Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych , oraz świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego 107 szt. zlokalizowanego w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Ostrów – 2 części

Data publikacji 2019-12-09
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Ostrów
Miejscowość Ostrów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sieci komunikacyjne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633781-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324121108, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów , oraz świadczenie usługi serwisu zestawów komputerowych – 107 szt. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania z których każde będzie oceniane oddzielnie.

Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów (gospodarstwa domowe, adresy wskazane poniżej), przez 12 m-cy. (od dnia 1 stycznia 2020 r., do 31 grudnia 2020 r.). Zamówienie obejmuje:

1. stały dostęp do sieci Internet, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, od dnia 01.01.2020 r do 31.12.2020 r.,
2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 3 Mb/s,*
3. transfer od komputera użytkownika (upload) do minimum 512 kbps,*
4. ilość przesyłanych informacji bez limitu,
5. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu,
6. dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza użycza Wykonawca,
7. do korzystania z Internetu powinny zostać wykorzystane urządzenia już zainstalowane we wskazanych lokalizacjach (w przypadku awarii sprzętu zamawiający pokrywa koszt zakupu nowego urządzenia),
8. możliwość zgłaszania usterek i awarii w dni robocze pomiędzy godzinami 900 a 1500 (telefonicznie, e-mailem) w całym okresie trwania umowy,
9. czas usunięcia usterki 48 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
10. wykonawca może wykorzystać do świadczenia usługi anteny/instalacje do dostępu do Internetu bezprzewodowego zainstalowane w domach użytkowników (w przypadku awarii/uszkodzenia tych instalacji Gmina ponosi koszt ich wymiany/naprawy).
11. wykonawca poniesie nie przewidziane koszty związane z instalacją usługi,
12. w przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 14 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie.

Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w Tabeli 1. Wykaz lokalizacji zgodnie ze specyfikacją.


* Szybkość transferu może ulec zmianie, jeśli oferent zaoferuje szybszy.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ.


Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisu 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn: „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Ostrów” umieszczonych w domach prywatnych oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z wykazem.

Wykonywanie czynności czynności serwisowych obejmuje:
1. Świadczenia usługi serwisu w terminie od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
2. Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu, lub odebranie/wydanie sprzętu we wskazanym punkcie.
3. Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia.
4. Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów.
5. Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.
6. Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.
7. Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera – przy wykorzystaniu części dostarczonych przez Zamawiającego.
8. Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego, wycena kosztów nabycia nowych części celem usprawnienia komputera.
9. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie.
10. Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji.
11. Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych.
12. W przypadku, gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu – odbiór sprzętu i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy.
13. Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego.
14. Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia awarii/dostarczenia komputera do serwisu. Czas naprawy może zostać wydłużony
w przypadku, gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn, na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, czas na zakup niezbędnych części, inne).
15. Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy (portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora.

