Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771286-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ-formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia –zwany dalej „formularz cenowy”
2. Kod CPV: 39830000-9 środki czystości
39514200-0 ścierki
39224300-1 miotły, szczotki i inne artykuły do sprzątania
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym,
b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy,
c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia
d. załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczeniu wykonawcy,
e. załączniku nr 5 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej,
f. załączniku nr 6 do SIWZ – wniosek o zwrot asortymentu.
4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ był objęty co najmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo- jakościowego .
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że posiada karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego dla asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ,- formularz cenowy, gdzie ujęto to w kolumnie „opis zamawianego asortymentu”
7. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wymaganych kart charakterystyki.
8. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbek - po 1 sztuce z oferowanego asortymentu w formularzu cenowym z pozycji oznaczonych uwagą „do testowania-oceny wartości użytkowej”. Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
9. Wzory złożone przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą mogą zostać zwrócone po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp - tj 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych
i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ
12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
13. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego.
14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
15. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego.
16. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował zgodnie z terminem realizacji dostawy zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że termin dostawy nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych.
18. Termin realizacji dostawy, o którym mowa w pkt. 17 będzie rozpoczynał swój bieg od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e0a343c-4946-4555-8a43-282e4d2d21ba
Biuletyn 771286-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Regon 27020829200000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Lompy
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-038
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 002 050,
Zamawiajacy fax 322 002 060
Zamawiajacy email zamowienia@ka.policja.gov.pl,
Adres strony url http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/katalog-zamowien-publi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://slaska-policja.eb2b.com.p
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://slaska-policja.eb2b.com.p
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji
Numer referencyjny ZP-2380-393-12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ-formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia –zwany dalej „formularz cenowy” 2. Kod CPV: 39830000-9 środki czystości 39514200-0 ścierki 39224300-1 miotły, szczotki i inne artykuły do sprzątania 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia d. załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczeniu wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej, f. załączniku nr 6 do SIWZ – wniosek o zwrot asortymentu. 4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ był objęty co najmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo- jakościowego . 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że posiada karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego dla asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ,- formularz cenowy, gdzie ujęto to w kolumnie „opis zamawianego asortymentu” 7. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wymaganych kart charakterystyki. 8. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbek - po 1 sztuce z oferowanego asortymentu w formularzu cenowym z pozycji oznaczonych uwagą „do testowania-oceny wartości użytkowej”. Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Wzory złożone przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą mogą zostać zwrócone po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp - tj 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 11. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 13. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. 14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 15. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 16. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował zgodnie z terminem realizacji dostawy zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że termin dostawy nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych. 18. Termin realizacji dostawy, o którym mowa w pkt. 17 będzie rozpoczynał swój bieg od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu określonego w pkt 1 w przypadku nie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, do czasu wykorzystania tych środków. W takim przypadku wydłużenie terminu wykonania zamówienia zostanie wprowadzone aneksem do umowy, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu wykonania zamówienia nie przekroczy 12 miesięcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu który udostępnia swoje zasoby Wykonawcy w przypadku, gdy na podstawie art. 26 ust. 6 i ust. 7 ustawy Pzp Zamawiający nie będzie mógł uzyskać tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ : 4.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. C. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np.: konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV lit. A pkt. 3 oraz lit. B pkt .1. SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV lit. A oraz lit. B mogą złożyć wspólnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbek - po 1 sztuce z oferowanego asortymentu w formularzu cenowym z pozycji oznaczonych uwagą „do testowania-oceny wartości użytkowej”. Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzu cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Karty charakterystyki produktów wskazanych w pozycjach: 20-37 w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. – w wersji edytowalnej, podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną z ramienia Wykonawcy. 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert , zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy (wniesie) asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/pomieszczenia co zostanie wliczone w cenę oferty-załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy o terminie dostaw sukcesywnych realizowanych według bieżących potrzeb Zamawiającego-załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania terminu dostawy wykona zamówienie w terminie 10 dni roboczych- załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że cały asortyment wskazany w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ objęty jest co najmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo- jakościowego- załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego dla asortymentu wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa będzie realizowana zgodnie z wymogami Zamawiającego stanowiącymi załącznik nr 2 – wzór umowy i załącznik nr 3 – formularz cenowy do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że dostarczony asortyment - jest fabrycznie nowy, gatunku I wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz spełnia wymagania określone formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie 12. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie 14. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany załączyć w formularzu ofertowym informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………………… oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku……………………”, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 2.1. realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 2.1.1. zmiany dostarczanego asortymentu w przypadku, gdy został on wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim); w przypadku takiej zmiany Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego oraz udokumentować, że asortyment wskazany w ofercie jest niedostępny na rynku, a asortyment który proponuje spełnia minimalne wymagania Zamawiającego bądź jest lepszy od dotychczas dostarczanego z jednoczesnym zachowaniem niezmienności cen. 2.1.2. zmiany nazwy handlowej / nazwy bądź oznaczenia asortymentu przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem utrzymania parametrów przedmiotu zamówienia wskazanych w ofercie 2.2. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany 2.2.1. stawki podatku od towarów i usług 2.2.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2.2.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki, 2.2.4 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za wykonanie usługi. 2.3. zmiany Wykonawcy w zakresie wynikającym z art. 144 ust. 1 pkt 4) litera b)i c) ustawy Pzp 2.4. zmian wynikających bezpośrednio ze zmiany aktów prawnych
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)