Sukcesywna dostawa pieczywa

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639432-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę pieczywa do wybranych jednostek obsługiwanych przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a115763-a5e6-45ac-ae5c-1ffbbab25119
Biuletyn 639432-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
Regon 36854397100000
Zamawiajacy adres ulica Jana Gilasa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814666400
Zamawiajacy email lco@lco.lublin.eu, radoslaw.anton@lco.lublin.eu
Adres strony url http://lco.bip.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie. Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty przeprowadza wyłącznie procedurę wyboru wykonawcy.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lco.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w Lubelskim Centrum Ekonomiczno-Administracyjnym Oświaty, ul. Jana Gilasa 3, 20-2019 Lublin, pokój nr 115 - Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa pieczywa
Numer referencyjny OAII.261.2.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę pieczywa do wybranych jednostek obsługiwanych przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący jednocześnie wycenę ofertową 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) liczby osób uczęszczających do danej placówki wraz z jednoczesną zmianą ilości zamawianych artykułów; 2) zmiana godziny dostawy żywności; 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiana produktów wskazanych w załączniku do umowy. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są w następujących warunkach: 1) Ad pkt 1) – zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy: a) ad lit. a) - zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejszą umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a stawka i kwota podatku VAT oraz wartość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, winien zawierać pełne faktyczne uzasadnienie obejmujące sposób oraz wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania zamówienia uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. b) ad lit. b) w przypadku zmiany ilości osób uczęszczających do danej placówki zmianie ulegnie ilość zamawianych artykułów wraz z proporcjonalną zmianą wysokości wynagrodzenia, zakres zmian będzie proporcjonalny do okoliczności, z jakich wynikać będzie uzasadniona potrzeba Zamawiającego wynikająca ze zmiany liczby uczestników placówki, jednakże przedmiotowa zmiana może zostać dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności nie dało się przewidzieć, w okresie przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Ad.2) w przypadku zmian godzin dostawy produktów zakres zmian będzie proporcjonalny do okoliczności, z jakich wynikać będzie uzasadniona potrzeba Zamawiającego, jednakże zmian może zostać dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności nie dało się przewidzieć, w okresie przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Ad pkt 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz z zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia; 4) Ad pkt 4) zamiana na inne produkty spożywcze, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy, które stanowiły podstawę wyboru oferty, z ewentualną zmianą wynagrodzenia tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysokości - pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta była konieczna ze względu na obiektywny brak możliwości dostarczenia oferowanego uprzednio produktu, w terminie zakreślonym przez Zamawiającego. Przedmiotowa nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 3, pkt 4 lit. b) – c), pkt 5 - 6 oraz w ust. 1a – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843).
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: p. Radosław Antoń – Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty, stanowisko pracy ds. zamówień publicznych, ul. Jana Gilasa 3, pokój nr 307-3, telefon 81 466 64 04. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubelskie Centrum Ekonomiczno Administracyjne Oświaty reprezentowane przez Dyrektora Lubelskiego Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego Oświaty; dane adresowe: ul. Jana Gilasa 3, 1, 20–109 Lublin. 2.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych  poprzez: email: iod@lco.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 2.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.8. Posiada Pani/Pan: 2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.8.9. nie przysługuje Pani/Panu: 2.8.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2.8.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.8.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szybkość dostaw w sytuacjach nagłych (nieplanowanych)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)