GuidZP400 |
dcd61395-9cd0-43cd-a5e4-1f2f96974936
|
Biuletyn |
585986-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
31992536001000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77-330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 330 830
|
Zamawiajacy email |
dkw_czarne@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Oddziału Zewnętrznego Złotów
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Oddziału Zewnętrznego Złotów
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.23.2020.JD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa: chleb wiejski, chleb pszenny, chleb razowy, bułka tarta w okresie od 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r., dla:
a) Zakładu Karnego w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, w szacunkowej ilości dla:
chleb wiejski: 151 000 kg w okresie trwania umowy;
chleb pszenny: 40 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb razowy: 9 005 kg, w okresie trwania umowy
b) Odział Zewnętrzny Złotów, ul. Plac Kościuszki 3, 77-400 Złotów - w szacunkowej ilości dla:
chleb wiejski: 17 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb pszenny: 1 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb razowy: 5 kg; w okresie trwania umowy;
bułka tarta: 50 kg w okresie trwania umowy;
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej ( 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości każda minimum 150 000,00 PLN brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej:
a) wykazu wykonanych dostaw, - Załącznik nr 5, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości każda minimum 150 000,00 PLN brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ);
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) i Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), o których mowa w rozdziale V, (art. 25 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Załącznik nr 6 do SIWZ stanowi wzór umowy, jaka będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
2. Wykonawca winien zapoznać się z treścią wzoru umowy oraz w przypadku, gdy nie wnosi żadnych zastrzeżeń dotyczących postanowień i warunków, określonych we wzorze umowy, zaakceptować jego treść na formularzu ofertowym.
3. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczące:
a) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy;
b) w zakresie cen asortymentu określonych w ofercie Wykonawcy - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT zaistniałej na skutek zmian w przepisach prawnych wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy, przy czyn Strony ustalają, że w takiej sytuacji nie zmieni się wartość /cena netto asortymentu tylko jego wartość/cena brutto, która zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów i zacznie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia wejścia ich w życie
4. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, jednakże Strony ustalają, że modyfikacje umowy w zakresie danych rejestrowych i teleadresowych Stron czy też polegające na zmianie przedstawicieli Stron lub ich danych kontaktowych nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 ustawy Pzp i każda ze Stron będzie mogła wprowadzać je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie drugą Stronę.
6. Wszelki zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|