Uwagi:
1. Zamówienie nie obejmuje zakupu nowych części w miejsce uszkodzonych. Naprawa będzie dokonywana przez Zleceniobiorcę przy pomocy części dostarczonych/zakupionych przez Zamawiającego.
2. Szacowana przeciętna ilość napraw w miesiącu: 0 – 5 szt.
3. w przypadku położenia punktu serwisowego w dogodnym miejscu (Ropczyce) większość użytkowników dostarcza komputer do serwisu własnym transportem.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35bfbd74-754a-40e8-a447-11336a323d97
Biuletyn 633781-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Ostrów
Regon 69058195600000
Zamawiajacy adres ulica Ostrów
Zamawiajacy adres numer domu 225
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów
Zamawiajacy kod pocztowy 39-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon (017) 745 11 60
Zamawiajacy fax (017) 745 11 60
Zamawiajacy email info@ostrow.gmina.pl
Adres strony url www.ostrow.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ostrow.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostrow.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Ostrów 39-103 Ostrów 225- sekretariat I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych , oraz świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego 107 szt. zlokalizowanego w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Ostrów – 2 części
Numer referencyjny B5.272.22.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów , oraz świadczenie usługi serwisu zestawów komputerowych – 107 szt. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania z których każde będzie oceniane oddzielnie. Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów (gospodarstwa domowe, adresy wskazane poniżej), przez 12 m-cy. (od dnia 1 stycznia 2020 r., do 31 grudnia 2020 r.). Zamówienie obejmuje: 1. stały dostęp do sieci Internet, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, od dnia 01.01.2020 r do 31.12.2020 r., 2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 3 Mb/s,* 3. transfer od komputera użytkownika (upload) do minimum 512 kbps,* 4. ilość przesyłanych informacji bez limitu, 5. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, 6. dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza użycza Wykonawca, 7. do korzystania z Internetu powinny zostać wykorzystane urządzenia już zainstalowane we wskazanych lokalizacjach (w przypadku awarii sprzętu zamawiający pokrywa koszt zakupu nowego urządzenia), 8. możliwość zgłaszania usterek i awarii w dni robocze pomiędzy godzinami 900 a 1500 (telefonicznie, e-mailem) w całym okresie trwania umowy, 9. czas usunięcia usterki 48 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, 10. wykonawca może wykorzystać do świadczenia usługi anteny/instalacje do dostępu do Internetu bezprzewodowego zainstalowane w domach użytkowników (w przypadku awarii/uszkodzenia tych instalacji Gmina ponosi koszt ich wymiany/naprawy). 11. wykonawca poniesie nie przewidziane koszty związane z instalacją usługi, 12. w przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 14 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie. Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w Tabeli 1. Wykaz lokalizacji zgodnie ze specyfikacją. * Szybkość transferu może ulec zmianie, jeśli oferent zaoferuje szybszy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisu 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn: „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Ostrów” umieszczonych w domach prywatnych oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z wykazem. Wykonywanie czynności czynności serwisowych obejmuje: 1. Świadczenia usługi serwisu w terminie od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 2. Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu, lub odebranie/wydanie sprzętu we wskazanym punkcie. 3. Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia. 4. Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów. 5. Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 6. Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 7. Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera – przy wykorzystaniu części dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego, wycena kosztów nabycia nowych części celem usprawnienia komputera. 9. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie. 10. Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji. 11. Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych. 12. W przypadku, gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu – odbiór sprzętu i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy. 13. Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego. 14. Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia awarii/dostarczenia komputera do serwisu. Czas naprawy może zostać wydłużony w przypadku, gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn, na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, czas na zakup niezbędnych części, inne). 15. Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy (portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora. Uwagi: 1. Zamówienie nie obejmuje zakupu nowych części w miejsce uszkodzonych. Naprawa będzie dokonywana przez Zleceniobiorcę przy pomocy części dostarczonych/zakupionych przez Zamawiającego. 2. Szacowana przeciętna ilość napraw w miesiącu: 0 – 5 szt. 3. w przypadku położenia punktu serwisowego w dogodnym miejscu (Ropczyce) większość użytkowników dostarcza komputer do serwisu własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32412110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 a lub 2b SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Dowód wpłaty wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 1 000 zł na każdą część osobno
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, g) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, h) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32412110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w 100 lokalizacjach na terenie gminy Ostrów (gospodarstwa domowe, adresy wskazane poniżej), przez 12 m-cy. (od dnia 1 stycznia 2020 r., do 31 grudnia 2020 r.). Zamówienie obejmuje: 1. stały dostęp do sieci Internet, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, od dnia 01.01.2020 r do 31.12.2020 r., 2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 3 Mb/s,* 3. transfer od komputera użytkownika (upload) do minimum 512 kbps,* 4. ilość przesyłanych informacji bez limitu, 5. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, 6. dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza użycza Wykonawca, 7. do korzystania z Internetu powinny zostać wykorzystane urządzenia już zainstalowane we wskazanych lokalizacjach (w przypadku awarii sprzętu zamawiający pokrywa koszt zakupu nowego urządzenia), 8. możliwość zgłaszania usterek i awarii w dni robocze pomiędzy godzinami 900 a 1500 (telefonicznie, e-mailem) w całym okresie trwania umowy, 9. czas usunięcia usterki 48 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia, 10. wykonawca może wykorzystać do świadczenia usługi anteny/instalacje do dostępu do Internetu bezprzewodowego zainstalowane w domach użytkowników (w przypadku awarii/uszkodzenia tych instalacji Gmina ponosi koszt ich wymiany/naprawy). 11. wykonawca poniesie nie przewidziane koszty związane z instalacją usługi, 12. w przypadku zmiany instalacji lokalizacji łącza internetowego wykonawca na wniosek zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce. Czynność ta będzie wykonana w ciągu 14 dni, od dnia zgłoszenia bezpłatnie. Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w Tabeli 1. Wykaz lokalizacji zgodnie ze specyfikacją. * Szybkość transferu może ulec zmianie, jeśli oferent zaoferuje szybszy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Usługa serwisu 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisu 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn: „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Ostrów” umieszczonych w domach prywatnych oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z wykazem. Wykonywanie czynności czynności serwisowych obejmuje: 1. Świadczenia usługi serwisu w terminie od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. 2. Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu, lub odebranie/wydanie sprzętu we wskazanym punkcie. 3. Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia. 4. Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów. 5. Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 6. Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 7. Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera – przy wykorzystaniu części dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego, wycena kosztów nabycia nowych części celem usprawnienia komputera. 9. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie. 10. Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji. 11. Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych. 12. W przypadku, gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu – odbiór sprzętu i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy. 13. Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego. 14. Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia awarii/dostarczenia komputera do serwisu. Czas naprawy może zostać wydłużony w przypadku, gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn, na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, czas na zakup niezbędnych części, inne). 15. Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy (portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora. Uwagi: 1. Zamówienie nie obejmuje zakupu nowych części w miejsce uszkodzonych. Naprawa będzie dokonywana przez Zleceniobiorcę przy pomocy części dostarczonych/zakupionych przez Zamawiającego. 2. Szacowana przeciętna ilość napraw w miesiącu: 0 – 5 szt. 3. w przypadku położenia punktu serwisowego w dogodnym miejscu (Ropczyce) większość użytkowników dostarcza komputer do serwisu własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)