GuidZP400 |
9d851d2f-401b-465b-b326-fa1e71263bc6
|
Biuletyn |
637327-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rypin
|
Regon |
91066674900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipnowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rypin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
54 280 97 00
|
Zamawiajacy fax |
54 280 21 37
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rypin.pl
|
Adres strony url |
www.rypin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Dostosowanie i wyposażenie budynku pałacu w Sadłowie na cele aktywizacji społecznej” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność w ramach działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.rypin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.rypin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Rypin.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Rypin, ul. Lipnowska 4, 87-500 Rypin, I piętr p. 18.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostosowanie i wyposażenie budynku pałacu w Sadłowie na cele aktywizacji społecznej
|
Numer referencyjny |
RRW.271.12.2019
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrz w budynku pałacu w Sadłowie ba terenie działki 90/4 obręb ewidencyjny 0021 Sadłowo gmina Rypin w ramach zadania ”Dostosowanie i wyposażenie budynku pałacu w Sadłowie na cele aktywizacji społecznej” CZĘŚĆ 1. ”Dostosowanie i wyposażenie budynku pałacu w Sadłowie na cele aktywizacji społecznej” – ROBOTY BUDOWLANE Przedmiar robót ma charakter pomocniczy (załącznik nr 13 do SIWZ), pkt. 8 przedmiaru (wyposażenie) nie dotyczy CZĘŚCI 1. ZAMÓWIENIA. Opis zamówienia zawiera załącznik nr 11 dokumentacja techniczna. CZĘŚĆ 2. ”Dostosowanie i wyposażenie budynku pałacu w Sadłowie na cele aktywizacji społecznej” – DOSTAWA WYPOSAŻENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący CZĘŚCI 2. ZAMÓWIENIA zawiera załącznik nr 12 do SIWZ oraz załącznik nr 13 przedmiar robót pkt. 8. W trakcie prac należy ze szczególną starannością zabezpieczyć elementy istniejących instalacji elektrycznych (np. instalacje telefoniczne, teleinformatyczne i sygnalizacji).
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: CZĘŚĆ 1. ZAMÓWIENIA - od dnia zawarcia umowy do dnia 17 maja 2020 roku. CZĘŚĆ 2. ZAMÓWIENIA - od dnia 18 maja do dnia 01 czerwca 2020 roku.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a. Dla CZĘŚCI 1. ZAMÓWIENIA - Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający na zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. W zakresie każdej z robót, o których mowa powyżej, powinno wchodzić na najmniej przebudowa, remont budynku o podobnym zakresie. Dla CZĘŚCI 2. ZAMÓWIENIA - Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej po 1 dostawie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia. Zamawiający na zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uzna wykonanie dostawy o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł brutto dla dostawy mebli oraz 50 000,00 zł brutto dla dostawy sprzętu AGD RTV i inne. (Wymagane jest przedstawienie realizacji 1 dostawy mebli oraz 1 dostawy sprzętu AGD RTV i inne). b. Dla CZĘŚCI 1. ZAMÓWIENIA - Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży: konstrukcyjno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, które: - są członkami właściwej izby samorządu zawodowego – jeżeli przepisy tego wymagają. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności. Dla CZĘŚCI 2. ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokona badania, czy nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczeni, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w określonym terminie: a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuację finansową lub ekonomiczną, zgodnie z rozdziałem V pkt. 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zbada, czy, Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu w opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018, poz. 1445 z póżn.); 6) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz w ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 7) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 8) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału VII ust. 7 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, - DOTYCZY CZĘŚCI 1. ZAMÓWIENIA 2) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - DOTYCZY CZĘŚCI 2. ZAMÓWIENIA 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, 5) Oświadczenie RODO zgodnie z treścią załącznika nr 10.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości dla: CZĘŚĆ 1. ZAMÓWIENIA: 5 000,00 zł, CZĘŚĆ 2. ZAMÓWIENIA: 2 000,00 zł, 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.) w terminie 2020-01-07, sposób przekazania: Oryginał poręczenia wniesienia wadium załączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP PARIBAS S.A. o/ Rypin 49 2030 0045 1110 0000 0426 0530 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie kopii, razem z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 (projekt umowy część 1. zamówienia oraz projekt umowy część 2. zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|