Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 6 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części: CZĘŚĆ 1 – PROJEKTOR, CZĘŚĆ 2 – PLOTER, CZĘŚĆ 3 – SKANER, CZĘŚĆ 4 – TELEWIZOR, CZĘŚĆ 5 – SPRZĘT BUDOWLANY, CZĘŚĆ 6 – ELEKTRONARZĘDZIA.
3.3 Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.4 W ofercie w załączniku nr 3 do SIWZ – Zestawienie cen należy obligatoryjnie podać:
a) nazwę producenta oferowanego urządzenia,
b) oznaczenie identyfikacyjne określające oferowane urządzenie w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości (nr katalogowy lub model lub typ oferowanego urządzenia).
3.5 W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji wymaganych w pkt. 3.4, oferta jako nieodpowiadająca treści SIWZ zostanie odrzucona.
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”- Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane, jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn., że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nienoszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nieregenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
3.7 Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
3.8 Koszty załadunku, transportu, rozładunku dostawy oraz montażu wyposażenia obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
|
| GuidZP400 |
4a1050a2-b547-4a6e-b662-360d8e253126
|
| Biuletyn |
766078-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
|
| Regon |
36198768200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wileńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
324154654, 324152969
|
| Zamawiajacy fax |
324154654
|
| Zamawiajacy email |
jk@ckziu1.idsl.pl, zamowienia@ckziu1.idsl.pl
|
| Adres strony url |
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie raciborskim - CKZiU nr 1 w Raciborzu, etap II” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego"
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiatraciborski.pl/ckziu_nr1/Zamowienia_publiczne.html
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckziu1raciborz.idsl.pl/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU
|
| Numer referencyjny |
CKZiU1.KAK.260.4.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 6 części asortymentowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części: CZĘŚĆ 1 – PROJEKTOR, CZĘŚĆ 2 – PLOTER, CZĘŚĆ 3 – SKANER, CZĘŚĆ 4 – TELEWIZOR, CZĘŚĆ 5 – SPRZĘT BUDOWLANY, CZĘŚĆ 6 – ELEKTRONARZĘDZIA.
3.3 Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.4 W ofercie w załączniku nr 3 do SIWZ – Zestawienie cen należy obligatoryjnie podać:
a) nazwę producenta oferowanego urządzenia,
b) oznaczenie identyfikacyjne określające oferowane urządzenie w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości (nr katalogowy lub model lub typ oferowanego urządzenia).
3.5 W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji wymaganych w pkt. 3.4, oferta jako nieodpowiadająca treści SIWZ zostanie odrzucona.
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”- Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane, jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn., że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nienoszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nieregenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
3.7 Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
3.8 Koszty załadunku, transportu, rozładunku dostawy oraz montażu wyposażenia obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 1,2,3,4,5,6 – DO 7 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 „Pzp”;
W przypadku możliwości elektronicznego pobrania wpisu Zamawiający sam pozyska powyższy dokument.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, podmiotowe dokumenty należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców.
7.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.2 pkt 7.2.1 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wstawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7.2.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy oddzielnie do każdej części zamówienia, (jeśli dotyczy), zgodnie z treścią załącznika nr 2;
2)Zestawienia cen, zgodnie z treścią załącznika nr 3 odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia
4)Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy
w zakresie zmian producenta/modelu przewidzianego do dostarczenia wyposażenia, pod warunkiem spełnienia przez to wyposażenia wymagań ujętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jego ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami. O dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pisemny wniosek do Zamawiającego składa Wykonawca.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
w Raciborzu, ul. Wileńska 6, 47-400 Racibórz, tel. 32 4154654, email sek@ckziu1.idsl.pl
2) inspektorem ochrony danych (IOD) w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu jest Pan Leszek Proszowski, e-mail: nowator@nowator.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: CKZiU1.KAK.260.2.2.2020 na DOSTAWĘ DOPOSAŻENIA PRACOWNI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 1 W RACIBORZU w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 1 w Raciborzu, etap II” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji w/w projektu do 31.12.2022 r. oraz przez okres 5 lat począwszy od dnia zakończenia okresu realizacji w/w projektu tj. do dnia 31.12.2027., przy czym IZ może przedłużyć ten termin na dalszy czas oznaczony;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
PROJEKTOR
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Projektor multimedialny - 2 sztuki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PLOTER
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232140-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Ploter wielkoformatowy - 2 sztuki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
SKANER
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38520000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Skaner wielkoformatowy do map i obrazów - 2 sztuki.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
TELEWIZOR
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Telewizor - 2 sztuki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
SPRZĘT BUDOWLANY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43300000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Rusztowanie warszawskie - 1 komplet,
Wózek paletowy - 1 sztuka.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
ELEKTRONARZĘDZIA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 7 dni od dnia podpisania umowy. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 14.1 lit. c) SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Wiertarka stołowa z autoposuwem - 2 sztuki
Młot udarowy- 2 sztuki
Ręczna przecinarka spalinowa do betonu - 1 sztuka
Młot udarowo-obrotowy - 2 sztuki
Akumulatorowa szlifierka kątowa- 2 sztuki
Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka - 2 sztuki
Zestaw Combo - 2 komplety
Wiertarka magnetyczna -1 sztuka
Akumulatorowa ręczna pilarka tarczowa - 2 sztuki
Spawarka- 1 komplet
|
| | |