„Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Łęczyce
Miejscowość Łęczyce
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767249-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 ZAMÓWIENIA - dostawa i montaż umeblowania do Głównego Archiwum oraz regałów metalowych do innych pomieszczeń wskazanych w załącznik nr 2 do SIWZ
Część 2 ZAMÓWIENIA - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych/konferencyjnych;
Część 3 ZAMÓWIENIA- Zakup i dostawa krzeseł biurowych/konferencyjnych;
1. Realizacja zamówienia wskazanego w części 1 i 2 składa się z następujących etapów:
a. Wykonanie koncepcji wraz z uproszczoną wizualizacją pomieszczeń wskazujących lokalizację i ustawienie mebli dla każdego pomieszczenia (poprzedzone pomiarami pomieszczeń w budynku i zakończone akceptacją Zamawiającego);
b. Wykonanie/zamówienie mebli wraz z dostawą i montażem (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u).
2. Zamówienie wskazane w części 3 składa się z następujących etapów:
a. Przedstawienie Zamawiającemu przynajmniej 3 propozycji modeli dla każdego rodzaju krzeseł (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u);
b. Dostawa (po akceptacji i wyborze modeli przez Zamawiającego).
c. Realizacja (wykonanie i montaż) poprzedzona akceptacją i wyborem jednego z wariantów przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86560a09-8899-4b01-a9e6-8f9e82e44dba
Biuletyn 767249-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łęczyce
Regon 19167538500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Łęczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 84-218
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 789 214
Zamawiajacy fax 586 789 125
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@leczyce.pl
Adres strony url http://bip.leczyce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.leczyce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.leczyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z wymogami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Łęczyce, ul. Dluga 49, 84-218 Łęczyce
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Numer referencyjny RIR.271.24.2020.DB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 ZAMÓWIENIA - dostawa i montaż umeblowania do Głównego Archiwum oraz regałów metalowych do innych pomieszczeń wskazanych w załącznik nr 2 do SIWZ Część 2 ZAMÓWIENIA - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych/konferencyjnych; Część 3 ZAMÓWIENIA- Zakup i dostawa krzeseł biurowych/konferencyjnych; 1. Realizacja zamówienia wskazanego w części 1 i 2 składa się z następujących etapów: a. Wykonanie koncepcji wraz z uproszczoną wizualizacją pomieszczeń wskazujących lokalizację i ustawienie mebli dla każdego pomieszczenia (poprzedzone pomiarami pomieszczeń w budynku i zakończone akceptacją Zamawiającego); b. Wykonanie/zamówienie mebli wraz z dostawą i montażem (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u). 2. Zamówienie wskazane w części 3 składa się z następujących etapów: a. Przedstawienie Zamawiającemu przynajmniej 3 propozycji modeli dla każdego rodzaju krzeseł (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u); b. Dostawa (po akceptacji i wyborze modeli przez Zamawiającego). c. Realizacja (wykonanie i montaż) poprzedzona akceptacją i wyborem jednego z wariantów przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Ostateczne terminy realizacji dla: - części 1 oraz 2 zamówienia – 90 dni od podpisania umowy - części 3 zamówienia -60 dni od podpisania umowy z uwzględnieniem następujących założeń: Dla części 1 i 2: -) etap 1 – wykonanie pomiarów w terenie oraz koncepcji zakończonej akceptacją Zamawiającego – maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy -) etap 2 – Wykonanie dostawy mebli wraz z montażem – maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy Dla części 3 : -) etap 1 - Przedstawienie Zamawiającemu przynajmniej 3 propozycji modeli dla każdego rodzaju krzeseł, zakończone dokonaniem przez Zamawiającego wyboru modeli – maksymalnie 10 dni od dnia podpisania umowy -) etap 2 –dostawa – maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Brak wymogów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak wymogów
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Brak wymogów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Zakresie warunkow udzialu Brak wymaganych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Brak wymaganych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione formularz ofert zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ,pełnomocnictwa jeśli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa i montaż umeblowania do Głównego Archiwum oraz regałów metalowych do innych pomieszczeń wskazanych w załącznik nr 2 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe -) etap 1 – wykonanie pomiarów w terenie oraz koncepcji zakończonej akceptacją Zamawiającego – maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy -) etap 2 – Wykonanie dostawy mebli wraz z montażem – maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Realizacja zamówienia wskazanego w części 1 i 2 składa się z następujących etapów: a. Wykonanie koncepcji wraz z uproszczoną wizualizacją pomieszczeń wskazujących lokalizację i ustawienie mebli dla każdego pomieszczenia (poprzedzone pomiarami pomieszczeń w budynku i zakończone akceptacją Zamawiającego); b. Wykonanie/zamówienie mebli wraz z dostawą i montażem (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych/konferencyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis a. Wykonanie koncepcji wraz z uproszczoną wizualizacją pomieszczeń wskazujących lokalizację i ustawienie mebli dla każdego pomieszczenia (poprzedzone pomiarami pomieszczeń w budynku i zakończone akceptacją Zamawiającego); b. Wykonanie/zamówienie mebli wraz z dostawą i montażem (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa krzeseł biurowych/konferencyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe -) etap 1 - Przedstawienie Zamawiającemu przynajmniej 3 propozycji modeli dla każdego rodzaju krzeseł, zakończone dokonaniem przez Zamawiającego wyboru modeli – maksymalnie 10 dni od dnia podpisania umowy -) etap 2 –dostawa – maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 2. Zamówienie wskazane w części 3 składa się z następujących etapów: a. Przedstawienie Zamawiającemu przynajmniej 3 propozycji modeli dla każdego rodzaju krzeseł (spełniających wymagania Zamawiającego wskazane w dalszej części SIWZ-u i załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ-u); b. Dostawa (po akceptacji i wyborze modeli przez Zamawiającego).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)