamawiającego); dostarczenie produktów do siedziby zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części nr I
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 dostawy,
z których każda polegała na wykonaniu i dostarczaniu artykułów promocyjnych, a wartość każdej z tych dostaw wynosiła co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Dla części nr II
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej:
2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczeniu co najmniej jednej ścianki tekstylnej,
2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczeniu co najmniej jednego roll’up-u.
Jeżeli Wykonawca zrealizował w ramach jednego zamówienia zarówno dostawę ścianki tekstylnej jak i roll’up-u, w celu wykazania doświadczenia dotyczącego ścianki tekstylnej i roll’up-u może wykazać te same dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, składany na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy części nr I - Próbek artykułów promocyjnych, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, zgodnie z załącznikiem nr 4A do SIWZ. Zamawiający wezwie do złożenia próbek Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na podst. art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera różne warianty kolorystyczne wykonawca składa tylko jeden dowolny wariant, bez naniesionych logotypów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy);
2. Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ;
3. Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5A do SIWZ dla części nr I i 5B do SIWZ dla części nr II;
4. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy gotowych produktów do siedziby Zamawiającego, liczony jest w dniach kalendarzowych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji wizualizacji naniesionych znaków graficznych na dostarczane produkty.
Wykonawca określa termin dostawy w odpowiednim miejscu „Formularza ofertowego”, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawa gotowych produktów musi nastąpić w terminie określonym przez Wykonawcę, nie później jednak niż do dnia 20 sierpnia 2019 roku.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr I obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa roll'up-ów i ścianek tekstylnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79823000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr II obejmuje zakup i dostawę roll’up-ów i ścianek tekstylnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4B do SIWZ
|
| |