GuidZP400 |
3cd96e88-23ce-4aa6-982e-3f9e5ab48b83
|
Biuletyn |
629811-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgh.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój nr 043.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa używanych komputerów i monitorów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w podziale na dwie części postępowania; zadanie I – Dostawa używanych komputerów, zadanie II – Dostawa używanych monitorów.
|
Numer referencyjny |
ADZ.25.44.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych komputerów i monitorów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w tym:
ZADANIE I – dostawa używanych komputerów – ilość 70 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.
ZADANIE II – dostawa używanych monitorów – ilość 70 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom wraz z podaniem nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zadanie I: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy,
Zadanie II: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ust. 1 pkt 2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
Zadanie I
co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa używanych komputerów
o wartości nie mniejszej niż 39 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Zadanie II
co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa używanych monitorów
o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument) potwierdzające udostępnianie zasobów przez inne podmioty należy złożyć wraz z ofertą.
6. Zamawiający oceni czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zbada również czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 22a ustawy nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13 - 22 ustawy oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5a do SIWZ dla Zadania I, formularz nr 5b do SIWZ dla Zadania II.
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w lit. a).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis proponowanego przedmiotu zamówienia dla ZADANIA I i II , przedstawiony w sposób umożliwiający porównanie zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
Opis musi zawierać wszystkie elementy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawartym w załącznikach 1 i 2 do SIWZ;
2) Certyfikat ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu (komputer i monitor) lub dokument równoważny;
3) Certyfikat potwierdzający zgodność komputera i monitora z normą EnergyStar, co najmniej w wersji 5.0 (wymagany wpis dotyczący oferowanego sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.govv – dopuszcza się w ofercie wydruk ze strony internetowej);
Zamawiający dopuszcza złożenie certyfikatów w języku angielskim, bez dołączania tłumaczenia na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz dokumentów i informacji wymaganych w ofercie:
a) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom;
b) Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 2a do SIWZ dla Zadania I, formularzem nr 2b do SIWZ dla Zadania II, podpisany przez Wykonawcę;
c) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ;
d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika;
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inne odpowiednie dokumenty) - jeżeli dotyczy.
g) dowód wniesienia wadium dla Zadania, na które składana jest oferta.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
- na ZADANIE I - 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych),
- na ZADANIE II - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w zakresie zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w niniejszej umowie.
Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|