GuidZP400 |
ad0477ed-4bd2-44fe-9497-a1e1714c390c
|
Biuletyn |
554815-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
|
Regon |
19004288000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jabłoniowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-180
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 3260100, 3221576
|
Zamawiajacy fax |
583 221 576
|
Zamawiajacy email |
zut@zut.com.pl
|
Adres strony url |
www.zut.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zut.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na adres https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/359160
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Utylizacyjny Sp.z o.o. ul. Jabłonowa 55 80-180 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i wdrożenie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów na terenie Zakładu Utylizacyjnego
|
Numer referencyjny |
34/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów na terenie Zakładu Utylizacyjnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32231000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 900.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zamówienia na 2 dostawy kompletnego systemu wizyjnego miejsca magazynowania i składowania odpadów, o wartości netto każdego zamówienia minimum 200.000,00 PLN
oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a. co najmniej dwie osoby posiadającą Legitymację Kwalifikowanego Pracownika Zabezpieczenia Technicznego;
b. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych;
c. co najmniej dwie osoby posiadające zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki,
Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad
stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zmianami) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
2) dowody potwierdzające, że wyspecyfikowane w załączniku nr 5 dostawy zostały zrealizowane należycie.
3)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty katalogowe producenta potwierdzające parametry techniczne zaoferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w załączniku nr 10
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o posiadaniu rachunku bankowego sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 25.000,00 PLN (Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie:
1) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach lepszych niż deklarowane w ofercie za uprzednią zgodą Zamawiającego, za cenę nie wyższą niż wskazana w ofercie,
2) zakresu/sposobu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy, o ile Wykonawca wykaże, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie do kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu), i zaoferuje w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i nie niższej funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ,
3) wszelkich zmian, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
4) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku:
a) zgłoszenia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy,
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiającego nie wynikające z winy Wykonawcy,
c) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów,
d) wystąpienia okoliczności obiektywnych, uniemożliwiających dotrzymanie terminu,
e) zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego
f) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
g) zmiany stawki podatku VAT,
2. zmiany konta bankowego Wykonawcy
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|