Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2020 w podziale na 9 zadań

Data publikacji 2019-12-18
Data zakończenia 2019-12-27 00:00:00
Instytucja CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO
Miejscowość OPOCZNO
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637246-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2020 w podziale na 9 zadań :

Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne
Zadanie 2 Nabiał
Zadanie 3 Pieczywo
Zadanie 4 Warzywa i owoce
Zadanie 5 Ryby
Zadanie 6 Mięso, przetwory wieprzowo – wołowe i produkty wędliniarskie
Zadanie 7 Mięso drobiowe
Zadanie 8 Mrożonki
Zadanie 9 Wyroby garmażeryjne

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawierają szczegółowe formularze artykułów żywnościowych stanowiące załączniki nr od 1 do nr 9 do SIWZ
3. Dostawy artykułów żywnościowych będą odbywały się do 5 przedszkoli i 6 szkół wymienionych poniżej:
Przedszkola
- Przedszkole nr 2 w Opocznie
- Przedszkole nr 4 w Opocznie
- Przedszkole nr 5 w Opocznie
- Przedszkole nr 6 w Opocznie
- Przedszkole nr 8 w Opocznie

Szkoły
- Szkoła Podstawowa w Bielowicach
- Szkoła Podstawowa w Mroczkowie Gościnnym
- Szkoła Podstawowa w Wygnanowie
- Zespół Szkół Samorządowych Nr 1 w Opocznie
- Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami integracyjnymi w Opocznie
- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Opocznie

Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki 1-9 oraz załącznik nr 12 - projekt umowy, które stanowią integralną część SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c40bfb1-f04f-4578-af77-69102630e854
Biuletyn 637246-N-2019
Zamawiajacy nazwa CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO
Regon 36427284800000
Zamawiajacy adres ulica PLAC KOŚCIUSZKI
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc OPOCZNO
Zamawiajacy kod pocztowy 26-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 887 171 171,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email kancelaria@cuw.um.opoczno.pl,
Adres strony url www.bip.cuwopoczno.wikom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cuwopoczno.wikom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cuwopoczno.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający ustala formę pisemną składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno, Pl. Kościuszki 1, 26-300 Opoczno
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2020 w podziale na 9 zadań
Numer referencyjny CUWGO.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2020 w podziale na 9 zadań : Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne Zadanie 2 Nabiał Zadanie 3 Pieczywo Zadanie 4 Warzywa i owoce Zadanie 5 Ryby Zadanie 6 Mięso, przetwory wieprzowo – wołowe i produkty wędliniarskie Zadanie 7 Mięso drobiowe Zadanie 8 Mrożonki Zadanie 9 Wyroby garmażeryjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawierają szczegółowe formularze artykułów żywnościowych stanowiące załączniki nr od 1 do nr 9 do SIWZ 3. Dostawy artykułów żywnościowych będą odbywały się do 5 przedszkoli i 6 szkół wymienionych poniżej: Przedszkola - Przedszkole nr 2 w Opocznie - Przedszkole nr 4 w Opocznie - Przedszkole nr 5 w Opocznie - Przedszkole nr 6 w Opocznie - Przedszkole nr 8 w Opocznie Szkoły - Szkoła Podstawowa w Bielowicach - Szkoła Podstawowa w Mroczkowie Gościnnym - Szkoła Podstawowa w Wygnanowie - Zespół Szkół Samorządowych Nr 1 w Opocznie - Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami integracyjnymi w Opocznie - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Opocznie Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki 1-9 oraz załącznik nr 12 - projekt umowy, które stanowią integralną część SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1.Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wskazanie w ofercie zakresu/części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowiązania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17). Brak wskazania nazw podwykonawców nie stanowi niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podstawy odrzucenia oferty KIO 534/17; KIO 540/17. 4 Inne postanowienia ogólne. a) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. b) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone. c) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 9. d) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. e) postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. f) jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. g) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy 2. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczania w walutach obcych; c) aukcji elektronicznej; d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.Informacje na temat rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach zostały podane przez Zamawiającego przykładowo -typy i nazwy producentów są przykładowe i nie są wiążące, a wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem, że będą posiadały nie gorszy skład i wartości jakościowe niż opisane i podane w SIWZ. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w załącznikach , a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Informacje na temat rozwiązań równoważnych. 4.Klauzula zatrudnienia. Zgodnie z wymogiem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji w/w zamówienia ( z uwagi na jego charakter) nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa Wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki w zakresie zadania od nr 1 do nr 9 d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). e) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. f) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika g)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 13 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1. W przypadku zmiany osób związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną, a uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia zmiana ta wymaga aprobaty stron umowy, natomiast nie wymaga sporządzenia aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy, numeru konta) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen, c) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych, niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. Sytuację tę Wykonawca musi udokumentować pismem od producenta. e) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. f) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony przewidują możliwość aneksowania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stawek VAT. 3.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawiera szczegółowy formularz artykułów żywnościowych stanowiący załączniki nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 3i
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Mięso, przetwory wieprzowo-wołowe i produkty wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 Mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 9
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy(zapotrzebowanie pilne)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)