| GuidZP400 |
8697a4b1-e97a-4ef4-9eda-58a96aca8c0e
|
| Biuletyn |
636390-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie
|
| Regon |
12682420000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliusza Słowackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mirków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
55-095
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-71 315 10 30
|
| Zamawiajacy fax |
0-71 315 10 30
|
| Zamawiajacy email |
szkola@mirkow.pl
|
| Adres strony url |
https://zspmirkow.edupage.org
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Nie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak, https://zspmirkow.edupage.org
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem poczty lub dostarczenie osobiscie do siedziby zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie, ul. Słowackiego 17; 55-095 Mirków
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów ogólnospożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirkowie w 2020 roku
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów ogólnospożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mirkowie. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach asortymentowo-ilościowych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
222171,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej – Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali należycie lub wykonują – co najmniej jedno zamówienie związane z dostawami produktów ogólnospożywczych (w pełnym zakresie) do placówek oświatowych żywiących dzieci (szkoły, przedszkola).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. 2) oświadczenie, że Wykonawca w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie naruszył w sposób zawiniony poważnie obowiązków zawodowych, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) oświadczenie, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
3)oświadczenie, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia oraz 4) wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych dostaw w zakresie określonym w SIWZ - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały lub są wykonane należycie - zał. 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asotymentowo-ilosciowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|