GuidZP400 |
e62004e8-69fc-492d-9694-115b877f2a3a
|
Biuletyn |
593940-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Garwoliński
|
Regon |
71158668500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mazowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Garwolin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 68 43 010,
|
Zamawiajacy fax |
25 68 43 010
|
Zamawiajacy email |
starostwo@garwolin-starostwo.pl,
|
Adres strony url |
www.garwolin-starostwo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.e-bip.pl/Start/15/PublicOrders
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.e-bip.pl/Start/15/PublicOrders
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie budynku Ośrodka Pomocy Dziecku Zielone Izdebno
|
Numer referencyjny |
INW 272.60.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia w ramach zadania „Wyposażenie budynku Ośrodka Pomocy Dziecku Zielone Izdebno”. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że wykonał w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy mebli i wyposażenia każda o wartości minimum 100 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy Pzp, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia lub dokumentu, jeżeli Wykonawca nie wskaże dostępności oświadczenia lub dokumentu o którym mowa poniżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych - Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018r zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz.1993):
1) dokument potwierdzający wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy mebli i wyposażenia każda o wartości minimum 100 000 zł brutto.
2) dokument potwierdzający wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust.3, jeżeli:
1) Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust.3. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.986.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie ustawą z dnia 6 marca 2018r o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2018r poz.647 z późn. zm.)
2) Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w ust.3., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1 SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnej zmiany umowy
z wykonawcą (zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych) w przypadku:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z umowy;
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy, w szczególności w przypadku przedłużających się prac budowlanych w miejscu dostarczenia i montażu mebli,
3) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
4) innych okoliczności niepowstałych z winy Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|