Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB z podziałem na 3 części

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771941-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej PIG-PIB.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które są jednocześnie odrębnymi częściami postępowania i obejmują, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ:
1) Część nr 1 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 1;
2) Część nr 2 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 2;
3) Część nr 3 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 3.
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- Załączniku nr 1A do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 1”;
- Załączniku nr 1B do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 2”;
- Załączniku nr 1C do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 3”;
- Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”;
- Załącznik nr 1E do OPZ – „Wzór emblematu na kamizelce odblaskowej”;
- Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8f6bc56-edcb-417c-a7df-c97a8361bcfd
Biuletyn 771941-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00033213300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4592313
Zamawiajacy fax 22 4592023
Zamawiajacy email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIG-PIB Biuro Zamówień Publicznych Ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1) czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:15-16:15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB z podziałem na 3 części
Numer referencyjny EZP-240-96/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej PIG-PIB. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które są jednocześnie odrębnymi częściami postępowania i obejmują, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: 1) Część nr 1 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 1; 2) Część nr 2 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 2; 3) Część nr 3 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 3. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - Załączniku nr 1A do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 1”; - Załączniku nr 1B do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 2”; - Załączniku nr 1C do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 3”; - Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”; - Załącznik nr 1E do OPZ – „Wzór emblematu na kamizelce odblaskowej”; - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie dla każdej części sukcesywnie w okresie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy lecz nie później niż do 30.07.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” dla części nr 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy, z których każda polegała na dostawie odzieży typu: 1) dla części nr 1: buty antypoślizgowe terenowe lub spodnie terenowe o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda; 2) dla części nr 2: kurtki zewnętrznej przeciwdeszczowej lub kurtki polarowe o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda; W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.2. SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej usługi /usług dla więcej niż jednej części, jeżeli spełnia minimalne wymagania dla danej części. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu zawierającego dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość wyrażoną w walucie innej niż PLN na PLN, w oparciu o średni kurs dal danej waluty, zgodnie z tabelą średnich kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda, w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia następujących, dokumentów: Wykazu dostaw zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zamówień zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz dostaw). Dowodami, o których wyżej mowa, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wzór informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej, zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, w sytuacji gdy w postępowaniu zostaną złożone co najmniej 2 oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.5.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.9.1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Ocena ofert w kryterium jakość dokonana będzie na podstawie załączonych do oferty próbek w skład, których muszą wchodzić: Dotyczy części 1 zamówienia: buty antypoślizgowe terenowe całoroczne wysokie (za kostkę), buty antypoślizgowe terenowe całoroczne niskie (do kostki), spodnie terenowe, stuptuty (ochraniacze na buty); Dotyczy części 2 zamówienia: kurtka zewnętrzna przeciwdeszczowa, kurtka ocieplająca – polar, koszulka typu T-shirt krótki rękaw, czapka zimowa. Wykonawca zobowiązany jest złożyć po 1 sztuce każdego z ww. elementów, zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym asortymentem, w dostępnej standardowo kolorystyce, odpowiadający warunkom zamówienia. Bez znaczenia dla złożonej próbki ma jej rozmiar oraz typ (męska/żeńska). UWAGA: Próbki, o których mowa w pkt. 18.5.4 SIWZ wymagane są w celu oceny złożonej oferty w ramach kryterium oceny ofert „Jakość”, stanowią treść oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają wprowadzenie następujących zmian w zapisach Umowy: 1) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności, np. działania siły wyższej (tj. zdarzenia nagłego powstałego niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy); 2) dopuszcza się możliwość przedłużenia o dodatkowe 3 miesiące ostatecznego terminu dostawy innych modeli odzieży lub odzieży o niestandardowych rozmiarach; 3) zmiana przedmiotu umowy, w przypadku gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem, że produkt zamienny będzie równoważny (tzn. o takich samych parametrach, cechach, walorach lub lepszych od wymaganego przez Zamawiającego oraz cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zamiana); 4) przypadkach wynikających z nietypowych cech anatomicznych poszczególnych użytkowników (o nietypowych sylwetkach odbiegających od standardowych rozmiarów), Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia innych modeli odzieży o podobnych parametrach jakościowych i użytkowych, dostępnych u Wykonawcy o ile ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zamiana. 2. Ww. zmiany umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany z przyczyn wskazanych w ust. 3 poniżej które następują w formie pisemnego porozumienia stron. 3. Zamawiający przewiduję również możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości naliczonych lub należnych od Wykonawcy kar umownych, w sytuacji gdy zobowiązania Wykonawcy zostaną zrealizowane w znacznej części, zaś Zamawiający nie poniesie szkody. Zmiana powyższa nastąpi w formie pisemnego porozumienia Stron.
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w okresie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy lecz nie później niż do 30.07.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - Załączniku nr 1A do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 1”; - Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”; - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w okresie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy lecz nie później niż do 30.07.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - Załączniku nr 1B do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 2”; - Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”; - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w okresie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy lecz nie później niż do 30.07.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - Załączniku nr 1C do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 3”; - Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”; - Załącznik nr 1E do OPZ – „Wzór emblematu na kamizelce odblaskowej”; - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)